Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja kryzysowa
Zarządzanie kryzysem
Digital Marketing
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
PR Manager
PRconsultants
• Kompleksowa obsługa klientów: przygotowanie i realizacja strategii działań (product pr , corporate pr, launch product)
• Przygotowanie i wdrażanie procedur komunikacji kryzysowej
• Doradztwo strategiczne i operacyjne
• Przygotowywanie raportów i analiz,
• kompleksowe działania media relations dla Mobile Central Europe, Fabryki Porcelany Kristoff
• Przygotowanie i wdrażanie procedur komunikacji kryzysowej
• Doradztwo strategiczne i operacyjne
• Przygotowywanie raportów i analiz,
• kompleksowe działania media relations dla Mobile Central Europe, Fabryki Porcelany Kristoff
Kierownik działu public relations
• Głównie PR korporacyjny oraz wdrażanie i kontrola procedur komunikacji kryzysowej
• Przygotowanie i realizacja strategii public relations dla INFOR PL SA. Realizacja programów działań pr dla poszczególnych spółek oraz produktów
• Identyfikacja kanałów komunikacyjnych z otoczeniem biznesowym
• Koordynacja działań wizerunkowych dla poszczególnych marek wchodzących w skład grupy kapitałowej INFOR PL, wsparcie dla marketingu
• Inicjowanie i utrzymywanie indywidualnych kontaktów z mediami i środowiskami opiniotwórczymi. Aranżowanie publikacji z przedstawicielami spółek.
• Kompleksowe zarządzanie komunikacją wewnętrzną w grupie, intranet, newslettery, eventy
• Zarządzanie identyfikacją wizualną oraz CSR.
• Współpraca z mediami branżowymi (promocja: Dziennika Gazety Prawnej,
serwisów: gazetaprawna.pl; dziennik.pl, forsal.pl, ekspertów INFORLEX.PL)
• Inicjowanie obecności ekspertów DGP w Radiu i TV
• Koordynacja działań z zakresu corporate identity
• Badania i analizy (Gemius/PBI, Expert Monitor, raporty branżowe) - planowanie działań komunikacyjnych
Projekty reprezentatywne:
www.grupa.infor.pl - prowadzenie spójnej polityki informacyjnej dla spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej oraz najważnieszych marek z portfolio.
Dziennik Gazeta Prawna - doradztwo w zakresie strategii komunikacji, działania media relations
Kategoria Biznes Finanse Prawo -zarzadzanie polityką informacyjną serwisów oraz spółek.
INFORLEX.PL, gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl – koordynacja działań komunikacyjnych, wsparcie strategiczne.
• Przygotowanie i realizacja strategii public relations dla INFOR PL SA. Realizacja programów działań pr dla poszczególnych spółek oraz produktów
• Identyfikacja kanałów komunikacyjnych z otoczeniem biznesowym
• Koordynacja działań wizerunkowych dla poszczególnych marek wchodzących w skład grupy kapitałowej INFOR PL, wsparcie dla marketingu
• Inicjowanie i utrzymywanie indywidualnych kontaktów z mediami i środowiskami opiniotwórczymi. Aranżowanie publikacji z przedstawicielami spółek.
• Kompleksowe zarządzanie komunikacją wewnętrzną w grupie, intranet, newslettery, eventy
• Zarządzanie identyfikacją wizualną oraz CSR.
• Współpraca z mediami branżowymi (promocja: Dziennika Gazety Prawnej,
serwisów: gazetaprawna.pl; dziennik.pl, forsal.pl, ekspertów INFORLEX.PL)
• Inicjowanie obecności ekspertów DGP w Radiu i TV
• Koordynacja działań z zakresu corporate identity
• Badania i analizy (Gemius/PBI, Expert Monitor, raporty branżowe) - planowanie działań komunikacyjnych
Projekty reprezentatywne:
www.grupa.infor.pl - prowadzenie spójnej polityki informacyjnej dla spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej oraz najważnieszych marek z portfolio.
Dziennik Gazeta Prawna - doradztwo w zakresie strategii komunikacji, działania media relations
Kategoria Biznes Finanse Prawo -zarzadzanie polityką informacyjną serwisów oraz spółek.
INFORLEX.PL, gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl – koordynacja działań komunikacyjnych, wsparcie strategiczne.
PR Manager
• Corporate Affairs- zarządzanie komunikacją korporacyjną, planowanie i realizacja działań
• Crisis Management - zarządzanie sytuacją kryzysową, organizacja konferencji prasowych, współpraca z ekspertami
• Doradztwo strategiczne i operacyjne
• Media Relations - Współpraca z dziennikarzami mediów ogólnokrajowych i branżowych.
• przygotowywanie raportów i analiz,
• planowanie działań PR, współpraca z firmami zewnętrznymi,
Projekty reprezentatywne:
Sąd Arbitrażowy przy KIG, Metro Warszawskie, Generali Group, PLL LOT, Jeronimo Martins Dystrybucja, Fundacja Fundusz Współpracy, Kampania Help-dla życia bez tytoniu, Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL,
• Crisis Management - zarządzanie sytuacją kryzysową, organizacja konferencji prasowych, współpraca z ekspertami
• Doradztwo strategiczne i operacyjne
• Media Relations - Współpraca z dziennikarzami mediów ogólnokrajowych i branżowych.
• przygotowywanie raportów i analiz,
• planowanie działań PR, współpraca z firmami zewnętrznymi,
Projekty reprezentatywne:
Sąd Arbitrażowy przy KIG, Metro Warszawskie, Generali Group, PLL LOT, Jeronimo Martins Dystrybucja, Fundacja Fundusz Współpracy, Kampania Help-dla życia bez tytoniu, Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL,
Szkolenia i kursy
Doświadczenie trenerskie - prowadzenie szkoleń dla organizacji, firm i instytucji administracji publicznej.
Szef zespołu ds.promocji w jednym z podwarszawskich samorządów, rzecznik prasowy.
Szef zespołu ds.promocji w jednym z podwarszawskich samorządów, rzecznik prasowy.
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
airsoft, krav maga
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.