Jacek Kozłowski

SALES EXECUTIVE
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AIC S.A.
SALES / PROGRAM / MARKETING DIRECTOR
- opracowanie, wdrożenie i koordynacja strategii sprzedaży dla kluczowych rynków (wymienniki ciepła do kotłów kondensacyjnych)
- nadzór nad realizacją sprzedaży przez firmę - pięciokrotny wzrost przychodów (między 2011 a 2017)
- przygotowywanie kroczących 12-miesięcznych prognoz sprzedaży dla wszystkich grup produktów firmy oraz stworzenie procesu planowania SOP, który w ciągu 2 lat osiągnął 95% dokładność
- negocjacje, opracowanie i podpisanie długoterminowych umów na dostawy z pięcioma czołowymi producentami kotłów z Ameryki Północnej (2011-12)
- poprawa OTD produktów z 80% do 94%
- zarządzanie zespołami do 10 osób (sprzedaż / obsługa klienta - 6 etatów, zarządzanie programem - 10 etatów, marketing - 4 etaty)
- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy poprzez m.in. utrzymywanie długoterminowych profesjonalnych relacji z kluczowymi klientami / decydentami z sektora HVAC
- osiągnięcie 30% wzrostu sprzedaży produktów przemysłowych i produktów z grupy "New Energy" w latach 2016–2018, przekraczając cele sprzedażowe
- zarządzanie i nadzór nad automatyczną linią produkcyjnej kondensacyjnego podgrzewacza wody dla jednej z najlepszych marek w branży
- zarządzanie złożonymi projektami technicznymi dla firmy zajmującej się ogniwami paliwowymi udowadniając umiejętności w zakresie inżynierii produktu, technologii produkcji i jakości, osiągając wyjątkowy wzrost przychodów
- organizacja udziału firmy oraz promocja produktów na targach w Niemczech (ISH Frankfurt), Hiszpanii (Piscina), Włoszech (Mostra Convegno), Chinach (ISH Pekin) i Rosji (Aquatherm) i USA (AHR Expo
- nadzór merytoryczny nad stworzeniem materiałów promocyjnych, w tym literatury komercyjnej i technicznej, budując wizerunek marki jako ekspertów od wymiany ciepła
Logo
AREA SALES MANAGER - NORTH EAST EUROPE
Inventory Locator Service, LLC
- identyfikacja i pozyskanie nowych Klientów na obszarze - Dania, Szwecja, Finlandia, Rosja, Estonia, Łotwa, Litwa oraz Polska) w sektorach morskim i lotniczym
- coroczne zwiększanie bazy klientów, uzyskując wzrost przychodów z poziomu zaledwie 15 000 $ do ponad 250 000 $ poprzez częste podróże służbowe oraz bezpośrednie prezentacje produktów
- uczestnictwo w wystawach branżowych w Niemczech (SMM), Rosji (Neva), Wielkiej Brytanii (IMPA) i Szwecji (Aero Show)
- dwukrotne zdobycie prestiżowej nagrody Pinnacle Award (2002/2003) za największy wzrost przychodów z roku na rok
- pozyskanie światowych liderów w branży morskiej i lotniczej, np. A.P. Moeller-Maersk, Wärtsilä, LOT Polish Airlines, FlyLAL Lithuanian Airlines
Stocznia Gdynia S.A.
HANDLOWIEC W DZIALE ADMINISTRACJI KONTRAKTÓW
- nadzór nad realizacją kontraktów na budowę statków, od momentu podpisania kontraktu aż do zdania jednostki armatorowi
- prowadzenie dokumentcji kontraktowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej umów kredytowych, gwarancji bankowych, sytuacji spornych na linii stocznia - armator
Warszawski Uniwersytet Medyczny
SPECJALISTA DS MARKETINGU
W. U. MORPAK Sp. z o.o., Gdańsk
- nadzó nad strategicznym rynkiem firmy – tzw. rynkiem pierwszego montażu (producentów samochodów i silników samochodowych)
- nawiązywanie kontaktów i prowadzenie negocjacji handlowych z potencjalmymi Klientami oraz inwestorami strategicznymi
- wprowadzanie nowych linii produków na rynek wtórny
- tworzenie procedur jakości w dziale marketingu i sprzedaży wg standardów Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001
- przygotowanie materiałów i pomysłów, które posłużyły do stworzenia serwisu internetowego firmy

Szkolenia i kursy

UNIVERSITY OF EDINBURGH, Scotland, UK
3-miesięczny staż / stypendium na Uniwersytecie w Edynburgu - ukończyłem kursy: „Money & Banking”; „International Trade”; „Aspects of The European Economy”


UNIWESYTET GDAŃSKI
Ukończyłem kursy: "Marketing"; "Strategic Marketing of Financial Services" będące częścią programu TEMPUS (między-uniwersytecki program finansowany przez UE)

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Zainteresowania

historia II wojny światowej, polska literatura wpółczesna, muzyka, fotografia cyfrowa i piłka nożna

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość