Wypowiedzi
-
Wymienione przez Pana wymagania spełnia CRM Vision ( http://crmvision.pl ) w pakiecie basic. W szczególności posiada wygodną wersję mobilną do korzystania na urządzeniach z Androidem. System dostępny jest w chmurze jak również można zainstalować go na własnym serwerze.
Pozdrawiam -
CRM Vision posiada moduł finansowy w ramach którego możliwe jest wygodne zarządzanie produktami/usługami, dostępne są również przejrzyste raporty: http://crmvision.pl
-
Dzień dobry,
Opisany przez Pana proces zapytanie -> oferta -> kontakt -> umowa -> kontakt -> płatność -> kontakt można w łatwy sposób odzwierciedlić w systemie CRM Vision. Wśród naszych Klientów znajduje się sporo biur podróży i agencji eventowych. Zapraszam do zapoznania się z wersją demonstracyjną systemu na stronie https://crmvision.pl/system-crm-demo-online/ .
pozdrawiam
Jacek Wróblewski -
W CRM Vision dostępny jest moduł projektów który bardzo dobrze sprawdza się w branży szkoleniowej. Do każdego szkolenia-projektu można przypisać uczestników, rozpisać harmonogram szkolenia oraz podpiąć dowolną ilość dokumentów i plików. Ponadto istnieje możliwość kontrolowania budżetu szkolenia oraz wygodnego planowania działań i przypomnień z nim związanych. Więcej informacji i wersję demonstracyjną systemu znajdzie Pan na stronie https://crmvision.pl/system-crm-demo-online/
-
Dzień dobry,
W systemie CRM Vision ( http://crmvision.pl ) dostępna jest wygodna integracja z telefonią. Zapewnia ona szybki dostęp do informacji o Kliencie podczas rozmowy, możliwość wykonywania notatek i pełnej obsługi telefonu z poziomu systemu CRM. Dodatkowym atutem jest możliwość wybrania dowolnego operatora VOIP. Więcej informacji znajdzie Pani na stronie https://crmvision.pl/integracja-z-telefonia/
pozdrawiam
Jacek Wróblewski -
Dzień dobry,
W opisanym przez Panią zakresie bardzo dobrze sprawdza się system CRM Vision. Można w nim w wygodny sposób wystawiać zarówno faktury jak również oferty lub zamówienia. Więcej informacji znajdzie Pani na stronie http://crmvision.pl/program-do-faktur-online/ . -
W CRM Vision dostępny jest moduł projektów który bardzo dobrze sprawdza się w branży szkoleniowej. Do każdego szkolenia-projektu można przypisać uczestników, rozpisać harmonogram szkolenia oraz podpiąć dowolną ilość dokumentów i plików. Ponadto istnieje możliwość kontrolowania budżetu szkolenia oraz wygodnego planowania działań i przypomnień z nim związanych. Więcej informacji i wersję demonstracyjną systemu znajdzie Pan na stronie https://crmvision.pl/system-crm-demo-online/ .
-
Dla małej firmy dobrze sprawdzi się rozwiązanie w chmurze, dostępne online z dowolnego miejsca. Nie trzeba wówczas ponosić kosztów zakupu własnego sprzętu. Zapraszam do przetestowania systemu CRM Vision ( http://crmvision.pl ) który skierowany jest właśnie do firm z sektora MSP. Istnieje możliwość umówienia prezentacji zdalnej oraz bezpłatnych testów przez miesiąc.
pozdrawiam -
Witam serdecznie,
W zakresie funkcji o których Pan wspomniał sprawdzi się CRM Vision ( http://crmvision.pl ).
W szczególności istnieje możliwość automatycznego wysyłania przez system przypomnień SMS i email ( http://crmvision.pl/powiadomienia/ ) np. o końcu umowy, jest również integracja z Thunderbirdem poprzez plugin oraz wygodne planowanie działań związanych z obsługą Klienta. System dostępny jest nie tylko w wersji online ale również w wersji server w której można zainstalować go na własnym serwerze w firmie.
W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.
pozdrawiam
Jacek Wróblewski -
Witam serdecznie,
Wymienione przez Pana funkcjonalności są dostępne w ramach systemu CRM Vision ( http://crmvision.pl ). Poniżej przedstawiam jak system realizuje funkcje na których Panu zależy:
- zarządzanie relacjami z klientami (kontakt, przypomnienie, spotkanie, kalendarz)
w CRM Vision dostępna jest baza kontrahentów, przypomnienia zarówno mailowe jaki i SMS, współdzielone kalendarze z możliwością synchronizacji z Outlookiem lub Google (technologia iCal)
- zarządzanie umowami (umowy telekomunikacyjne jak i ubezpieczeniowe)
Tutaj proponuję wykorzystać moduł projektów-spraw. Czyli wprowadzić umowę jako sprawę powiązaną z Klientem. Takie rozwiązanie zapewni możliwość wygodnego grupowania umów (podział na telekomunikacyjne i ubezpieczeniowe), wysyłkę przypomnień SMS/email o zbliżającym się końcu umowy lub o racie za ubezpieczenie. Dodatkowo można pod daną umowę podpiąć dowolne dokumenty i pliki np. skany, zdjęcia, dok. PDF, itd.
- integracja z e-mailingiem, powiadamianiem SMSami (modem USB, SMSapi)
CRM Vision integruje się z SMS API oraz posiada własny mechanizm mailingowy zapewniający możliwość hurtowego wysłania wiadomości SMS/email do wybranych Klientów.
- program z bazą lokalną (SQL)
Dane mogą być przechowywane zarówno lokalnie na serwerze firmowym (wersja server) jak i "w chmurze" (wersja online)
- możliwość exportu i importu z .xls, .csv
Dostępna jest opcja samodzielnego eksportu i importu danych w formacie .xls
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu: jacek.wroblewski@crmvision.pl .
pozdrawiam
Jacek Wróblewski -
Przedstawione przez Pana potrzeby spełnia CRM Vision w pakiecie basic ( http://crmvision.pl ). W szczególności w zakresie czytelnego powiązania danych o Klientach z prowadzonymi działaniami (kalendarz, automatyczne przypomnienia). Łatwo można też wygenerować raport z działań stosując różnorodne kryteria. System dostępny jest przez przeglądarkę internetową, istnieje możliwość zainstalowania go na własnym serwerze. Dodatkowo dostępny jest miesięczny, bezpłatny okres testowy.
Pozdrawiam -
Witam serdecznie,
Z opisu Pana wymagań wynika, że CRM Vision ( http://www.crmvision.pl ) byłby odpowiedni:
1.Kontrahenci, Kontakty, Wizytówki, (tworzenie bazy klientów oczywiście połączone z pocztą skrzynka, szybki podgląd danych kontrahenta-klienta, historia kontaktu itd (połączone z VoIp TEL. NETOWY)
Tak - przejrzysta karta kontrahenta, łatwo dostępna historia i plan działań. Dodatkowo integracja z telefonią VOIP - automatyczne otwieranie karty kontaktu przy nawiązywaniu połączenia, podgląd informacji i możliwość uzupełniania notatek w trakcie rozmowy
2.Kalendarz, Działania, Zadania itd. (łączenie z projektem, klientem, ofertą itd.)
Tak - powiązania zadań z kontaktem, projektem i dowolnym dokumentem (ofertą, zamówieniem, fakturą). Dodatkowo możliwość automatyzacji np. utworzenie zadania telefonu do Klienta po 3 dniach od utworzenia oferty.
3.Poczta e-mail, Kampanie, (tworzenie mailingów z wysyłka seryjną plus takie opcje podstawowe jak m.in. link do wypisania się klienta z subskrypcji).
W większości tak - integracja z programami pocztowymi oraz możliwość wysyłki maili bezpośrednio z systemu. Wysyłka korespondencji seryjnej z możliwością zaplanowania na dowolny termin. Nie jest dostępna natomiast opcja automatyzacji wypisania Klienta z subskrypcji.
4. Projekty
Tak - pełna funkcjonalność zarządzania projektami - diagram Gantta, budżetowanie, pełna dokumentacja projektowa
5.Produkty, Magazyn, Oferty
Tak - dostępny moduł finansowy i magazynowy. Dodatkowo możliwość generowania np. zamówienia z oferty, Wz-tki z faktury, itd.
6.Integracja modułów Kontrahenci, Kontakty z tel. internetowym typu Skyp, Hallonet .
Tak - integracja z telefonią VOIP . Szybki dostęp do informacji o Kliencie podczas rozmowy.
7.Raporty analiza ,sprzedaży, analiza kampanii,
Tak - przejrzyste raporty z możliwością eksportu do Excela
8.Administracja - nadawanie uprawnień, ograniczania dostępu pracownikom.
Tak - wielopoziomowy system uprawnień. Możliwość ustawienia innych uprawnień dla różnych grup użytkowników. Przykładowo można ustawić przedstawicielom handlowym widoczność tylko kontaktów których są opiekunami, pracownikom biurowym dostęp do wybranych projektów a księgowości dostęp do finansów
NAJLEPIEJ PRACUJĄCEGO W CHMURCE.
Tak - CRM Vision dostępny jest w modelu SaaS z pełną obsługą.
pozdrawiam -
Witam serdecznie,
W CRM Vision znajdzie Pan przejrzysty raport działań podsumowujący ilościowo czynności takie jak telefony, maile, wizyty, itd. z podziałem na poszczególnych użytkowników. W łatwy sposób można również planować zadania cykliczne i przypomnienia do nich (poprzez mail i SMS) . Obsługę serwisową można zrealizować w oparciu o funkcjonalność projektów. Polecam zapoznanie się z wersją demonstracyjną na stronie http://crmvision.pl/demo-online . -
Witam serdecznie,
W takim przypadku bardzo pomocny może być plugin systemu CRM do Outlooka który pozwoli na łatwe przeniesienie wiadomości np. o zamówieniu do karty kontrahenta. CRM Vision posiada takie rozwiązanie, zostało ono opisane tutaj: http://crmvision.pl/poczta . Po zainstalowaniu pluginu w Outlooku pojawiają się dodatkowe przyciski do przeniesienia wiadomości do CRM. Polecam bezpłatne przetestowanie systemu.
Pozdrawiam -
Warto zwrócić uwagę na systemy CRM dostępne w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). W takim przypadku system dostępny jest przez przeglądarkę internetową, nie trzeba instalować dodatkowego oprogramowania. Nie ponosimy też - zazwyczaj wysokich - kosztów początkowych np. instalacyjnych, wdrożeniowych, itd. Ze swojej strony polecam CRM Vision ( http://crmvision.pl ) - bardzo łatwy w obsłudze. Pozdrawiam
-
Zachęcam do bezpłatnego przetestowania systemu CRM Vision - dostępny jest już od ponad 6 lat na polskim rynku: http://crmvision.pl
-
Dla małej firmy szczególnie atrakcyjny może być CRM w modelu SaaS gdyż nie ponosi się wówczas - zazwyczaj wysokich- kosztów początkowych typu opłata wdrożeniowa, instalacyjna, itd. Dodatkowo nie trzeba instalować oprogramowania na poszczególnych stanowiskach - do pracy z systemem wystarczy przeglądarka internetowa. Ze swojej strony polecam sprawdzenie systemu CRM Vision - jest on skierowany do firm z sektora MSP. Wersja demonstracyjna dostępna na stronie http://crmvision.pl/demo-online.
-
Witam serdecznie,
Polecam wykorzystanie opcji kontroli czasu realizacji zadań dostępnej w CRM Vision ( http://crmvision.pl ). Funkcja działa jak stoper który zlicza ile czasu użytkownik poświęcił na realizację zadania. Na dowolnym zadaniu przydzielonym do nas możemy poprzez przyciski start-stop określać kiedy rzeczywiście pracowaliśmy nad danym zadaniem. Podsumowania czasu przeznaczonego na poszczególne zadania będą widoczne w raporcie działań który łatwo możemy również wyeksportować do Excela. Pozdrawiam -
Polecam CRM Vision ( http://crmvision.pl ), poniżej przedstawiam odpowiedzi na Pana wymagania w odniesieniu do funkjonalności CRM Vision:
1. Program przeglądarkowy
Tak, CRM dostępny online.
2. Dobry kontakt z jego wsparciem technicznym, telefon, chat, mail na który odpowiadają szybko
Przyjazny i szybki Helpdesk czego potwierdzeniem są opinie na stronie http://www.opineo.pl/opinie/crmvision
3. Możliwość ewentualnego dostosowania do potrzeb naszej firmy
Tak, istnieje możliwość przygotowania dedykowanych modyfikacji
4. Być może w przyszłości instalacja na moim własnym serwerze
W dowolnym momencie istnieje możliwość łatwego przejścia z wersji SaaS na wersję zainstalowaną na własnym serwerze
5. Obsługa klientów, faktur, ofert, magazynu
Dostępne moduły finansowy i magazynowy
6. Obsługa przydzielania zadań (ewidencji czasu pracy) dla pracowników
Szybkie zlecanie i nadzorowanie realizowanych działań, dodatkowo opcja kontroli czasu pracy nad poszczególnymi działaniami
7. Obsługa prowadzenia projektów
Dostępny moduł zarządzania projektami
8. Integracja z mailem być może też z telefonem
Integracja z popularnymi programami pocztowymi (MS Outlook, Thunderbird) oraz z telefonią VOIP.
9. Integracja z kalendarzykiem smartfona
Obsługa technologii iCal dzięki czemu zadania z CRM-a mogą być widoczne np. na kalendarzu Google do którego mamy wgląd na smartfonie
10. Szablony wydruków, faktur, ofert, które będę mógł dostosować do moich potrzeb
Dostępna jest możliwość personalizacji szablonów dokumentów
11. Udokumentowana duża ilość wdrożeń w podobnych firmach
Przykładowe wdrożenia na stronie http://crmvision.pl/wdrozenia
12. Hosting danych w dobrej serwerowni
Hosting w 2 niezależnych, renomowanych Data Center w Polsce
13. Przystępna cena, do 50 zł/ netto użytkownik/miesiąc
Spełnione, dodatkowo w wersji SaaS brak jakichkolwiek opłat instalacyjnych, wdrożeniowych, itd.
14. Gwarancja stabilności/rentowności tj. istnienie na polskim rynku od min. 2 lat
System dostępny na polskim rynku od 6 lat.
15. Nowoczesne pełne API umożliwiające integrację z moją stroną www i programem księgowym
Istnieje możliwość przygotowania integracji w oparciu o technologię Web Services. -
Bardzo trafny artykuł. W sieci pojawiły się już rozważania dotyczące roku 2015 - przykładowo : http://gigaom.com/2013/09/02/what-will-crm-look-like-i...! Pozdrawiam serdecznie
- 1
- 2