Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności interpersonalne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności sprzedaży
Zarządzanie zespołem
umiejętność pracy w zespole
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Sporty zespołowe
- umiejętność coachingu
nauczanie wychowania fizycznego w szkole
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Zarządzanie 18 salonami marki House.
- zarządzanie siecią sklepów własnych, franczyzowych w podległym regionie
- realizacja planów sprzedażowych
- kontrola oraz przestrzeganie budżetów kosztowych
- dbałość o realizację współczynników sprzedażowych (analogi, rentowność, efektywność, sprzedaż z metra)
- dbanie o wizerunek salonów poprzez realizację standardów w zakresie Visual Merchandisingu i obsługi klienta
- tworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz standardów pracy
- rekrutacje, szkolenia oraz motywacja podległego zespołu
- współpraca z kontrahentami
- zarządzanie siecią sklepów własnych, franczyzowych w podległym regionie
- realizacja planów sprzedażowych
- kontrola oraz przestrzeganie budżetów kosztowych
- dbałość o realizację współczynników sprzedażowych (analogi, rentowność, efektywność, sprzedaż z metra)
- dbanie o wizerunek salonów poprzez realizację standardów w zakresie Visual Merchandisingu i obsługi klienta
- tworzenie i wdrażanie nowych procedur oraz standardów pracy
- rekrutacje, szkolenia oraz motywacja podległego zespołu
- współpraca z kontrahentami
Kierownik dwóch Salonów odzieżowych Cropp i House
- własna działalność gospodarcza
- motywowanie oraz ocena pracowników
- organizacja zebrań pracowniczych
- sporządzanie wszelkich dokumentów księgowo-finansowych, raportów i informacji statystycznych (analiza wyników)
- współpraca z przedstawicielami Centrum Handlowego
- dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, gwarantujące ciągłość sprzedaży
- odpowiedzialność za wyniki finansowe Salonu (praca nad minimalizacją kosztów)
- organizacja pracy własnej i personelu
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- coaching pracowników
- prowadzenie procesów rekrutacji
- współpraca z księgowością
- dbanie o jak najwyższy poziom obsługi klienta
- przyjmowanie reklamacji i wydawanie decyzji
- dbanie o Visual Merchandising poprzez współpracę z dekoratorem oraz nadzór jego pracy.
- motywowanie oraz ocena pracowników
- organizacja zebrań pracowniczych
- sporządzanie wszelkich dokumentów księgowo-finansowych, raportów i informacji statystycznych (analiza wyników)
- współpraca z przedstawicielami Centrum Handlowego
- dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, gwarantujące ciągłość sprzedaży
- odpowiedzialność za wyniki finansowe Salonu (praca nad minimalizacją kosztów)
- organizacja pracy własnej i personelu
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- coaching pracowników
- prowadzenie procesów rekrutacji
- współpraca z księgowością
- dbanie o jak najwyższy poziom obsługi klienta
- przyjmowanie reklamacji i wydawanie decyzji
- dbanie o Visual Merchandising poprzez współpracę z dekoratorem oraz nadzór jego pracy.
Kierownik Sklepu House w CH Targówek
- własna działalność gospodarcza
- motywowanie oraz ocena pracowników
- organizacja zebrań pracowniczych
- sporządzanie wszelkich dokumentów księgowo-finansowych, raportów i informacji statystycznych (analiza wyników)
- współpraca z przedstawicielami Centrum Handlowego
- dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, gwarantujące ciągłość sprzedaży
- odpowiedzialność za wyniki finansowe Salonu (praca nad minimalizacją kosztów)
- organizacja pracy własnej i personelu
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- coaching pracowników
- prowadzenie procesów rekrutacji
- współpraca z księgowością
- dbanie o jak najwyższy poziom obsługi klienta
- przyjmowanie reklamacji i wydawanie decyzji
- dbanie o Visual Merchandising poprzez współpracę z dekoratorem oraz nadzór jego pracy.
- motywowanie oraz ocena pracowników
- organizacja zebrań pracowniczych
- sporządzanie wszelkich dokumentów księgowo-finansowych, raportów i informacji statystycznych (analiza wyników)
- współpraca z przedstawicielami Centrum Handlowego
- dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, gwarantujące ciągłość sprzedaży
- odpowiedzialność za wyniki finansowe Salonu (praca nad minimalizacją kosztów)
- organizacja pracy własnej i personelu
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- coaching pracowników
- prowadzenie procesów rekrutacji
- współpraca z księgowością
- dbanie o jak najwyższy poziom obsługi klienta
- przyjmowanie reklamacji i wydawanie decyzji
- dbanie o Visual Merchandising poprzez współpracę z dekoratorem oraz nadzór jego pracy.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Zainteresowania
Sporty - siatkówka, koszykówka, tenis stołowy
Gotowanie.
Gotowanie.
Inne
Prawo jazdy - kat.B
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office