Jacek Wróblewski

crmvision.pl

Wypowiedzi

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie CRM na Windows, iOS, Android prosty i po Polsku
    30.09.2016, 16:10

    Wymienione przez Pana wymagania spełnia CRM Vision ( http://crmvision.pl ) w pakiecie basic. W szczególności posiada wygodną wersję mobilną do korzystania na urządzeniach z Androidem. System dostępny jest w chmurze jak również można zainstalować go na własnym serwerze.
    Pozdrawiam

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie Szukam CRM
    15.07.2016, 14:25

    CRM Vision posiada moduł finansowy w ramach którego możliwe jest wygodne zarządzanie produktami/usługami, dostępne są również przejrzyste raporty: http://crmvision.pl

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie CRM dla biura podróży.
    3.08.2015, 08:56

    Dzień dobry,

    Opisany przez Pana proces zapytanie -> oferta -> kontakt -> umowa -> kontakt -> płatność -> kontakt można w łatwy sposób odzwierciedlić w systemie CRM Vision. Wśród naszych Klientów znajduje się sporo biur podróży i agencji eventowych. Zapraszam do zapoznania się z wersją demonstracyjną systemu na stronie https://crmvision.pl/system-crm-demo-online/ .

    pozdrawiam

    Jacek Wróblewski

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    30.07.2015, 13:50

    W CRM Vision dostępny jest moduł projektów który bardzo dobrze sprawdza się w branży szkoleniowej. Do każdego szkolenia-projektu można przypisać uczestników, rozpisać harmonogram szkolenia oraz podpiąć dowolną ilość dokumentów i plików. Ponadto istnieje możliwość kontrolowania budżetu szkolenia oraz wygodnego planowania działań i przypomnień z nim związanych. Więcej informacji i wersję demonstracyjną systemu znajdzie Pan na stronie https://crmvision.pl/system-crm-demo-online/

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie Telemarketing w temacie System CRM jaki wybrać?
    29.07.2015, 10:18

    Dzień dobry,

    W systemie CRM Vision ( http://crmvision.pl ) dostępna jest wygodna integracja z telefonią. Zapewnia ona szybki dostęp do informacji o Kliencie podczas rozmowy, możliwość wykonywania notatek i pełnej obsługi telefonu z poziomu systemu CRM. Dodatkowym atutem jest możliwość wybrania dowolnego operatora VOIP. Więcej informacji znajdzie Pani na stronie https://crmvision.pl/integracja-z-telefonia/

    pozdrawiam

    Jacek Wróblewski

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie Moja mała firma. w temacie Prosty, tani program do faktur ?
    20.07.2015, 08:44

    Dzień dobry,

    W opisanym przez Panią zakresie bardzo dobrze sprawdza się system CRM Vision. Można w nim w wygodny sposób wystawiać zarówno faktury jak również oferty lub zamówienia. Więcej informacji znajdzie Pani na stronie http://crmvision.pl/program-do-faktur-online/ .

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie CRM dla firmy szkoleniowej
    3.07.2015, 08:33

    W CRM Vision dostępny jest moduł projektów który bardzo dobrze sprawdza się w branży szkoleniowej. Do każdego szkolenia-projektu można przypisać uczestników, rozpisać harmonogram szkolenia oraz podpiąć dowolną ilość dokumentów i plików. Ponadto istnieje możliwość kontrolowania budżetu szkolenia oraz wygodnego planowania działań i przypomnień z nim związanych. Więcej informacji i wersję demonstracyjną systemu znajdzie Pan na stronie https://crmvision.pl/system-crm-demo-online/ .

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie Wdrożenia ERP CRM w małych firmach w temacie Poszukujemy CRM
    30.06.2015, 10:11

    Dla małej firmy dobrze sprawdzi się rozwiązanie w chmurze, dostępne online z dowolnego miejsca. Nie trzeba wówczas ponosić kosztów zakupu własnego sprzętu. Zapraszam do przetestowania systemu CRM Vision ( http://crmvision.pl ) który skierowany jest właśnie do firm z sektora MSP. Istnieje możliwość umówienia prezentacji zdalnej oraz bezpłatnych testów przez miesiąc.

    pozdrawiam

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie prosty crm
    15.05.2015, 09:43

    Witam serdecznie,

    W zakresie funkcji o których Pan wspomniał sprawdzi się CRM Vision ( http://crmvision.pl ).
    W szczególności istnieje możliwość automatycznego wysyłania przez system przypomnień SMS i email ( http://crmvision.pl/powiadomienia/ ) np. o końcu umowy, jest również integracja z Thunderbirdem poprzez plugin oraz wygodne planowanie działań związanych z obsługą Klienta. System dostępny jest nie tylko w wersji online ale również w wersji server w której można zainstalować go na własnym serwerze w firmie.

    W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.

    pozdrawiam

    Jacek Wróblewski

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...
    29.04.2015, 13:26

    Witam serdecznie,

    Wymienione przez Pana funkcjonalności są dostępne w ramach systemu CRM Vision ( http://crmvision.pl ). Poniżej przedstawiam jak system realizuje funkcje na których Panu zależy:
    - zarządzanie relacjami z klientami (kontakt, przypomnienie, spotkanie, kalendarz)
    w CRM Vision dostępna jest baza kontrahentów, przypomnienia zarówno mailowe jaki i SMS, współdzielone kalendarze z możliwością synchronizacji z Outlookiem lub Google (technologia iCal)
    - zarządzanie umowami (umowy telekomunikacyjne jak i ubezpieczeniowe)
    Tutaj proponuję wykorzystać moduł projektów-spraw. Czyli wprowadzić umowę jako sprawę powiązaną z Klientem. Takie rozwiązanie zapewni możliwość wygodnego grupowania umów (podział na telekomunikacyjne i ubezpieczeniowe), wysyłkę przypomnień SMS/email o zbliżającym się końcu umowy lub o racie za ubezpieczenie. Dodatkowo można pod daną umowę podpiąć dowolne dokumenty i pliki np. skany, zdjęcia, dok. PDF, itd.
    - integracja z e-mailingiem, powiadamianiem SMSami (modem USB, SMSapi)
    CRM Vision integruje się z SMS API oraz posiada własny mechanizm mailingowy zapewniający możliwość hurtowego wysłania wiadomości SMS/email do wybranych Klientów.
    - program z bazą lokalną (SQL)
    Dane mogą być przechowywane zarówno lokalnie na serwerze firmowym (wersja server) jak i "w chmurze" (wersja online)
    - możliwość exportu i importu z .xls, .csv
    Dostępna jest opcja samodzielnego eksportu i importu danych w formacie .xls

    W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu: jacek.wroblewski@crmvision.pl .

    pozdrawiam

    Jacek Wróblewski

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie Prośba o radę w wyborze CRM
    29.08.2014, 08:54

    Przedstawione przez Pana potrzeby spełnia CRM Vision w pakiecie basic ( http://crmvision.pl ). W szczególności w zakresie czytelnego powiązania danych o Klientach z prowadzonymi działaniami (kalendarz, automatyczne przypomnienia). Łatwo można też wygenerować raport z działań stosując różnorodne kryteria. System dostępny jest przez przeglądarkę internetową, istnieje możliwość zainstalowania go na własnym serwerze. Dodatkowo dostępny jest miesięczny, bezpłatny okres testowy.

    Pozdrawiam

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie Szukam CRM "lepszego gotowca" Co polecicie? Ewentualnie...
    26.08.2014, 14:47

    Witam serdecznie,

    Z opisu Pana wymagań wynika, że CRM Vision ( http://www.crmvision.pl ) byłby odpowiedni:

    1.Kontrahenci, Kontakty, Wizytówki, (tworzenie bazy klientów oczywiście połączone z pocztą skrzynka, szybki podgląd danych kontrahenta-klienta, historia kontaktu itd (połączone z VoIp TEL. NETOWY)

    Tak - przejrzysta karta kontrahenta, łatwo dostępna historia i plan działań. Dodatkowo integracja z telefonią VOIP - automatyczne otwieranie karty kontaktu przy nawiązywaniu połączenia, podgląd informacji i możliwość uzupełniania notatek w trakcie rozmowy

    2.Kalendarz, Działania, Zadania itd. (łączenie z projektem, klientem, ofertą itd.)

    Tak - powiązania zadań z kontaktem, projektem i dowolnym dokumentem (ofertą, zamówieniem, fakturą). Dodatkowo możliwość automatyzacji np. utworzenie zadania telefonu do Klienta po 3 dniach od utworzenia oferty.

    3.Poczta e-mail, Kampanie, (tworzenie mailingów z wysyłka seryjną plus takie opcje podstawowe jak m.in. link do wypisania się klienta z subskrypcji).

    W większości tak - integracja z programami pocztowymi oraz możliwość wysyłki maili bezpośrednio z systemu. Wysyłka korespondencji seryjnej z możliwością zaplanowania na dowolny termin. Nie jest dostępna natomiast opcja automatyzacji wypisania Klienta z subskrypcji.

    4. Projekty

    Tak - pełna funkcjonalność zarządzania projektami - diagram Gantta, budżetowanie, pełna dokumentacja projektowa

    5.Produkty, Magazyn, Oferty

    Tak - dostępny moduł finansowy i magazynowy. Dodatkowo możliwość generowania np. zamówienia z oferty, Wz-tki z faktury, itd.

    6.Integracja modułów Kontrahenci, Kontakty z tel. internetowym typu Skyp, Hallonet .

    Tak - integracja z telefonią VOIP . Szybki dostęp do informacji o Kliencie podczas rozmowy.

    7.Raporty analiza ,sprzedaży, analiza kampanii,

    Tak - przejrzyste raporty z możliwością eksportu do Excela

    8.Administracja - nadawanie uprawnień, ograniczania dostępu pracownikom.

    Tak - wielopoziomowy system uprawnień. Możliwość ustawienia innych uprawnień dla różnych grup użytkowników. Przykładowo można ustawić przedstawicielom handlowym widoczność tylko kontaktów których są opiekunami, pracownikom biurowym dostęp do wybranych projektów a księgowości dostęp do finansów

    NAJLEPIEJ PRACUJĄCEGO W CHMURCE.

    Tak - CRM Vision dostępny jest w modelu SaaS z pełną obsługą.

    pozdrawiam

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie poszukuje CRMa
    21.08.2014, 09:46

    Witam serdecznie,

    W CRM Vision znajdzie Pan przejrzysty raport działań podsumowujący ilościowo czynności takie jak telefony, maile, wizyty, itd. z podziałem na poszczególnych użytkowników. W łatwy sposób można również planować zadania cykliczne i przypomnienia do nich (poprzez mail i SMS) . Obsługę serwisową można zrealizować w oparciu o funkcjonalność projektów. Polecam zapoznanie się z wersją demonstracyjną na stronie http://crmvision.pl/demo-online .

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie CRM z przypisywaniem wiadomości do zdarzeń
    20.08.2014, 10:10

    Witam serdecznie,

    W takim przypadku bardzo pomocny może być plugin systemu CRM do Outlooka który pozwoli na łatwe przeniesienie wiadomości np. o zamówieniu do karty kontrahenta. CRM Vision posiada takie rozwiązanie, zostało ono opisane tutaj: http://crmvision.pl/poczta . Po zainstalowaniu pluginu w Outlooku pojawiają się dodatkowe przyciski do przeniesienia wiadomości do CRM. Polecam bezpłatne przetestowanie systemu.

    Pozdrawiam

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie Zarządzanie w temacie CRM - opinie
    14.08.2014, 10:12

    Warto zwrócić uwagę na systemy CRM dostępne w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa). W takim przypadku system dostępny jest przez przeglądarkę internetową, nie trzeba instalować dodatkowego oprogramowania. Nie ponosimy też - zazwyczaj wysokich - kosztów początkowych np. instalacyjnych, wdrożeniowych, itd. Ze swojej strony polecam CRM Vision ( http://crmvision.pl ) - bardzo łatwy w obsłudze. Pozdrawiam

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
    8.08.2014, 13:51

    Zachęcam do bezpłatnego przetestowania systemu CRM Vision - dostępny jest już od ponad 6 lat na polskim rynku: http://crmvision.pl

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie jaki CRM dla małej firmy
    8.08.2014, 13:37

    Dla małej firmy szczególnie atrakcyjny może być CRM w modelu SaaS gdyż nie ponosi się wówczas - zazwyczaj wysokich- kosztów początkowych typu opłata wdrożeniowa, instalacyjna, itd. Dodatkowo nie trzeba instalować oprogramowania na poszczególnych stanowiskach - do pracy z systemem wystarczy przeglądarka internetowa. Ze swojej strony polecam sprawdzenie systemu CRM Vision - jest on skierowany do firm z sektora MSP. Wersja demonstracyjna dostępna na stronie http://crmvision.pl/demo-online.

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie szukam CRMa
    8.08.2014, 13:22

    Witam serdecznie,

    Polecam wykorzystanie opcji kontroli czasu realizacji zadań dostępnej w CRM Vision ( http://crmvision.pl ). Funkcja działa jak stoper który zlicza ile czasu użytkownik poświęcił na realizację zadania. Na dowolnym zadaniu przydzielonym do nas możemy poprzez przyciski start-stop określać kiedy rzeczywiście pracowaliśmy nad danym zadaniem. Podsumowania czasu przeznaczonego na poszczególne zadania będą widoczne w raporcie działań który łatwo możemy również wyeksportować do Excela. Pozdrawiam

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie CRM spełniający moje wymagania
    4.08.2014, 15:21

    Polecam CRM Vision ( http://crmvision.pl ), poniżej przedstawiam odpowiedzi na Pana wymagania w odniesieniu do funkjonalności CRM Vision:
    1. Program przeglądarkowy

    Tak, CRM dostępny online.

    2. Dobry kontakt z jego wsparciem technicznym, telefon, chat, mail na który odpowiadają szybko

    Przyjazny i szybki Helpdesk czego potwierdzeniem są opinie na stronie http://www.opineo.pl/opinie/crmvision

    3. Możliwość ewentualnego dostosowania do potrzeb naszej firmy

    Tak, istnieje możliwość przygotowania dedykowanych modyfikacji

    4. Być może w przyszłości instalacja na moim własnym serwerze

    W dowolnym momencie istnieje możliwość łatwego przejścia z wersji SaaS na wersję zainstalowaną na własnym serwerze

    5. Obsługa klientów, faktur, ofert, magazynu

    Dostępne moduły finansowy i magazynowy

    6. Obsługa przydzielania zadań (ewidencji czasu pracy) dla pracowników

    Szybkie zlecanie i nadzorowanie realizowanych działań, dodatkowo opcja kontroli czasu pracy nad poszczególnymi działaniami

    7. Obsługa prowadzenia projektów

    Dostępny moduł zarządzania projektami

    8. Integracja z mailem być może też z telefonem

    Integracja z popularnymi programami pocztowymi (MS Outlook, Thunderbird) oraz z telefonią VOIP.

    9. Integracja z kalendarzykiem smartfona

    Obsługa technologii iCal dzięki czemu zadania z CRM-a mogą być widoczne np. na kalendarzu Google do którego mamy wgląd na smartfonie

    10. Szablony wydruków, faktur, ofert, które będę mógł dostosować do moich potrzeb

    Dostępna jest możliwość personalizacji szablonów dokumentów

    11. Udokumentowana duża ilość wdrożeń w podobnych firmach

    Przykładowe wdrożenia na stronie http://crmvision.pl/wdrozenia

    12. Hosting danych w dobrej serwerowni

    Hosting w 2 niezależnych, renomowanych Data Center w Polsce

    13. Przystępna cena, do 50 zł/ netto użytkownik/miesiąc

    Spełnione, dodatkowo w wersji SaaS brak jakichkolwiek opłat instalacyjnych, wdrożeniowych, itd.

    14. Gwarancja stabilności/rentowności tj. istnienie na polskim rynku od min. 2 lat

    System dostępny na polskim rynku od 6 lat.

    15. Nowoczesne pełne API umożliwiające integrację z moją stroną www i programem księgowym

    Istnieje możliwość przygotowania integracji w oparciu o technologię Web Services.

  • Jacek Wróblewski
    Wpis na grupie CRM w temacie Trendy w CRM w 2014 roku
    4.08.2014, 14:43

    Bardzo trafny artykuł. W sieci pojawiły się już rozważania dotyczące roku 2015 - przykładowo : http://gigaom.com/2013/09/02/what-will-crm-look-like-i...! Pozdrawiam serdecznie

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do