Jacek Nasiłowski

Dyr.Obszr.Sprzed.do KLien.Biznesowy, TP SA
Wieliszew, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Dyr.Obszr.Sprzed.do KLien.Biznesowy
Logo
Dyrektor Dystryktu ds. Sprzedaży
TUNŻ SAMPO/ TUNŻ NORWICH UNION/ PTE NORWICH UNION

Szkolenia i kursy

marzec 1999 - “Zarządzanie w warunkach firmy ubezpieczeniowej” zorganizowane Nowe Motywacje z Krakowa (we współpracy z Schouten & Nelissen)
marzec 2000 -Management Skills Seminar 915 edycja seminarium umiejętności menedżerskich zorganizowane przez Limra International, Windsor, Conecticut
sierpień 2000 - Konferencja “Sprzedaż 2000” poświęcona nowoczesnym metodom zarządzania sprzedażą oraz seminarium prowadzona przez autora “Sekrety udanych negocjacji” Rogera Dawsona
luty 2001- Psychology of Persuasion prowadzone przez Dr Kevina Hogana, zorganizowane przez Instytut Zarządzania we współpracy z Brain Resources Seminars
listopad 2002 - Techniki komunikacji z wykorzystaniem metod Neurolingwistycznego Programowania (NLP)
2002 - EIKON Pracownia Edukacji Pscyhologicznej - warsztaty umiejętności prowadzenia prezentacji
2004 - SPIN Coaching, SPIN techniki efektywnej sprzedaży, ASMS strategia efektywnej sprzedaży; zorganizowane przez Huthwaite International

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

nurkowanie, żeglarstwo (kapitan jachtowy, kapitan motorowodny), stare książki i mapy

Organizacje

Historical Diving Society USA
Polski Związek Żeglarski
Polski Związek Motorowodny i Narciarstwa Wodnego
Scuba School International (SSI)

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?