Umiejętności
Essbase
Visual Basic for Application (VBA)
MS Office Proffesional 2010
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Zarządzania Kanałami Sprzedaży
• Tworzenie i zarządzanie zmianami w systemie prowizyjnym dla kanałów sprzedaży – ścisła współpraca z managerami kanałów sprzedaży
• Tworzenie narzędzi analitycznych z wykorzystaniem VBA, SQL wspierających zarządzanie kanałami sprzedaży – koordynowanie pracy analityków
• Analiza i rekomendacje efektywnego wykorzystania budżetu prowizyjnego w kanałach sprzedaży
• Analiza rentowności sprzedaży (kanały, produkty, inicjatywy)
• Przygotowywanie budżetu / forecastu przychodowo-kosztowego i monitorowanie ich realizacji
• Tworzenie narzędzi analitycznych z wykorzystaniem VBA, SQL wspierających zarządzanie kanałami sprzedaży – koordynowanie pracy analityków
• Analiza i rekomendacje efektywnego wykorzystania budżetu prowizyjnego w kanałach sprzedaży
• Analiza rentowności sprzedaży (kanały, produkty, inicjatywy)
• Przygotowywanie budżetu / forecastu przychodowo-kosztowego i monitorowanie ich realizacji
Główny Analityk Biznesowy
• Tworzenie nowych systemów wynagradzania M&R dla segmentu B2C i ocena efektów ich wdrożenia
• Przygotowywanie budżetu / forecastu przychodowo-kosztowego (Value Base Steering) i monitorowanie ich realizacji
• Analiza i rekomendacje efektywnego wykorzystania budżetu prowizyjnego
• Tworzenie narzędzi analitycznych
• Przygotowywanie budżetu / forecastu przychodowo-kosztowego (Value Base Steering) i monitorowanie ich realizacji
• Analiza i rekomendacje efektywnego wykorzystania budżetu prowizyjnego
• Tworzenie narzędzi analitycznych
Główny Specjalista - Dział Zarządzania Wartością
• Projektowanie narzędzi wspomagających proces raportowania i analiz
• Analizy sprzedaży usług telekomunikacyjnych per kanał sprzedaży, agent, sklep, pracownik, taryfa, segment klienta
• Przygotowywanie budżetu, forecastów i monitorowanie ich realizacji
• Analiza i rekomendacje efektywnego wykorzystania budżetu prowizyjnego
• Zarządzanie wartością pozyskiwanych klientów w poszczególnych segmentach
• Tworzenie nowych systemów wynagradzania M&R i ocena efektów ich wdrożenia
• Analizy sprzedaży usług telekomunikacyjnych per kanał sprzedaży, agent, sklep, pracownik, taryfa, segment klienta
• Przygotowywanie budżetu, forecastów i monitorowanie ich realizacji
• Analiza i rekomendacje efektywnego wykorzystania budżetu prowizyjnego
• Zarządzanie wartością pozyskiwanych klientów w poszczególnych segmentach
• Tworzenie nowych systemów wynagradzania M&R i ocena efektów ich wdrożenia
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Grupy
AFIN.NET
Excel, AFIN, Business Intelligence, controlling, raportowanie, budżetowanie, SQL, OLAP, VBA ...
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Tu umieścimy prawdziwe last minute z Polski i z Niemiec. Ceny kompletne, żadnych dopłat, zero parcia na targety - po prostu OKAZJE