Umiejętności
Assessment Center
Coaching
HACCP
HORECA
Microsoft Office
New Store Openings
Pricing Optimization
Analizy procesów
Project Management
Social Media Marketing
Spaceman
Analiza danych
Zarządzanie budżetem
Prawo jazdy kat B
Change Menagement - Zarządzanie zmianą
Tajemniczy klient
Assesment Centre
budowanie organizacji
Audyt wewnętrzny
zwiększanie produktywności
Budowanie systemów motywacyjnych
Rozwój pracowników
layouts
Języki
rosyjski
dobry
ukraiński
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
trener - współpracujący
Open Edu
- analizy potrzeb szkoleniowych i rozwój trenerów wewnętrznych i pracowników,
- organizacja i wspieranie komunikacji wewnętrznej trenerów i zarządzania wynikami szkoleń,
- analiza i monitoring rynku FMCG,
- analiza jakości obsługi Klienta, analiza stanowisk pracy,
- organizacja "Tajemniczego Klienta".
- organizacja i wspieranie komunikacji wewnętrznej trenerów i zarządzania wynikami szkoleń,
- analiza i monitoring rynku FMCG,
- analiza jakości obsługi Klienta, analiza stanowisk pracy,
- organizacja "Tajemniczego Klienta".
Kierownik Kontrolingu Operacyjnego
Real,- Ukraina
- realizacja projektu zmiany struktury sprzedaży i zarządzania sieci Real,- (PL, RU, UA, TR, RO),
- optymalizacja, planowanie, realizacja budżetu i celów jakościowych w oparciu o KPI,
- realizacja strategii sprzedażowej Firmy przez pricing i zarządzanie marżą koszyków,
- koordynacja procesów otwarcia marketu w Odessie i Kijowie,
- planowanie, analiza i prowadzenie projektów.
- optymalizacja, planowanie, realizacja budżetu i celów jakościowych w oparciu o KPI,
- realizacja strategii sprzedażowej Firmy przez pricing i zarządzanie marżą koszyków,
- koordynacja procesów otwarcia marketu w Odessie i Kijowie,
- planowanie, analiza i prowadzenie projektów.
Projekt Manager
Real,- Ukraina
- odpowiedzialność za organizacje i kontrolę wprowadzania procedur i standardów Firmy,
- planowanie i realizacja systemu szkoleń w projektach otwarć hipermarketów,
- wdrażanie zasad komunikacji pomiędzy strukturami firmy,
- monitoring i analiza koszyków cen oraz działań marketingu cenowego,
- organizacja i analiza struktury sprzedaży w organizacji i uruchamianiu Centrali.
- planowanie i realizacja systemu szkoleń w projektach otwarć hipermarketów,
- wdrażanie zasad komunikacji pomiędzy strukturami firmy,
- monitoring i analiza koszyków cen oraz działań marketingu cenowego,
- organizacja i analiza struktury sprzedaży w organizacji i uruchamianiu Centrali.
Współwłaściciel, Manager
Firma cateringowa, Karpielówka, NZOZ Centrum Zdrowia
- organizacja, przebudowa i otwarcie powierzchni usługowych i medycznych,
- budowanie i efektywne zarządzanie podległym zespołem i infrastrukturą w oparciu o zaplanowany
budżet i wskaźniki efektywności,
- utrzymywanie wysokiego standardu funkcjonowania oraz obsługi klienta,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem i dostawcami, marketing.
- budowanie i efektywne zarządzanie podległym zespołem i infrastrukturą w oparciu o zaplanowany
budżet i wskaźniki efektywności,
- utrzymywanie wysokiego standardu funkcjonowania oraz obsługi klienta,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem i dostawcami, marketing.
Dyrektor Hipermarketu
Tesco Polska, HIT Hipermarket
- organizacja i zarządzanie bieżącą działalnością hipermarketów w HIT i TESCO
- planowanie i realizacja budżetu oraz operacyjnych wskaźników KPI jednostek,
- wspieranie i rozwój menedżerów i pracowników przez szkolenia i coaching,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji,
- analiza i raportowaniu działań i wyników handlowych opartych na wskaźnikach.
- planowanie i realizacja budżetu oraz operacyjnych wskaźników KPI jednostek,
- wspieranie i rozwój menedżerów i pracowników przez szkolenia i coaching,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz działań konkurencji,
- analiza i raportowaniu działań i wyników handlowych opartych na wskaźnikach.
Kierownik Optymalizacji i Kontroli
HIT Hipermarket
- optymalizacja zasad i procesów zapewniających stałe zwiększanie wydajności pracy marketów,
- współtworzenie, wdrożenie, nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) zgodności stosowania standardów i procedur operacyjnych sieci,
- otwarcie 13 hipermarketów: awizacja, layout, kontrola kosztów, realizacja marży, szkolenia,
- wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,
- Manager w New Stores Opening Team
- operatywna współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi centrali
- kierowanie rozproszonym zespołem koordynatorów w sieci.
- współtworzenie, wdrożenie, nadzór i kontrola (audyty wewnętrzne) zgodności stosowania standardów i procedur operacyjnych sieci,
- otwarcie 13 hipermarketów: awizacja, layout, kontrola kosztów, realizacja marży, szkolenia,
- wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,
- Manager w New Stores Opening Team
- operatywna współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi centrali
- kierowanie rozproszonym zespołem koordynatorów w sieci.
Szkolenia i kursy
OPEN EDU Akademia Managera, Komunikacja Zrównoważona, Zarządzanie Zmianą,
TESCO Procesy komunikacji wewnętrznej, Kierowanie zespołem, Business procesy,
Zarządzanie Kryzysowe,
ADS, HIT Assesor – ocena, rozwój, zarządzanie wynikami (certyfikat), Trudne rozmowy.
TESCO Procesy komunikacji wewnętrznej, Kierowanie zespołem, Business procesy,
Zarządzanie Kryzysowe,
ADS, HIT Assesor – ocena, rozwój, zarządzanie wynikami (certyfikat), Trudne rozmowy.
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
siatkówka
nurkowanie
trekking
muzyka ASOT
fotografia
nurkowanie
trekking
muzyka ASOT
fotografia