Umiejętności
B2B
procesy biznesowe
Content Marketing
Digital Activation
Digital Marketing
Digital Marketing Experience
Digital Trends
E-biznes
E-commerce
E-commerce SEO
Realizacja zamówień
Google Analytics
Internet Strategy
Logistyka
Reklama online
Online Lead Generation
Marketing internetowy
Outsourcing
Project Management
SEOmoz
Social Media
E-mail marketing
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży i Operacji
bdsklep.pl Sp. z o.o., Warszawa, Polska
Zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za Dział Sprzedaży, w tym za sprzedaż sklepów internetowego pasażu handlowego – bdkarma.pl (karma i artykuły dla zwierząt), bdkultura.pl (książki), bdwino.pl (wino), bddziecko.pl (jedzenie i artykuły dziecięce)
• Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi bezpośrednio za poszczególne sklepy internetowe
• Odpowiedzialność za Dział Obsługi Klienta
• Odpowiedzialność za Dział Logistyki
• Odpowiedzialność za P&L
• Rozwój biznesu
• Odpowiedzialność za projekty związane ze sprzedażą, rozwojem biznesu i operacjami
• Odpowiedzialność za Dział Sprzedaży, w tym za sprzedaż sklepów internetowego pasażu handlowego – bdkarma.pl (karma i artykuły dla zwierząt), bdkultura.pl (książki), bdwino.pl (wino), bddziecko.pl (jedzenie i artykuły dziecięce)
• Zarządzanie zespołami odpowiedzialnymi bezpośrednio za poszczególne sklepy internetowe
• Odpowiedzialność za Dział Obsługi Klienta
• Odpowiedzialność za Dział Logistyki
• Odpowiedzialność za P&L
• Rozwój biznesu
• Odpowiedzialność za projekty związane ze sprzedażą, rozwojem biznesu i operacjami
Head of e-Commerce, Customer Care, Telemarketing and Sales Operations
Trodat Polska Sp. z o.o., Warszawa, Polska
Odpowiedzialność za wprowadzenie i rozwój nowych kanałów sprzedaży – sprzedaży internetowej oraz telefonicznej.
Zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za internetowy i telefoniczny kanał sprzedaży
• Stworzenie i rozwój strategii dla kanałów internetowego i telefonicznego
• Odpowiedzialność za Biuro Obsługi Klienta oraz Wsparcie Sprzedaży
• Zarządzanie projektami
• Rozwój biznesu
• Odpowiedzialność za CRM oraz Business Intelligence
Główne osiągnięcia:
• Stworzenie i rozwój dwóch nowych kanałów sprzedaży – e-Commerce i Telemarketing
• Restrukturyzacja Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za internetowy i telefoniczny kanał sprzedaży
• Stworzenie i rozwój strategii dla kanałów internetowego i telefonicznego
• Odpowiedzialność za Biuro Obsługi Klienta oraz Wsparcie Sprzedaży
• Zarządzanie projektami
• Rozwój biznesu
• Odpowiedzialność za CRM oraz Business Intelligence
Główne osiągnięcia:
• Stworzenie i rozwój dwóch nowych kanałów sprzedaży – e-Commerce i Telemarketing
• Restrukturyzacja Biura Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
e-Commerce Business Line Manager
Odpowiedzialność za stworzenie i rozwój nowej linii biznesowej w Grupie – kompleksowej obsługi sklepów internetowych i wielokanałowych detalistów (w tym zarządzanie operacjami i logistyką e-Commerce).
Zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za linię biznesową
• Stworzenie i implementacja strategii dla obszaru e-Commerce
• Zarządzanie i odpowiedzialność za wyniki finansowe linii biznesowej
• Odpowiedzialność za sprzedaż B2B i marketing oferowanej usługi
• Rozwój biznesu
• Odpowiedzialność za obsługę klienta i logistykę obsługiwanych sklepów internetowych
• Zarządzanie projektami i zespołami projektowymi e-Commerce
• Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi (agencje SEO / SEM / domy mediowe / dostawcy oprogramowania, integratorzy płatności online, firmy przewozowe)
Główne osiągnięcia:
• Stworzenie i stały rozwój pierwszej w Polsce kompleksowej usługi zarządzania operacjami i logistyką e-Commerce
• Przejęcie europejskich operacji GlossyBox (lider w subskrypcyjnym modelu sprzedaży przez Internet)
Zakres obowiązków:
• Odpowiedzialność za linię biznesową
• Stworzenie i implementacja strategii dla obszaru e-Commerce
• Zarządzanie i odpowiedzialność za wyniki finansowe linii biznesowej
• Odpowiedzialność za sprzedaż B2B i marketing oferowanej usługi
• Rozwój biznesu
• Odpowiedzialność za obsługę klienta i logistykę obsługiwanych sklepów internetowych
• Zarządzanie projektami i zespołami projektowymi e-Commerce
• Budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi (agencje SEO / SEM / domy mediowe / dostawcy oprogramowania, integratorzy płatności online, firmy przewozowe)
Główne osiągnięcia:
• Stworzenie i stały rozwój pierwszej w Polsce kompleksowej usługi zarządzania operacjami i logistyką e-Commerce
• Przejęcie europejskich operacji GlossyBox (lider w subskrypcyjnym modelu sprzedaży przez Internet)
Dyrektor Zarządzający
PTV Production Sp. z o.o. (Grupa Triada), Warszawa, Polska
Głównym zadaniem była zmiana modelu biznesowego firmy, jej reorganizacja oraz restrukturyzacja.
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie internetowym biurem podróży – Podroze.tv
• Odpowiedzialność za wyniki finansowe
• Odpowiedzialność za Dział Obsługi Klienta
• Odpowiedzialność za restrukturyzację firmy i zmianę modelu biznesowego
Główne osiągnięcia:
• Restrukturyzacja kosztowa i reorganizacja firmy
• Poprawienie rentowności
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie internetowym biurem podróży – Podroze.tv
• Odpowiedzialność za wyniki finansowe
• Odpowiedzialność za Dział Obsługi Klienta
• Odpowiedzialność za restrukturyzację firmy i zmianę modelu biznesowego
Główne osiągnięcia:
• Restrukturyzacja kosztowa i reorganizacja firmy
• Poprawienie rentowności
Dyrektor Zarządzający, współzałożyciel i udziałowiec
FourCreate Sp. z o.o.
Udział w stworzeniu od podstaw i rozwoju jednego z największych sklepów internetowych w Polsce z branży moda i dodatki – Stylea.pl oraz serwisu zajmującego się doładowaniami telefonów komórkowych przez Internet – Doladujtelefon.pl.
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie sklepem internetowym – Stylea.pl
• Planowanie i rozwój strategii
• Odpowiedzialność za wyniki finansowe
• Odpowiedzialność za sprzedaż, marketing online, afiliację, w tym także zarządzanie relacjami z domami mediowymi i agencjami SEO / SEM
• Zarządzanie operacjami, obsługą klienta, logistyką oraz rozwojem systemów
• Odpowiedzialność za strategię produktową, zakupową i cenową
• Zarządzanie zespołem obsługującym sklep internetowy
• Rozwój biznesu
Główne osiągnięcia:
• Udział w stworzeniu i stałym rozwoju jednego z największych sklepów internetowych w Polsce
• Zdobycie 23-go miejsca w Polsce oraz 4-go miejsca w kategorii Moda w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost / Money.pl w roku 2010
• Znalezienie się w prestiżowym rankingu za rok 2010 polskich firm e-Commerce - Internet Standard Top 100 (w oparciu o przychody roczne)
• Stały wzrost rentowności przedsięwzięcia
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie sklepem internetowym – Stylea.pl
• Planowanie i rozwój strategii
• Odpowiedzialność za wyniki finansowe
• Odpowiedzialność za sprzedaż, marketing online, afiliację, w tym także zarządzanie relacjami z domami mediowymi i agencjami SEO / SEM
• Zarządzanie operacjami, obsługą klienta, logistyką oraz rozwojem systemów
• Odpowiedzialność za strategię produktową, zakupową i cenową
• Zarządzanie zespołem obsługującym sklep internetowy
• Rozwój biznesu
Główne osiągnięcia:
• Udział w stworzeniu i stałym rozwoju jednego z największych sklepów internetowych w Polsce
• Zdobycie 23-go miejsca w Polsce oraz 4-go miejsca w kategorii Moda w Rankingu Sklepów Internetowych Wprost / Money.pl w roku 2010
• Znalezienie się w prestiżowym rankingu za rok 2010 polskich firm e-Commerce - Internet Standard Top 100 (w oparciu o przychody roczne)
• Stały wzrost rentowności przedsięwzięcia
Wicedyrektor Działu Logistyki
AVIVA Polska
Zespół: 3 kierowników i 43 pracowników
Raportowanie: Wiceprezes Zarządu
Głównym zadaniem po rozpoczęciu pracy była restrukturyzacja, stabilizacja oraz optymalizacja procesów operacyjnych, zwiększenie motywacji pracowników oraz stworzenie i implementacja systemu raportowania i mierników procesowych.
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie obiegiem dokumentów (rocznie - 1,5 mln dokumentów przychodzących i 6,5 mln dokumentów wychodzących) oraz archiwum grupy (40 mln przechowywanych dokumentów)
• Zarządzanie logistyką oraz częścią operacji spółek wchodzących w skład Grupy AVIVA (ubezpieczenia ogólne i direct, ubezpieczenia życiowe, fundusz emerytalny i fundusz inwestycyjny) oraz 3000 agentów
• Odpowiedzialność za wysoki poziom obsługi klienta, w tym także na poziomie SLA i KPI
• Zarządzanie projektami
• Odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie systemami informatycznymi wykorzystywanymi w dziale
• Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi partnerami i dostawcami usług
Główne osiągnięcia:
• Udział we wprowadzeniu na rynek ubezpieczeń komunikacyjnych direct (AVIVA Direct) – odpowiedzialność za stronę administracyjną, logistyczną i część operacji przedsięwzięcia
• Skrócenie czasu procesowania korespondencji przychodzącej o 15%
• Redukcja kosztów funkcjonowania archiwum grupy o 18%
• Zwiększenie jakości przez zmniejszenie liczby błędów popełnianych przez pracowników (redukcja z 5% do 1,8%)
• Znaczne podniesienie motywacji zespołu (wzrost wskaźnika satysfakcji pracowników o 22% w ciągu roku od rozpoczęcia pracy)
Raportowanie: Wiceprezes Zarządu
Głównym zadaniem po rozpoczęciu pracy była restrukturyzacja, stabilizacja oraz optymalizacja procesów operacyjnych, zwiększenie motywacji pracowników oraz stworzenie i implementacja systemu raportowania i mierników procesowych.
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie obiegiem dokumentów (rocznie - 1,5 mln dokumentów przychodzących i 6,5 mln dokumentów wychodzących) oraz archiwum grupy (40 mln przechowywanych dokumentów)
• Zarządzanie logistyką oraz częścią operacji spółek wchodzących w skład Grupy AVIVA (ubezpieczenia ogólne i direct, ubezpieczenia życiowe, fundusz emerytalny i fundusz inwestycyjny) oraz 3000 agentów
• Odpowiedzialność za wysoki poziom obsługi klienta, w tym także na poziomie SLA i KPI
• Zarządzanie projektami
• Odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie systemami informatycznymi wykorzystywanymi w dziale
• Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi partnerami i dostawcami usług
Główne osiągnięcia:
• Udział we wprowadzeniu na rynek ubezpieczeń komunikacyjnych direct (AVIVA Direct) – odpowiedzialność za stronę administracyjną, logistyczną i część operacji przedsięwzięcia
• Skrócenie czasu procesowania korespondencji przychodzącej o 15%
• Redukcja kosztów funkcjonowania archiwum grupy o 18%
• Zwiększenie jakości przez zmniejszenie liczby błędów popełnianych przez pracowników (redukcja z 5% do 1,8%)
• Znaczne podniesienie motywacji zespołu (wzrost wskaźnika satysfakcji pracowników o 22% w ciągu roku od rozpoczęcia pracy)
Customer Fulfillment Manager
Zaangażowanie w jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie projektów na polskim rynku bankowym – rozpoczęcie działalności drugiego banku internetowego w Polsce.
Zakres obowiązków:
• Nadzorowanie procesów operacyjnych i logistycznych w zakresie dystrybucji przesyłek startowych Konta Inteligo oraz związanych z nimi procesów obsługi klienta
• Zarządzanie Wydziałem Weryfikacji Kredytowej
• Współpraca i nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie operacji i logistyki
• Nadzór nad przepływem dokumentów przychodzących, dokumentów wewnętrznych oraz korespondencją wychodzącą
Główne osiągnięcia:
• Udział w rozpoczęciu działalności operacyjnej Inteligo Financial Services S.A. przez wprowadzenie na rynek internetowego Konta Inteligo – współtworzenie oraz implementacja procesów operacyjnych i logistycznych oraz obsługi klienta, stworzenie specyfikacji funkcjonalnych oraz implementacja systemów wspomagających zarządzanie tymi procesami
• Udział we wprowadzeniu na rynek Kredytu Inteligo - współtworzenie oraz implementacja procesów weryfikacji kredytowej oraz akceptacji wniosków kredytowych, stworzenie specyfikacji funkcjonalnych oraz implementacja systemów wspomagających zarządzanie tymi procesami
Zakres obowiązków:
• Nadzorowanie procesów operacyjnych i logistycznych w zakresie dystrybucji przesyłek startowych Konta Inteligo oraz związanych z nimi procesów obsługi klienta
• Zarządzanie Wydziałem Weryfikacji Kredytowej
• Współpraca i nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie operacji i logistyki
• Nadzór nad przepływem dokumentów przychodzących, dokumentów wewnętrznych oraz korespondencją wychodzącą
Główne osiągnięcia:
• Udział w rozpoczęciu działalności operacyjnej Inteligo Financial Services S.A. przez wprowadzenie na rynek internetowego Konta Inteligo – współtworzenie oraz implementacja procesów operacyjnych i logistycznych oraz obsługi klienta, stworzenie specyfikacji funkcjonalnych oraz implementacja systemów wspomagających zarządzanie tymi procesami
• Udział we wprowadzeniu na rynek Kredytu Inteligo - współtworzenie oraz implementacja procesów weryfikacji kredytowej oraz akceptacji wniosków kredytowych, stworzenie specyfikacji funkcjonalnych oraz implementacja systemów wspomagających zarządzanie tymi procesami
Credit Analysts Team Leader
Zakres obowiązków:
• Kierowanie 5-osobowym zespołem analityków kredytowych oraz 6-osobowym zespołem pracowników firmy outsourcingowej zajmujących się wstępną weryfikacją wniosków kredytowych oraz administracją kredytową
• Zarządzanie projektami w dziale
• Definiowanie i implementacja procesów biznesowych, przygotowywanie systemowych specyfikacji funkcjonalnych dla nowych produktów kredytowych oraz zarządzanie systemem oceny zdolności kredytowej
• Tworzenie procedur i wewnętrznych regulacji kredytowych
Główne osiągnięcia:
• Skrócenie czasu podejmowania decyzji kredytowych o 1 dzień
• Obniżenie o 3% kosztów weryfikacji kredytowej
• Kierowanie 5-osobowym zespołem analityków kredytowych oraz 6-osobowym zespołem pracowników firmy outsourcingowej zajmujących się wstępną weryfikacją wniosków kredytowych oraz administracją kredytową
• Zarządzanie projektami w dziale
• Definiowanie i implementacja procesów biznesowych, przygotowywanie systemowych specyfikacji funkcjonalnych dla nowych produktów kredytowych oraz zarządzanie systemem oceny zdolności kredytowej
• Tworzenie procedur i wewnętrznych regulacji kredytowych
Główne osiągnięcia:
• Skrócenie czasu podejmowania decyzji kredytowych o 1 dzień
• Obniżenie o 3% kosztów weryfikacji kredytowej
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Marketing afiliacyjny
Zapraszamy zainteresowanych do dyskusji o dynamicznie rozwijającym się rynku reklamy internetowej rozliczanej na podstawie generownych efektów.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko..
Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?
Tajemnice Bieszczad
Legendy Bieszczadzkie, miejsca w których byliśmy- godne polecenia. Tamtejsi mieszkańcy, ich domostwa, kwatery,unikalny klimat miejsc.
Znasz ciekawe szlaki turystyczne, napisz o nich!