Jacek Kudlek

Broker Ubezpieczeniowy/Specjalista ds. Ubezpieczeń na Życie w MAK Ubezpieczenia Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Public Relations obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Umiejętność pracy w grupie Wsparcie sprzedaży Obsługa klienta Zdolność szybkiego uczenia się i wykorzystywania teorii w praktyce Prawo jazdy kat B Zdolność szybkiego uczenia się Obsługa korespondencji Prace administracyjne MS Office (Word, PowerPoint, Excel) Obsługa komputera i urządzeń biurowych Micosoft Outlook Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja wprowadzanie danych do systemu komputerowego zdolności interpersonalne Chęć zdobywania nowych umiejętności praca biurowa Umiejętność budowania relacji z ludźmi weryfikacja dokumentów język angielski na poziomie bardzo dobrym Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność wsparcie klienta Ubezpieczenia grupowe Administracja biurowa - Wprowadzanie / Przetwarzanie danych Budowanie relacji z klientem Praca zespołowa i współpraca Praca indywidualna i zespołowa Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu Wprowadzanie danych zdolność adaptacji Ubezpieczenie na Życie Pomoc klientom RODO

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
broker ubezpieczeniowy
MAK Ubezpieczenia Sp. z o.o.
• Kompleksowa obsługa klientów (programy grupowego ubezpieczenia na życie oraz opieki medycznej) zgodnie ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami
• Codzienny kontakt mailowy i telefoniczny (do kilkudziesięciu połączeń i maili dziennie)
• Cykliczne tworzenie szczegółowych raportów na potrzeby Klientów oraz TU
• Comiesięczne rozliczanie składki, zlecanie przelewów do TU oraz weryfikacja należności składek
• Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi
• Współpraca z działami kadrowo-płacowymi klientów
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz wsparcie merytoryczne i technologiczno-administracyjne
• Administrowanie dokumentacją elektroniczną i papierową
• Wprowadzanie danych do systemów obsługi polis
• Udział w cyklicznych szkoleniach i poszerzanie wiedzy zawodowej
Grupa Allianz Polska
Specjalista ds. obsługi ubezpieczeń indywidualnych na życie
• telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
• realizacja zmian w zawartych umowach
• rozwiązywanie umów i rozliczanie wartości wykupu, akceptacja wypłat
• wystawianie zaświadczeń o przebiegu ubezpieczenia
• realizacja dyspozycji telefonicznych i pisemnych
• rejestracja wniosków o zawarcie umowy

Szkolenia i kursy

Licencja Brokera Ubezpieczeniowego - 06.2018

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. H. Chodkowskiej w Warszawie
Logo
Administracja, specjalność: Kryminalistyka i nauki pokrewne w postępowaniu karnym, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Sport (rower, narty, rolki, wakeboard), podróże, film, muzyka i gra na instrumentach, gotowanie, historia współczesna, literatura faktu i beletrystyka, majsterkowanie