Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Professional Services Consultant w Zespole Aplikacyjnym
1) implementacja platformy Aprimo Relationship Manager v6.4 (poprzednio Teradata Relationship Manager) w jednym z największych banków w Polsce (praca w Departamencie CRM):
- integracja wielokanałowa (Oddziały, Call Center, WWW, SMS, E-Mail, Mailing),
- tworzenie zapytań SQL na potrzeby segmentacji i selekcji klientów w warstwie MDM,
- tworzenie zasad częstości kontaktowania z klientem,
- obsługa klientów potencjalnych
2) support klienta biznesowego (doradztwo, rekomendacje),
3) support procesów przed-sprzedażowych dla obecnych i potenecjalnych klientów Teradata.
Technologia:
- DWH Teradata,
- Aprimo Relationship Manager (Platforma CRM do Zarządzania Kampaniami Marketingowymi),
- Teradata Warehouse Miner.
- integracja wielokanałowa (Oddziały, Call Center, WWW, SMS, E-Mail, Mailing),
- tworzenie zapytań SQL na potrzeby segmentacji i selekcji klientów w warstwie MDM,
- tworzenie zasad częstości kontaktowania z klientem,
- obsługa klientów potencjalnych
2) support klienta biznesowego (doradztwo, rekomendacje),
3) support procesów przed-sprzedażowych dla obecnych i potenecjalnych klientów Teradata.
Technologia:
- DWH Teradata,
- Aprimo Relationship Manager (Platforma CRM do Zarządzania Kampaniami Marketingowymi),
- Teradata Warehouse Miner.
Analityk Danych w Departamencie CRM
Polkomtel S.A. (w ramach StatConsulting Sp. z o.o.) (Warszawa)
1) przeprowadzanie kampanii marketingowych:
- selekcja klientów na potrzeby realizacji kampanii Cross / Up Sell, Retention, Churn, Attrition oraz Research
- analiza danych (weryfikacja skuteczności kampanii marketingowych, poszukiwanie potencjalnych obszarów działań),
- generowanie lead'ów dla kanałów: Salony/Oddziały, SMS, MMS, IVR, Call Center, Marketing Message, Agencji.
2) support klienta biznesowego (doradztwo, rekomendacje).
Technologia:
- DWH Teradata,
- SAS Base,
- Siebel CRM.
- selekcja klientów na potrzeby realizacji kampanii Cross / Up Sell, Retention, Churn, Attrition oraz Research
- analiza danych (weryfikacja skuteczności kampanii marketingowych, poszukiwanie potencjalnych obszarów działań),
- generowanie lead'ów dla kanałów: Salony/Oddziały, SMS, MMS, IVR, Call Center, Marketing Message, Agencji.
2) support klienta biznesowego (doradztwo, rekomendacje).
Technologia:
- DWH Teradata,
- SAS Base,
- Siebel CRM.
Konsultant Biznesowy w Departamencie Zarządzania Ryzykiem
1) zbieranie, analiza wymagań biznesowych oraz ich transformacja w wymagania funkcjonalne dla systemu zarządzania ryzykiem FERMAT w jednym z czołowych banków komercyjnych. Moduły:
- credit risk (Basel II w zakresie metod: STD, IRB-F, IRB-A),
- impairment (ewaluacja ekspozycji zagrożonych oraz tworzenie rezerw na utratę wartości aktywów zgodnie z MSR 39/37),
- stress testing (scenariusze zmiany parametrów ryzyka),
- large exposures (zarządzanie ryzykiem koncentracji oraz dużych ekspozycji),
- COREP (moduł raportowy),
2) developmenty własne na potrzeby pokrycia luki funkcjonalności systemu - zgodnie w wymaganiami klienta (zbieranie wymagań, projektowanie, koordynacja pracy programistów, testowanie, support przy wdrożeniu na „produkcję”),
3) utrzymanie systemu,
4) kontakt z dostawcą oprogramowania w celu naprawy błędów w kodzie aplikacji,
5) support klienta biznesowego (doradztwo, rekomendacje).
Technologia:
- Fermat,
- Oracle 9i.
- credit risk (Basel II w zakresie metod: STD, IRB-F, IRB-A),
- impairment (ewaluacja ekspozycji zagrożonych oraz tworzenie rezerw na utratę wartości aktywów zgodnie z MSR 39/37),
- stress testing (scenariusze zmiany parametrów ryzyka),
- large exposures (zarządzanie ryzykiem koncentracji oraz dużych ekspozycji),
- COREP (moduł raportowy),
2) developmenty własne na potrzeby pokrycia luki funkcjonalności systemu - zgodnie w wymaganiami klienta (zbieranie wymagań, projektowanie, koordynacja pracy programistów, testowanie, support przy wdrożeniu na „produkcję”),
3) utrzymanie systemu,
4) kontakt z dostawcą oprogramowania w celu naprawy błędów w kodzie aplikacji,
5) support klienta biznesowego (doradztwo, rekomendacje).
Technologia:
- Fermat,
- Oracle 9i.
Szkolenia i kursy
- 2012-01 - Aprimo Marketing Resource Management Cross Training (Londyn) - 1 tydzień,
- 2011-06 - Teradata Relationship Manager (Monachium) - 2 tygodnie,
- 2011-03 - Infor Interaction Advisor (Londyn) - 1 tydzień,
- 2011-02 - Teradata Factory (Praga) - 2 tygodnie.
- 2011-06 - Teradata Relationship Manager (Monachium) - 2 tygodnie,
- 2011-03 - Infor Interaction Advisor (Londyn) - 1 tydzień,
- 2011-02 - Teradata Factory (Praga) - 2 tygodnie.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość inwestycyjna
Bankowość
Inne
Grupy
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Data Mining w biznesie
Zapraszam wszystkich światłych i kreatywnych ceniących POSTĘP. Data Mining: chyba nie trzeba przedstawiać
FOREX forex
Miejsce na wszystkich, którzy probują swoich sił na rynku terminowym. Forex staje się coraz bardziej popularny między innymi dzięki znacznemu obniżeniu wymagań finansowych. Dzięki temu jest on dostępn
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.