Umiejętności
prawo jazdy
Szkolenia pracowników
Administracja Bazami Danych
Umiejętność pracy pod presją czasu
Administracja systemami
Audyt IT
komunikatywność
Umiejętności komunikacyjne
dobra organizacja pracy
pomoc techniczna
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Administracja biura
Audyt wewnętrzny
Szkolenia użytkowników
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. szkoleń.
JACO SYSTEM Jacek Kurzawa
Usługi szkoleniowe wykonywane na zlecenie MGI POLSKA Sp. z o.o. .
Obowiązki:
- odpowiedzialność za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
- odpowiedzialność za tworzenie bazy artykułów w systemie sklepowym podczas przygotowania sklepów do otwarcia (szkolenie oraz nadzorowanie pracy podległych pracowników, tworzenie baz artykułów na poziomie 27-30tys artykułów)
- zamawianie wizualizacji sklepowej (wewnętrznej) w trakcie przygotowywanie sklepu do otwarcia,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników w ramach swojej specjalizacji (w tym również przygotowywanie filmików instruktażowych /tutoriali/ ze sklepowego systemu operacyjnego),
- przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów w ramach swojej specjalizacji,
- wdrażanie i szkolenie osoby odpowiedzialnej za informatykę sklepową w danej jednostce (program Mercalys),
- przeprowadzanie szkoleń interwencyjnych,
- udział w procesie przejęć i zamknięć sklepów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
- przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
- udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handlu i Szkoleń,
- przeprowadzanie audytów w sklepach,
- współpraca przy projektach mających na celu poprawę efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche.
Obowiązki:
- odpowiedzialność za przygotowanie i wdrożenie systemów informatycznych wspierających działalność operacyjną sklepów Bricomarche do momentu otwarcia,
- odpowiedzialność za tworzenie bazy artykułów w systemie sklepowym podczas przygotowania sklepów do otwarcia (szkolenie oraz nadzorowanie pracy podległych pracowników, tworzenie baz artykułów na poziomie 27-30tys artykułów)
- zamawianie wizualizacji sklepowej (wewnętrznej) w trakcie przygotowywanie sklepu do otwarcia,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników w ramach swojej specjalizacji (w tym również przygotowywanie filmików instruktażowych /tutoriali/ ze sklepowego systemu operacyjnego),
- przeprowadzanie szkoleń dla przyszłych właścicieli sklepów w ramach swojej specjalizacji,
- wdrażanie i szkolenie osoby odpowiedzialnej za informatykę sklepową w danej jednostce (program Mercalys),
- przeprowadzanie szkoleń interwencyjnych,
- udział w procesie przejęć i zamknięć sklepów, współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
- przeprowadzanie szkoleń indywidualnych w sklepach zgodnie z ustalonymi standardami i tematyką,
- udział w realizacji aktualnych projektów Działu Handlu i Szkoleń,
- przeprowadzanie audytów w sklepach,
- współpraca przy projektach mających na celu poprawę efektywności i standardów funkcjonowania sklepów Bricomarche.
Pracownik Biura Marketu ds. Systemu Gospodarki Towarowej
- aktualizacja oraz systemowe wprowadzanie/uwalnianie cen sprzedaży,
- systemowe przygotowywanie promocyjnych cen oraz tworzenie artykułów/cen wyprzedażowych,
- systemowe tworzenie akcji promocyjnych mających na celu zwiększenie sprzedaży,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wewnętrznego systemu,
- szkolenie nowych pracowników z wewnętrznego systemu oraz obowiązujących procedur,
- zastępowanie Pracownika ds. Personalnych i Administracji,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych na sklepie oraz dbanie o ich poprawą ekspozycję,
- dbanie o prawidłowe stany towarowe w sklepie ( przeprowadzanie korekt zapasów, wyjaśnianie ewentualnych niezgodności oraz sprawdzanie stanów towarowych ),
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz prawidłowej obsługi urządzeń biurowych i systemowych,
- zapewnienie funkcjonowania marketu zgodnie z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi procedurami,
- dbanie o zadowolenie Klientów marketu oraz o pozytywny wizerunek firmy.
- systemowe przygotowywanie promocyjnych cen oraz tworzenie artykułów/cen wyprzedażowych,
- systemowe tworzenie akcji promocyjnych mających na celu zwiększenie sprzedaży,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wewnętrznego systemu,
- szkolenie nowych pracowników z wewnętrznego systemu oraz obowiązujących procedur,
- zastępowanie Pracownika ds. Personalnych i Administracji,
- przygotowywanie materiałów promocyjnych na sklepie oraz dbanie o ich poprawą ekspozycję,
- dbanie o prawidłowe stany towarowe w sklepie ( przeprowadzanie korekt zapasów, wyjaśnianie ewentualnych niezgodności oraz sprawdzanie stanów towarowych ),
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania oraz prawidłowej obsługi urządzeń biurowych i systemowych,
- zapewnienie funkcjonowania marketu zgodnie z obowiązującym prawem oraz wewnętrznymi procedurami,
- dbanie o zadowolenie Klientów marketu oraz o pozytywny wizerunek firmy.
Pracownik ds. Social Media / praca dodatkowa
- prowadzenie profili sklepów należących do firmy Guarana Group na portalu społecznościowym Facebook ( MenSpace.pl, CiaoBeauty.pl )
- aktualizacja bazy produktowej w sklepach należących do Guarana Group,
- wysyłanie mailingu do potencjalnych Klientów z ofertą sklepów należących do Guarana Group,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- budowanie świadomości istnienia firmy u potencjalnych Klientów oraz zapoznawanie ich z produktami firmy.
- aktualizacja bazy produktowej w sklepach należących do Guarana Group,
- wysyłanie mailingu do potencjalnych Klientów z ofertą sklepów należących do Guarana Group,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- budowanie świadomości istnienia firmy u potencjalnych Klientów oraz zapoznawanie ich z produktami firmy.
Podróżnik
Bezrobotny na własne życzenie
- chwila oderwania od rzeczywistości,
- zwiedzanie i poznawanie świata,
- analiza tego co było,
- planowanie tego co będzie,
- smakowanie potraw i poznawanie ludzi,
- 4 noce na lotnisku w Atenach zasponsorowane przez pył wulkaniczny,
- praktyczne poznanie określenia "przyjaźń",
- radość, uśmiech, przygoda, zabawa & relaX
- zwiedzanie i poznawanie świata,
- analiza tego co było,
- planowanie tego co będzie,
- smakowanie potraw i poznawanie ludzi,
- 4 noce na lotnisku w Atenach zasponsorowane przez pył wulkaniczny,
- praktyczne poznanie określenia "przyjaźń",
- radość, uśmiech, przygoda, zabawa & relaX
Tajemniczy Klient / praca dodatkowa
- przeprowadzanie badań testowych w określonych lokalizacjach,
- sprawdzanie jakości obsługi personelu firm zlecających badanie,
- sprawdzanie przestrzegania procedur wewnętrznych w formach zlecających przeprowadzenie badania,
- dokonywanie zakupów testowych w firmach zlecających badanie .
- praca wykonywana na zlecenie .
- sprawdzanie jakości obsługi personelu firm zlecających badanie,
- sprawdzanie przestrzegania procedur wewnętrznych w formach zlecających przeprowadzenie badania,
- dokonywanie zakupów testowych w firmach zlecających badanie .
- praca wykonywana na zlecenie .
Doradca Klienta / Koordynator ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy w Oddziale Banku
- aktywna sprzedaż produktów bankowych,
- przeprowadzanie operacji bankowych,
- dbanie o wizerunek Banku,
- budowanie długoterminowej więzi Klienta z Bankiem,
- odpowiedzialność za działania marketingowe w oddziale Banku, prawidłową ekspozycje materiałów marketingowych oraz zamawianie materiałów reklamowych .
Zajmuję rownież stanowisko Koordynatora ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy w oddziale Banku. Do moich obowiązków w tym zakresie należy :
1.współpraca z Bankowym Koordynatorem ds. PPP.
2.analiza rachunków i transakcji Klientów objętych monitoringiem, zgodnie z zaleceniami, dokonywanie korekt błędnie wprowadzonych zapisów,
3.przyjmowanie zgłoszeń/zawiadomień od pracowników operacyjnych nt. transakcji podejrzanych lub zauważonych niestandardowych zachowaniach klientów,
4.wstępna analiza ww. transakcji oraz zgłaszanie transakcji podejrzanych do Bankowego Koordynatora PPP.
5.przekazywanie w cyklach miesięcznych raportów nt. transakcji podejrzanych do Bankowego Koordynatora PPP.
6.dbałość o realizację programu PPP w Oddziale ( min. sprawdzanie kompletności skanowanej dokumentacji oraz prawidłowego wypełniania formularzy).
- przeprowadzanie operacji bankowych,
- dbanie o wizerunek Banku,
- budowanie długoterminowej więzi Klienta z Bankiem,
- odpowiedzialność za działania marketingowe w oddziale Banku, prawidłową ekspozycje materiałów marketingowych oraz zamawianie materiałów reklamowych .
Zajmuję rownież stanowisko Koordynatora ds. przeciwdziałania praniu pieniędzy w oddziale Banku. Do moich obowiązków w tym zakresie należy :
1.współpraca z Bankowym Koordynatorem ds. PPP.
2.analiza rachunków i transakcji Klientów objętych monitoringiem, zgodnie z zaleceniami, dokonywanie korekt błędnie wprowadzonych zapisów,
3.przyjmowanie zgłoszeń/zawiadomień od pracowników operacyjnych nt. transakcji podejrzanych lub zauważonych niestandardowych zachowaniach klientów,
4.wstępna analiza ww. transakcji oraz zgłaszanie transakcji podejrzanych do Bankowego Koordynatora PPP.
5.przekazywanie w cyklach miesięcznych raportów nt. transakcji podejrzanych do Bankowego Koordynatora PPP.
6.dbałość o realizację programu PPP w Oddziale ( min. sprawdzanie kompletności skanowanej dokumentacji oraz prawidłowego wypełniania formularzy).
Doradca Klienta ds. obsługi i operacji bankowych ; p.o. Kierownika ds. Jakości i Kontroli
- obsługa kasowa,
- aktywna sprzedaż produktów bankowych,
- zastępowanie osoby na stanowisku kierowniczym ( tzw lidera oddziału detalicznego, czyli Kierownika ds. Jakości i Kontroli ) .
- szkolenie nowych pracowników,
- sprawdzanie dokumentacji zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie,
- przygotowywanie placówki do audytu,
- kierowanie zespołem kasowym,
- organizowanie akcji marketingowych promujących produkty bankowe, obecne promocje i propozycje dla obecnych jak i potencjalnych klientów,
- odpowiedzialność za ekspozycje materiałów marketingowych w oddziale Banku .
- organizowanie seminariów dla klientów Banku we współpracy z firmami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi .
- aktywna sprzedaż produktów bankowych,
- zastępowanie osoby na stanowisku kierowniczym ( tzw lidera oddziału detalicznego, czyli Kierownika ds. Jakości i Kontroli ) .
- szkolenie nowych pracowników,
- sprawdzanie dokumentacji zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie,
- przygotowywanie placówki do audytu,
- kierowanie zespołem kasowym,
- organizowanie akcji marketingowych promujących produkty bankowe, obecne promocje i propozycje dla obecnych jak i potencjalnych klientów,
- odpowiedzialność za ekspozycje materiałów marketingowych w oddziale Banku .
- organizowanie seminariów dla klientów Banku we współpracy z firmami ubezpieczeniowymi i inwestycyjnymi .
Szkolenia i kursy
- metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych organizowanych przez CitiHandlowy .
- metody rozpoznawania autentyczności banknotów, waluty : USD, EUR I PLN organizowany przez CitiHandlowy .
- szkolenie z produktów ubezpieczeniowych organizowany przez MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A ,
- podstawy grafologii ,
- szkolenie z systemów operacyjnych firm w których pracowałem
- szkolenia wewnętrzne organizowane przez dotychczasowych pracodawców (obsługa Klienta, prowadzenie szkoleń, organizacja pracy)
- metody rozpoznawania autentyczności banknotów, waluty : USD, EUR I PLN organizowany przez CitiHandlowy .
- szkolenie z produktów ubezpieczeniowych organizowany przez MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A ,
- podstawy grafologii ,
- szkolenie z systemów operacyjnych firm w których pracowałem
- szkolenia wewnętrzne organizowane przez dotychczasowych pracodawców (obsługa Klienta, prowadzenie szkoleń, organizacja pracy)
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
- muzyka ,
- film ,
- fotografia .
- film ,
- fotografia .
Inne
- znajomość obsługi komputera (środowisko Windows),
- umiejętność organizacji pracy ,
- radzenie sobie w sytuacjach stresowych ,
- sumienność w realizacji powierzonych zadań ,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- prawo jazdy kat. B .
- umiejętność organizacji pracy ,
- radzenie sobie w sytuacjach stresowych ,
- sumienność w realizacji powierzonych zadań ,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- prawo jazdy kat. B .
Grupy
allegro.pl
Grupa dla ludzi sprzedających i kupujących na allegro.
Wasze oferty sprzedaży, oraz to czego szukacie.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing Poznań
Grupa dla profesjonalistów odpowiedzialnych za marketing w średnich i dużych poznańskich firmach oraz w firmach doradczych i usługowych oferujących pomoc dla działów marketingu.