Umiejętności
Digital Marketing
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Analiza finansowa
Budżety
negocjacje handlowe
Analiza rynku
zarządzanie marką
Zarządzanie Sprzedażą
realizowanie planów sprzedażowych
Zarządzanie klientami
Marketing Zintegrowany
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
Zarządzanie marketingiem
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Finanse
Tworzenie strategii sprzedaży
marketing produktu
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
budowanie marki
znajmość technik sprzedaży
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
toworzenie struktur
zdolności interpersonalne (umiejętność budowania i utrzymywania kontaktów)
Budowanie wizerunku marki
Znajomoś języków obcych (angielski,
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Bom Dia Brasil. Magia Brazylii w Warszawie...
Coroczny festiwal promujący kulturę brazylijską na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń kulturalnych miasta. Założenia poprzednich edycji zostały zrealizowane. Spopularyzowaliśmy ideę, że Brazylia je
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI - miejsce dla inspiracji, stymulacji czasem też prowokacji, eksperymentowania i swobodnej wymiany doświadczeń związanych z inwencją i innym myśleniem.
Inspiracja przychodzi najczęście
NAJ International
Firma NAJ International jest najstarszą firmą doradztwa personalnego w Polsce.
Od 1991 roku systematycznie gromadzimy rzetelne informacje na temat realiów, w jakich działają nasi klienci.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR