Umiejętności
BTL Activations
Optymalizacja konwersji
Kreacja
Digital Marketing
Strategii dystrybucji
E-commerce
Launching New Brands
Layout Composition
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Produkcja mediów
relacje z mediami
Office 365
Marketing internetowy
zarządzanie operacyjne
marketing produktu
Optymalizacja produktu
Public Relations
Zarządzanie Sprzedażą
Optymalizacja obsługi
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
ATL
E-mail marketing
Kontrola jakości
Języki
angielski
dobry
arabski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
New Business Manager
Nieustający rozwój produktów związanych z marketingiem aktywnościami w sieci. Współtworzenie strategi krótko i długo terminowych zarówno biznesowych jak i marketingowych.
Duży nacisk na interakcje z użytkownikiem. Planowanie i egzekucja działań. Zawieranie nowych kontraktów.
Social Media, ATL, BTL, digital i e-commerce. Planowanie, działania i realizacja.
Duży nacisk na interakcje z użytkownikiem. Planowanie i egzekucja działań. Zawieranie nowych kontraktów.
Social Media, ATL, BTL, digital i e-commerce. Planowanie, działania i realizacja.
Marketing & PR Manager
Kompleksowe zarządzanie marketingiem i PR w firmie. Od opracowania strategii po egzekucje dla ATL, BTL, digital i e-commerce. Opracowanie i nadzór nad produkcją materiałów trade marketingowych.
Realizacja trzech dużych kampanii reklamowych - telewizyjnych , oraz kilkunastu prowadzonych w internecie.
Opracowanie wraz z agencją Sky Boat koncepcji Big Idea - na dwa - trzy lata, jako platformy komunikacji na wszystkich formatach, koncept reklamy z Kozą i grekami.
Dowiezienie KPI oraz osiągnięcie wysokich ROI było podstawą działań.
Realizacja trzech dużych kampanii reklamowych - telewizyjnych , oraz kilkunastu prowadzonych w internecie.
Opracowanie wraz z agencją Sky Boat koncepcji Big Idea - na dwa - trzy lata, jako platformy komunikacji na wszystkich formatach, koncept reklamy z Kozą i grekami.
Dowiezienie KPI oraz osiągnięcie wysokich ROI było podstawą działań.
Kierownik działu współpracy agencyjnej
Ustalenie długofalowej polityki handlowej dla sieci sprzedaży zaczynając od redukcji ilości punktów sprzedaży, przez wyznaczenie nowych celów po ich realizację. Stworzenie od podstaw działu przedstawicieli handlowych.
Przygotowanie dla partnerów programu lojalnościowego oraz licznych konkursów wspierających sprzedaż.
Przygotowanie dla partnerów programu lojalnościowego oraz licznych konkursów wspierających sprzedaż.
Dyrektor Oddziału
Zarządzanie oddziałem w Poznaniu i jego zespołem;
Tworzenie polityki sprzedaży i współpracy z biurami agencyjnymi;
Zarządzanie przedstawicielami regionalnymi;
Szkolenia dla pracowników;
Przygotowywanie i obsługa produktu - Hurghada, Sharm el Sheikh, Monastir i Antalya - wyloty z Poznania, Wrocławia, Bydgoszczy i Szczecina;
Prowadzenie polityki sprzedaży;
Sprzedaż oferty Sun&Fun;
Obsługa systemu rezerwacyjnego Merlin.X, panela TO Victor oraz Blue Vendo;
Obsługa rezerwacji dla wylotów z Poznania, Wrocławia, Szczecina i Bydgoszczy;
Współpraca z kontrahentami z destynacji (Egipt, Turcja, Tunezja);
Przygotowywanie działań promocyjnych oraz ścisla współpraca z działem marketingu;
Przygotowywanie prezentacji SFH oraz imprez promujących;
Przygotowywanie i obsługa targów branżowych;
Szkolenia z produktu SFH;
Współpraca z rezydentami z destynacji;
Opieka nad Agentami z województw Wielkopolskie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Lubuskie i Dolnośląskie;
Koordynacja odpraw (wylotów) samolotów czarterowych: Poznań, Wrocław, Bydgoszcz i Szczecin.
Tworzenie polityki sprzedaży i współpracy z biurami agencyjnymi;
Zarządzanie przedstawicielami regionalnymi;
Szkolenia dla pracowników;
Przygotowywanie i obsługa produktu - Hurghada, Sharm el Sheikh, Monastir i Antalya - wyloty z Poznania, Wrocławia, Bydgoszczy i Szczecina;
Prowadzenie polityki sprzedaży;
Sprzedaż oferty Sun&Fun;
Obsługa systemu rezerwacyjnego Merlin.X, panela TO Victor oraz Blue Vendo;
Obsługa rezerwacji dla wylotów z Poznania, Wrocławia, Szczecina i Bydgoszczy;
Współpraca z kontrahentami z destynacji (Egipt, Turcja, Tunezja);
Przygotowywanie działań promocyjnych oraz ścisla współpraca z działem marketingu;
Przygotowywanie prezentacji SFH oraz imprez promujących;
Przygotowywanie i obsługa targów branżowych;
Szkolenia z produktu SFH;
Współpraca z rezydentami z destynacji;
Opieka nad Agentami z województw Wielkopolskie, Pomorskie, Zachodniopomorskie, Kujawsko-Pomorskie, Lubuskie i Dolnośląskie;
Koordynacja odpraw (wylotów) samolotów czarterowych: Poznań, Wrocław, Bydgoszcz i Szczecin.
Szkolenia i kursy
Języka Angielskiego, Protokół dyplomatyczny, Wzrost sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Moda, Podróże, Kuchnia włoska i tajska.
Grupy
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
MULTIKINO
Multikino - sieć kin wielosalowych powstała w 1995 roku, jako joint venture pomiędzy UCI a ITI. W roku 1998 w Poznaniu powstało pierwsze kino tej sieci. Następny był, oddany do użytku w roku 1999, obi
NIEZAPOMINAJKA
Dla wszystkich przyjaciół Fundacji Niezapominajka, dla ludzi, którzy wierzą w bezinteresowną pomoc, dla osób dostrzegających innych w potrzebie...
pomagam na stałe
20 zł miesięcznie to niewiele.. a czasem tak wiele!
Każda złotówka wrzucona do jednej skarbonki, może czynić cuda..