Jacek Szpunt

Główny Doradca Klienta Biznesowego w firmie Orange Polska

Umiejętności

Zarządzanie Zarządzanie produktem marketing produktu Realizacja projektów Project Management Strategia Telekomunikacja Zarządzanie zespołem Sprzedaż

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Customer Service Sp. z o.o.
Główny Doradca Klienta Biznesowego
Obecnie dbam o bezpośredni kontakt i relacje biznesowe z określonym portfelem klientów B2B. Oceniany jestem za wyniki sprzedażowe i pozytywną relację z klientem.

Poprzednio zajmowałem się modelowaniem i zmianami procesów biznesowych w segmencie obsługi Klientów Biznesowych B2B.
Orange Polska S.A.
Kierownik zespołu- potem sekcji , potem działu
Organizacja i nadzór nad realizacją działań operacyjnych podległych pracowników etatowych i outsorcingowych. Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe (jeśli dana sekcja związana była ze sprzedażą i retencją).

Kreowanie strategii sprzedażowej i KPI dla procesów operacyjnych.
Logo
Menadżer Dystryktu
CLIF S.A.
Opracowaniem strategii sprzedaży i funkcjonowania podległych przedstawicielstw. polityką płatności, bezpośrednim kontaktem z kluczowymi klientami B2B.

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu (daw. Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu)

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne

Organizacje

Wolontariat:
- Główny organizator imprez sportowych typu półmaraton , czy rajd motocyklowy w Fundacja Dwa Światy

Grupy

NGO'sy
NGO'sy
NGO'sy to grupa dla tych wszystkich którzy związani są z III sektorem czyli organizacjami pozarządowymi....
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.