Jacek Mrożewicz

specjalista, Poczta Polska S.A.

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Poczta Polska S.A.
Koordynator ds. Zarządzania Sprzedażą
Zarządzanie sprzedażą w segmencie Klienta Kluczowego i Biznesowego
Koordynowanie i nadzór nad realizacją inicjatyw sprzedażowych
Współpraca z jednostkami terenowymi w zakresie realizacji planów sprzedażowych
Tworzenie i wdrażanie standardów obsługi handlowej
Poczta Polska S.A.
Koordynator ds. zakupów
Poszukiwanie dostawców towarów handlowych do dalszej odsprzedaży w sieci placówek pocztowych
Negocjowanie warunków handlowych
Ustalanie cen towarów handlowych
Zawieranie umów z dostawcami
Koordynowanie dostaw i zwrotów towarów do i z magazynów handlowych
Poczta Polska S.A.
Kierownik Działu Filatelistyki
Zarządzanie działalnością filatelistyczną w PP S.A.
Nadzór nad tworzeniem i realizacją planu emisji znaczków pocztowych
Poczta Polska S.A.
specjalista ds. zarządzania procedurami sprawozdawczości / trener wewnętrzny
Wydział Wsparcia Sprzedaży.
Zarządzanie procedurami sprawozdawczości w zakresie sprzedaży usług pocztowych.Wdrażanie i testowanie systemu informatycznego przeznaczonego do wspólpracy z klientami masowymi i instytucjonalnymi w zakresie opieki handlowej i rozliczeń.Prowadzenie warsztatów i szkoleń dla użytkowników systemu.
Poczta Polska S.A.
Regionalny Opiekun Klienta ds. Administracji Samorządowej
Współpraca z wybraną grupą kluczowych klientów regionu łódzkiego z sektora administracji samorządowej, sprzedaż usług pocztowych, identyfikowanie potrzeb klientów,doradztwo, sporządzanie i prowadzenie umów, praca administracyjna.
Logo
doradca klienta
SUG Centrum - Biuro Korespondenta XXIII Dyrekcji Generalnej Unii Europejskiej
Consulting, pomoc w nawiązywaniu współpracy handlowej pomiędzy krajowymi i zagranicznymi małymi i średnimi przedsiębiorstwami.

Szkolenia i kursy

1. Podstawy zarządzania relacjami z klientami masowymi z elementami wiedzy z zakresu organizacji administracji samorządowej (CEGOS)
2. Negocjacje handlowe - techniki negocjacyjne (CEGOS)
3. Przygotować ofertę i wygrać przetarg (CEGOS)
4. Zarządzanie zespołem (CEGOS)
5. Trening dla trenerów - (Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa)
6. Analiza danych biznesowych z wykorzystaniem MS Access 2003 pl. - (Comp Safe Support)
7. CRM - budowanie długotrwałych relacji z klientami (Global Business Center)

Edukacja

Logo
stosunki międzynarodowe, specjalizacja: turystyka międzynarodowa, ekonomia światowa, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Specjalizacje

Sektor publiczny
Inne

Zainteresowania

psychologia
literatura
podróże

Grupy

Podróż i już
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.