Jacek Prusaczyk

Krajowy Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
Poznań, wielkopolskie

Języki

włoski
biegły
angielski
dobry
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy
rumuński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Hochland Sp. z o.o.
Krajowy Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży (Trade Marketing)
Opracowanie i wdrożenie strategii rynkowej dla wszystkich kanałów sprzedaży : detal tradycyjny + hurt / detal nowoczesny w tym również rocznych planów aktywności promocyjnych na bazie budżetu BTL. W przypadku klientów MT praca na rocznych planach klienckich

Rozwój aktywności rynkowych i wsparcia sprzedaży na rynkach importowych w oparciu o dedykowany budżet BTL oraz ustalone cele rynkowe : Czechy, Litwa, Łotwa, Węgry, Słowacja

Współpraca z Brand Marketingiem w zakresie tworzenia krótko i długoterminowych kalendarzy aktywności rynkowych na bazie zintegrowanych planów ATL i BTL.

Rozwój działań shopper marketingowych u wybranych klientów MT oraz monitoring efektywności zastosowanych rozwiązań

Współpraca z Dz. Sprzedaży w zakresie tworzenia ogólnopolskich działań promocyjnych wspierających realizację celów wolumenowych i rynkowych

Opracowywanie i wdrażanie strategii / planów działania dla nowo wprowadzanych produktów pod kątem realizacji celów rynkowych oraz komunikacji do klientów

Post ewaluacja wszystkich wdrażanych działań i aktywności rynkowych

Zarządzanie 3 osobowym zespołem
Logo
Krajowy Kierownik ds. Aktywacji Marek (Trade Marketing)
Grupa Żywiec S.A. / HQ Warszawa
Odpowiedzialny za aktywację portfolio Grupy Żywiec (maistream / premium) w detalu tradycyjnym, detalu nowoczesnym oraz horeca. Aktywacja marek w ujęciu przygotowania działań promocyjnych (konsument i shopper) w ramach budżetu BTL (roczny kalendarz komercyjny)

Współpraca z Brand Marketingiem w zakresie tworzenia krótko i długoterminowych kalendarzy aktywacji marek

Współpraca z Dz. Sprzedaży w zakresie tworzenia ogólnopolskich działań promocyjnych wspierających realizację celów wolumenowych

Opracowywanie i wdrażanie strategii dla nowo wprowadzanych marek pod kątem realizacji celów rynkowych

Kreowanie innowacyjnego zarządzania wsparciem wizerunku i ekspozycji produktów GŻ w punkcie sprzedaży poprzez stały rozwój linii materiałów POS

Zarządzanie 6 osobowym zespołem podzielonym na zespoł marek premium oraz zespół marek mainstream
Logo
Regionalny Kierownik Trade Marketingu
Grupa Żywiec SA (Heineken Group)
Planowanie, organizowanie i kontrola działań trademarketingowych (centralnych i regionalnych) we wszystkich kanałach sprzedaży (detal tradycyjny / hurt / horeca).

Zarządzanie budżetem BTL oraz budżetem środków trwałych (lodówki, nalewaki, ogródki, parasole)

Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii kanałowych oraz dla poszczególnych marek

Zarządzanie 11 osobowym zespołem
Kompania Piwowarska S.A.
Regionalny Kierownik Trade Marketingu
Planowanie, organizowanie i kontrola działań trademarketingowych (centralnych i regionalnych) we wszystkich kanałach sprzedaży (detal tradycyjny / hurt / horeca).

Zarządzanie budżetem BTL oraz budżetem środków trwałych (lodówki, nalewaki, ogródki, parasole)

Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii kanałowych oraz dla poszczególnych marek
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik ds. Promocji w gastronomii
Zarządzanie budżetem promocyjnym w kanale On Premise

Negocjacje z lokalami gastronomicznymi w temacie Umów Wyłącznościowych

Budowa portfela POSM dla lokali gastronomicznych

Organizacja promocji konsumenckich i handlowych w kanale On Premise
Kompania Piwowarska S.A.
District Sales Manager
Zarządzanie zespołem ASM (10 osób) oraz PH (60 osób) oraz 2 Centrami Dystrybucji (Poznań i Z.Góra)

Kontrola i realizacja założonych planów sprzedaży

Rozwój poszczególnych kanałów dystrybucji (detal, hurt, gastronomia)

Organizacja i wdrażanie regionalnych planów marketingowych i promocyjnych
Nestle Polska S.A.
Kierownik ds. alternatywnych kanałów sprzedaży
System Wyłącznych Przedstawicieli Handlowych

Projekt Merchandisingu – wdrożenie, monitoring, system raportowania

Akcje Blitz – projekt promocji ogólnopolskich, wdrożenie, monitoring, system raportowania

Van Selling – wdrożenie projektu testowego
Nestle Polska S.A.
Koordynator ds. Umów Serwisowych
Hurtownie dystrybucyjne – umowy, koszty, raportowanie

Wyłączni Przedstawiciele Handlowi – wdrażanie ogólnopolskiego projektu

Szkolenia i kursy

liczne szkolenia w zakresie sprzedaży i negocjacji
szkolenia trade marketing w praktyce
konsument i shopper
efektywność zarządzania budżetem BTL
zarządzanie zespołem
organizacja czasu pracy
skuteczna prezentacja i komunikacja
POSM efektywność

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Logo
Filologia Rumuńska, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Lech Poznań
Lech Poznań
Dla zainteresowanych polską piłką nożną, zwłaszcza kibiców Lecha Poznań.
Marketing na rynku nieruchomości
Marketing na rynku nieruchomości
Jak zaciekawić i pozyskać klienta.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!