Jacek Szpyra
MBA, właściciel Blue Ocean
Opole,
opolskie
Umiejętności
Szkolenia pracowników
Strategia biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zorientowanie na cel
doświadczenie w zarządzaniu zespołem
wysokie umiejętności interpersonalne
prowadzenie szkoleń i warsztatów
Coaching sprzedażowy
Coaching i motywacja
doradztwo biznesowe
Wysokie zdolności negocjacyjne
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor handlowy
PZ Stelmach sp. z o.o.
Nadzór nad działem handlowym. Analiza rentowności produktów (P&L). Nadzór nad gospodarką zakupową firmy. Proaktywne działania na rzecz wzrostu wartości firmy. Stworzenie sytemu CRM i segmentacji klientów. Opracowanie nowego modelu cenowego i nowej filozofii sprzedaży. Pozyskiwanie nowych klientów krajowych i zagranicznych. Zarządzanie działaniami marketingowymi.
DYREKTOR DS. KLIENTÓW KORPORACYJNYCH
Zarządzanie podległym zespołem sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, komunikacyjnych oraz finansowych.
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami sprzedaży.
Aktywna, pionierska praca na rzecz projektu x-sell ubezpieczeń życiowych i majątkowych.
Nadawanie planów sprzedażowych i nadzór nad ich realizacją.
Nadzór nad rentownością sprzedaży i kosztami Oddziału.
Współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi kanałami sprzedaży.
Aktywna, pionierska praca na rzecz projektu x-sell ubezpieczeń życiowych i majątkowych.
Nadawanie planów sprzedażowych i nadzór nad ich realizacją.
Nadzór nad rentownością sprzedaży i kosztami Oddziału.
KIEROWNIK DS. KLIENTA KORPORACYJNEGO
Sprzedaż B2B, negocjacje, utrzymywanie jak najlepszych relacji z klientami; negocjowanie warunków z kanałem zewnętrznym.
Budowanie zespołu i nadzór nad realizacją planów.
Zarządzanie rozległą, zewnętrzną siecią wspołpracowników.
Laureat konkursów sprzedażowych o zasięgu ogólnopolskim oraz regionalnym.
Budowanie zespołu i nadzór nad realizacją planów.
Zarządzanie rozległą, zewnętrzną siecią wspołpracowników.
Laureat konkursów sprzedażowych o zasięgu ogólnopolskim oraz regionalnym.
Projekty
Szkolenia i kursy
Uczestnik ponad 30 szkoleń z zakresu: sprzedaży, coachingu, zarządzania sprzedażą, bycia liderem, zarządzania sobą w czasie, negocjacji itp.
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sport, muzyka, psychologia
Grupy
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej (Warsaw University of Technology Business School) powstała w 1991 roku w wyniku wspólnego przedsięwzięcia Politechniki Warszawskiej i trzech renomowanyc