Jacek Krzymowski
Audytor Wewnętrzny
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
Audytor Wewnętrzny
1. opracowywanie i aktualizacja programów realizowanych audytów, kwestionariuszy oceny i check list kontrolnych,
2. wykonywanie czynności kontrolnych w komórkach organizacyjnych, spółkach powiązanych z bankiem
3. sporządzanie raportów z kontroli na podstawie ustaleń i omówienie wyników z kontroli z właściwymi dyrektorami,
4. zgłaszanie zaobserwowanych w trakcie wykonywania czynności kontrolnych obszarów podwyższonego ryzyka lub innych istotnych zagrożeń,
5. opiniowanie projektów wewnętrznych regulacji wpływających do departamentu,
6. monitorowanie stanu realizacji wydanych rekomendacji,
7. uczestnictwo we wzajemnych konsultacjach i wymianach informacji między komórkami organizacyjnymi,
8. przeprowadzenie postępowań wyjaśniających w przypadkach dokonania lub usiłowania dokonania nadużycia,
7. przygotowywania raportów dotyczących Departamentu Audytu Wewnętrznego,
8. zastępowanie Kierownika Sekcji
2. wykonywanie czynności kontrolnych w komórkach organizacyjnych, spółkach powiązanych z bankiem
3. sporządzanie raportów z kontroli na podstawie ustaleń i omówienie wyników z kontroli z właściwymi dyrektorami,
4. zgłaszanie zaobserwowanych w trakcie wykonywania czynności kontrolnych obszarów podwyższonego ryzyka lub innych istotnych zagrożeń,
5. opiniowanie projektów wewnętrznych regulacji wpływających do departamentu,
6. monitorowanie stanu realizacji wydanych rekomendacji,
7. uczestnictwo we wzajemnych konsultacjach i wymianach informacji między komórkami organizacyjnymi,
8. przeprowadzenie postępowań wyjaśniających w przypadkach dokonania lub usiłowania dokonania nadużycia,
7. przygotowywania raportów dotyczących Departamentu Audytu Wewnętrznego,
8. zastępowanie Kierownika Sekcji
Dyrektor Oddziału
1. Realizacja nałożonych na oddział zadań z zakresu sprzedaży produktów Banku poprzez:
- pozyskiwanie nowych klientów na terenie działania oddziału,
- aktywizowanie sprzedaży produktów i usług bankowych,
- inicjowanie działań i aktywności pracowników w celu realizowania zadań oddziału z zakresu cross-sellingu,
- inicjowanie akcji marketingowych na terenie działania oddziału.
2. Realizacja zadań związanych z jakością portfela kredytowego:
- podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych uprawnień,
- zapewnienie prawidłowego prowadzenia procesu kredytowego w zakresie jakości i kompletności dokumentacji, podpisywania umów, ustanawiania zabezpieczeń oraz ich aktualizacji, klasyfikacji transakcji kredytowych oraz monitorowania i administrowania kredytami,
- dbałość o jakość portfela kredytowego oddziału.
3. Realizacja zadań z zakresu obsługi klientów:
- nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem do systemu transakcyjnego danych klienta i parametrów transakcji, ich zabezpieczeń oraz prawidłowości i terminowości dokonywania aktualizacji,
- nadzór nad operacjami gotówkowymi i bezgotówkowymi klientów Banku dokonywanymi w oddziale,
- utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami oddziału,
zapewnienie wysokiej jakoci obsługi klientów oraz realizownie zadań z zakresu poprawy jakości obsługi.
4. Zarządzanie personalem w oddziale.
5. Przeprowadzanie wewnętrznych kontroli funkcjonalnych w oddziale.
6. Organizowanie pracy oddziału, nadzór nad przestrzeganiem procedur i obowiązujących regulacji, dyscypliny pracy, przestrzegania tajemnicy służbowej i bankowej.
7. Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem mienia oddzialu.
- pozyskiwanie nowych klientów na terenie działania oddziału,
- aktywizowanie sprzedaży produktów i usług bankowych,
- inicjowanie działań i aktywności pracowników w celu realizowania zadań oddziału z zakresu cross-sellingu,
- inicjowanie akcji marketingowych na terenie działania oddziału.
2. Realizacja zadań związanych z jakością portfela kredytowego:
- podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych uprawnień,
- zapewnienie prawidłowego prowadzenia procesu kredytowego w zakresie jakości i kompletności dokumentacji, podpisywania umów, ustanawiania zabezpieczeń oraz ich aktualizacji, klasyfikacji transakcji kredytowych oraz monitorowania i administrowania kredytami,
- dbałość o jakość portfela kredytowego oddziału.
3. Realizacja zadań z zakresu obsługi klientów:
- nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem do systemu transakcyjnego danych klienta i parametrów transakcji, ich zabezpieczeń oraz prawidłowości i terminowości dokonywania aktualizacji,
- nadzór nad operacjami gotówkowymi i bezgotówkowymi klientów Banku dokonywanymi w oddziale,
- utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami oddziału,
zapewnienie wysokiej jakoci obsługi klientów oraz realizownie zadań z zakresu poprawy jakości obsługi.
4. Zarządzanie personalem w oddziale.
5. Przeprowadzanie wewnętrznych kontroli funkcjonalnych w oddziale.
6. Organizowanie pracy oddziału, nadzór nad przestrzeganiem procedur i obowiązujących regulacji, dyscypliny pracy, przestrzegania tajemnicy służbowej i bankowej.
7. Nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem mienia oddzialu.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.