Języki
włoski
biegły
angielski
dobry
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy
rumuński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Krajowy Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży (Trade Marketing)
Opracowanie i wdrożenie strategii rynkowej dla wszystkich kanałów sprzedaży : detal tradycyjny + hurt / detal nowoczesny w tym również rocznych planów aktywności promocyjnych na bazie budżetu BTL. W przypadku klientów MT praca na rocznych planach klienckich
Rozwój aktywności rynkowych i wsparcia sprzedaży na rynkach importowych w oparciu o dedykowany budżet BTL oraz ustalone cele rynkowe : Czechy, Litwa, Łotwa, Węgry, Słowacja
Współpraca z Brand Marketingiem w zakresie tworzenia krótko i długoterminowych kalendarzy aktywności rynkowych na bazie zintegrowanych planów ATL i BTL.
Rozwój działań shopper marketingowych u wybranych klientów MT oraz monitoring efektywności zastosowanych rozwiązań
Współpraca z Dz. Sprzedaży w zakresie tworzenia ogólnopolskich działań promocyjnych wspierających realizację celów wolumenowych i rynkowych
Opracowywanie i wdrażanie strategii / planów działania dla nowo wprowadzanych produktów pod kątem realizacji celów rynkowych oraz komunikacji do klientów
Post ewaluacja wszystkich wdrażanych działań i aktywności rynkowych
Zarządzanie 3 osobowym zespołem
Rozwój aktywności rynkowych i wsparcia sprzedaży na rynkach importowych w oparciu o dedykowany budżet BTL oraz ustalone cele rynkowe : Czechy, Litwa, Łotwa, Węgry, Słowacja
Współpraca z Brand Marketingiem w zakresie tworzenia krótko i długoterminowych kalendarzy aktywności rynkowych na bazie zintegrowanych planów ATL i BTL.
Rozwój działań shopper marketingowych u wybranych klientów MT oraz monitoring efektywności zastosowanych rozwiązań
Współpraca z Dz. Sprzedaży w zakresie tworzenia ogólnopolskich działań promocyjnych wspierających realizację celów wolumenowych i rynkowych
Opracowywanie i wdrażanie strategii / planów działania dla nowo wprowadzanych produktów pod kątem realizacji celów rynkowych oraz komunikacji do klientów
Post ewaluacja wszystkich wdrażanych działań i aktywności rynkowych
Zarządzanie 3 osobowym zespołem
Krajowy Kierownik ds. Aktywacji Marek (Trade Marketing)
Grupa Żywiec S.A. / HQ Warszawa
Odpowiedzialny za aktywację portfolio Grupy Żywiec (maistream / premium) w detalu tradycyjnym, detalu nowoczesnym oraz horeca. Aktywacja marek w ujęciu przygotowania działań promocyjnych (konsument i shopper) w ramach budżetu BTL (roczny kalendarz komercyjny)
Współpraca z Brand Marketingiem w zakresie tworzenia krótko i długoterminowych kalendarzy aktywacji marek
Współpraca z Dz. Sprzedaży w zakresie tworzenia ogólnopolskich działań promocyjnych wspierających realizację celów wolumenowych
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla nowo wprowadzanych marek pod kątem realizacji celów rynkowych
Kreowanie innowacyjnego zarządzania wsparciem wizerunku i ekspozycji produktów GŻ w punkcie sprzedaży poprzez stały rozwój linii materiałów POS
Zarządzanie 6 osobowym zespołem podzielonym na zespoł marek premium oraz zespół marek mainstream
Współpraca z Brand Marketingiem w zakresie tworzenia krótko i długoterminowych kalendarzy aktywacji marek
Współpraca z Dz. Sprzedaży w zakresie tworzenia ogólnopolskich działań promocyjnych wspierających realizację celów wolumenowych
Opracowywanie i wdrażanie strategii dla nowo wprowadzanych marek pod kątem realizacji celów rynkowych
Kreowanie innowacyjnego zarządzania wsparciem wizerunku i ekspozycji produktów GŻ w punkcie sprzedaży poprzez stały rozwój linii materiałów POS
Zarządzanie 6 osobowym zespołem podzielonym na zespoł marek premium oraz zespół marek mainstream
Regionalny Kierownik Trade Marketingu
Grupa Żywiec SA (Heineken Group)
Planowanie, organizowanie i kontrola działań trademarketingowych (centralnych i regionalnych) we wszystkich kanałach sprzedaży (detal tradycyjny / hurt / horeca).
Zarządzanie budżetem BTL oraz budżetem środków trwałych (lodówki, nalewaki, ogródki, parasole)
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii kanałowych oraz dla poszczególnych marek
Zarządzanie 11 osobowym zespołem
Zarządzanie budżetem BTL oraz budżetem środków trwałych (lodówki, nalewaki, ogródki, parasole)
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii kanałowych oraz dla poszczególnych marek
Zarządzanie 11 osobowym zespołem
Regionalny Kierownik Trade Marketingu
Planowanie, organizowanie i kontrola działań trademarketingowych (centralnych i regionalnych) we wszystkich kanałach sprzedaży (detal tradycyjny / hurt / horeca).
Zarządzanie budżetem BTL oraz budżetem środków trwałych (lodówki, nalewaki, ogródki, parasole)
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii kanałowych oraz dla poszczególnych marek
Zarządzanie budżetem BTL oraz budżetem środków trwałych (lodówki, nalewaki, ogródki, parasole)
Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii kanałowych oraz dla poszczególnych marek
District Sales Manager
Zarządzanie zespołem ASM (10 osób) oraz PH (60 osób) oraz 2 Centrami Dystrybucji (Poznań i Z.Góra)
Kontrola i realizacja założonych planów sprzedaży
Rozwój poszczególnych kanałów dystrybucji (detal, hurt, gastronomia)
Organizacja i wdrażanie regionalnych planów marketingowych i promocyjnych
Kontrola i realizacja założonych planów sprzedaży
Rozwój poszczególnych kanałów dystrybucji (detal, hurt, gastronomia)
Organizacja i wdrażanie regionalnych planów marketingowych i promocyjnych
Szkolenia i kursy
liczne szkolenia w zakresie sprzedaży i negocjacji
szkolenia trade marketing w praktyce
konsument i shopper
efektywność zarządzania budżetem BTL
zarządzanie zespołem
organizacja czasu pracy
skuteczna prezentacja i komunikacja
POSM efektywność
szkolenia trade marketing w praktyce
konsument i shopper
efektywność zarządzania budżetem BTL
zarządzanie zespołem
organizacja czasu pracy
skuteczna prezentacja i komunikacja
POSM efektywność
Edukacja
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!