Umiejętności
Coaching
Komunikacja
Komunikacja korporacyjna
Twórcze pisarstwo
Zadowolenie klienta
Wsparcie klienta
Szkolenia pracowników
informacja zwrotna
Microsoft Office
Prezentacje
Prezi
Sales Presentation Skills
Zarządzanie stresem
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
Szkolenie
Materiały szkoleniowe
Zimbra
Prowadzenie szkoleń
Obsługa klienta
Prawo jazdy kategorii B
ewaluacja szkoleń
zarządzanie stresem i kontrola emocji
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Trener Sprzedaży
Freelancer
ZREALIZOWANE PROJEKTY:
+ Współpraca z HOFFMANN CONSULTING SP. Z O.O.
Zakres współpracy:
- Kompleksowa obsługa szkoleniowa pozyskanych klientów obejmująca wszelkie niezbędne działania, wymagane do przeprowadzenia efektywnego projektu szkoleniowego.
- Projekty przeprowadzone między innymi dla firm: Centrum Dystrybucji Gazu, AT, Solar, BohoBoco, GEOX.
+ Współpraca z ORANGE POLSKA
Zakres współpracy:
- Realizacja szkoleń (produktowych oraz z zakresu umiejętności miękkich) i działań rozwojowych z zakresu oferty, systemów, umiejętności sprzedażowych oraz realizacja szkoleń ad hoc:
- 102 godziny szkoleniowe,
- Przeszkolono 110 osób.
- Wsparcie Menedżerów w prowadzeniu treningów indywidualnych z Kierownikiem (jak efektywnie uczyć, wdrażać standardy, wiedzę produktową):
- 144 godzin pracy z Kierownikami,
- 144 godzin pracy z pracownikami.
- Wsparcie Kierowników w prowadzeniu działań rozwojowych dla Konsultantów,
- Współpraca z Menedżerami w zakresie doboru narzędzi rozwoju adekwatnych do strategii i taktyk,
- Współpraca z trenerami programowymi w zakresie tworzenia działań rozwojowych,
- Raportowanie podejmowanych działań w oparciu o model Kirckpatricka.
+ Współpraca z MY CENTER (AGD Market)
Zakres współpracy:
- Kompleksowy projekt zwiększenia kultury organizacyjnej oraz rozwoju umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych pracowników sieci MY CENTER:
- Przygotowanie od podstaw nowego Standardu Obsługi Klienta wraz z cyklem szkoleń wdrażających pracowników w nową rzeczywistość sprzedażową,
- Cykl szkoleń sprzedażowych z zakresu profesjonalnej bezpośredniej obsługi Klienta oraz technik sprzedaży, jako następstwo i dalsza część wdrożenia nowego Standardu Obsługi Klienta:
- 80 godzin szkoleniowych,
- Przeszkolono 150 osób.
- Trening on the job pracowników salonów sprzedaży, w celu podniesienia jakości obsługi oraz zwiększenia poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych:
- 160 godzin pracy z pracownikami.
- Cykl zadań zwiększających umiejętność sprzedaży dodatkowych ubezpieczeń sprzętu (wzrost sprzedaży o 15% w ciągu miesiąca).
+ Współpraca z UNIWERSYTETEM III WIEKU w Tarnowskich Górach
Zakres współpracy:
- Projekt szkoleniowy OTWÓRZ SIĘ, mający na celu przełamanie wzajemnych barier oraz wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych słuchaczy Uniwersytetu:
- 4 godziny szkoleniowe,
- 25 uczestników.
+ Współpraca z HOFFMANN CONSULTING SP. Z O.O.
Zakres współpracy:
- Kompleksowa obsługa szkoleniowa pozyskanych klientów obejmująca wszelkie niezbędne działania, wymagane do przeprowadzenia efektywnego projektu szkoleniowego.
- Projekty przeprowadzone między innymi dla firm: Centrum Dystrybucji Gazu, AT, Solar, BohoBoco, GEOX.
+ Współpraca z ORANGE POLSKA
Zakres współpracy:
- Realizacja szkoleń (produktowych oraz z zakresu umiejętności miękkich) i działań rozwojowych z zakresu oferty, systemów, umiejętności sprzedażowych oraz realizacja szkoleń ad hoc:
- 102 godziny szkoleniowe,
- Przeszkolono 110 osób.
- Wsparcie Menedżerów w prowadzeniu treningów indywidualnych z Kierownikiem (jak efektywnie uczyć, wdrażać standardy, wiedzę produktową):
- 144 godzin pracy z Kierownikami,
- 144 godzin pracy z pracownikami.
- Wsparcie Kierowników w prowadzeniu działań rozwojowych dla Konsultantów,
- Współpraca z Menedżerami w zakresie doboru narzędzi rozwoju adekwatnych do strategii i taktyk,
- Współpraca z trenerami programowymi w zakresie tworzenia działań rozwojowych,
- Raportowanie podejmowanych działań w oparciu o model Kirckpatricka.
+ Współpraca z MY CENTER (AGD Market)
Zakres współpracy:
- Kompleksowy projekt zwiększenia kultury organizacyjnej oraz rozwoju umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych pracowników sieci MY CENTER:
- Przygotowanie od podstaw nowego Standardu Obsługi Klienta wraz z cyklem szkoleń wdrażających pracowników w nową rzeczywistość sprzedażową,
- Cykl szkoleń sprzedażowych z zakresu profesjonalnej bezpośredniej obsługi Klienta oraz technik sprzedaży, jako następstwo i dalsza część wdrożenia nowego Standardu Obsługi Klienta:
- 80 godzin szkoleniowych,
- Przeszkolono 150 osób.
- Trening on the job pracowników salonów sprzedaży, w celu podniesienia jakości obsługi oraz zwiększenia poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych:
- 160 godzin pracy z pracownikami.
- Cykl zadań zwiększających umiejętność sprzedaży dodatkowych ubezpieczeń sprzętu (wzrost sprzedaży o 15% w ciągu miesiąca).
+ Współpraca z UNIWERSYTETEM III WIEKU w Tarnowskich Górach
Zakres współpracy:
- Projekt szkoleniowy OTWÓRZ SIĘ, mający na celu przełamanie wzajemnych barier oraz wzmocnienie umiejętności komunikacyjnych słuchaczy Uniwersytetu:
- 4 godziny szkoleniowe,
- 25 uczestników.
Trener Biznesu
+ analiza potrzeb szkoleniowych,
+ projektowanie szkoleń/warsztatów,
+ praca typu training-on-the-job, coaching,
+ przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
+ prowadzenie szkoleń,
+ ewaluacja podjętych działań,
+ wsparcie działu HR w zakresie prowadzenia rekrutacji,
+ wsparcie działu Call Center w zakresie obsługi Klienta,
+ zarządzanie zespołami projektowymi,
+ wdrażanie pracowników na stanowiska pracy,
+ organizacja i koordynacja szkoleń produktowych,
+ weryfikacja standardów obsługi Klienta,
+ zarządzanie platformą elearningową,
+ zarządzanie Tajemniczym Klientem,
+ ponad 3200h na sali szkoleniowej,
+ Około 2000 uczestników szkoleń.
+ projektowanie szkoleń/warsztatów,
+ praca typu training-on-the-job, coaching,
+ przygotowywanie materiałów szkoleniowych,
+ prowadzenie szkoleń,
+ ewaluacja podjętych działań,
+ wsparcie działu HR w zakresie prowadzenia rekrutacji,
+ wsparcie działu Call Center w zakresie obsługi Klienta,
+ zarządzanie zespołami projektowymi,
+ wdrażanie pracowników na stanowiska pracy,
+ organizacja i koordynacja szkoleń produktowych,
+ weryfikacja standardów obsługi Klienta,
+ zarządzanie platformą elearningową,
+ zarządzanie Tajemniczym Klientem,
+ ponad 3200h na sali szkoleniowej,
+ Około 2000 uczestników szkoleń.
Doradca Klienta
+ pełnienie funkcji zastępcy kierownika sklepu,
+ aktywna sprzedaż towarów i usług,
+ analizowanie sprzedaży podległego działu,
+ koordynowanie indywidualnych zamówień klientów,
+ dbanie o stałą dostępność produktów na dziale,
+ zachowywanie zasad merchandisingu,
+ pomoc sprzedawcom na innych działach.
+ aktywna sprzedaż towarów i usług,
+ analizowanie sprzedaży podległego działu,
+ koordynowanie indywidualnych zamówień klientów,
+ dbanie o stałą dostępność produktów na dziale,
+ zachowywanie zasad merchandisingu,
+ pomoc sprzedawcom na innych działach.
wystawiono
Jacek Słabik jako pracownik sklepu w Tarnowskich Górach wykazał się jako bardzo dobry handlowiec jak i zastępca. Jacek jest świetnie zorganizowany, odpowiedzialny, zaangażowany, szczery oraz kreatywny. Swoją postawą wiele razy udowodnij, że nadaje się na pełnienie roli przywódcy - lidera. Każdego dnia żałuję, że nie należy do mojego zespołu. Człowiek godny zaufania. Osobiście chciałbym widzieć Jacka w swojej załodze. Serdecznie polecam. Podpisuję się pod tym tekstem swoim imieniem i nazwiskiem. Paweł Sitek
Szkolenia i kursy
+ Myślenie procesowe z elementami Lean Management ,
+ Interdyscyplina w obszarze i interesie negocjacyjnym,
+ Visual Merchandising,
+ Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych,
+ Budowanie efektywnych struktur trenerskich w Organizacjach,
+ Coaching w organizacji,
+ Bezwzrokowa umiejętność pisania na klawiaturze z biegłością 278 uderzeń/minutę.
+ Interdyscyplina w obszarze i interesie negocjacyjnym,
+ Visual Merchandising,
+ Warsztat Umiejętności Trenerskich i Prezentacyjnych,
+ Budowanie efektywnych struktur trenerskich w Organizacjach,
+ Coaching w organizacji,
+ Bezwzrokowa umiejętność pisania na klawiaturze z biegłością 278 uderzeń/minutę.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
+ jazda na motocyklu
+ jazda na nartach
+ Xbox ze szczególnym uwzględnieniem rozgrywki sieciowej
+ snooker
+ Formuła 1
+ polska scena kabaretowa
+ polskimuzyka: głównie polski hip hop
+ jazda na nartach
+ Xbox ze szczególnym uwzględnieniem rozgrywki sieciowej
+ snooker
+ Formuła 1
+ polska scena kabaretowa
+ polskimuzyka: głównie polski hip hop
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Metodologia SET
Grupa poświęcona metodologii tworzenia i prowadzenia efektywnych szkoleń i treningów. SET to skrót od pierwszych liter słów: Safety (bezpieczeństwo), Experience (doświadczenie) i Training (wdrażanie i
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
www.treco.pl portal dla szkoleniowców
Pierwszy tak kompleksowy i profesjonalny portal dla szkoleniowców. Dzięki stale rozwijanym funkcjonalnościom wspiera rozwój kariery i umiejętności, wzbogaca warsztat pracy, daje szybki dostęp do wiedz