Języki
polski
ojczysty
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dział wsparcia sprzedaży
Transgourmet Polska Sp. z o.o
1. Badanie rynku
- prowadzenie badań rynkowych,
- prowadzenie badań dotyczących klientów, zmian dotyczących rynku gastronomicznego i zbiorowego żywienia,
- tworzenie raportów, statystyk oraz prezentacji z zakresu rynku gastronomicznego i zbiorowego żywienia.
2. Baza danych/Współpraca z klientami/Raporty,statystyki
-wspierania przedstawicieli firmy ds. HoReCa w zakresie współpracy z klientami,
- aktywny kontakt i współpraca z klientami w celu rozwoju i wsparcia sprzedaży,
- tworzenie i prowadzenie bazy klientów,
- przetwarzanie danych w systemach informatycznych,
- sporządzanie statystyk, raportów, prezentacji
- monitoring płatności i zgodności rozliczeń z klientami.
3. Oferty
- przygotowywanie ofert asortymentowych i cenowych dla działu sprzedaży i klientów,
4. Przyjmowanie zamówień
- ciągła aktualizacja wiedzy na temat asortymentu w ramach procesu dostaw,
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu,
- wyjaśnianie i precyzowanie wszelkich niejasności lub braków w zamówieniu.
5. Obsługa Klienta
- rozpatrywanie i wyjaśnianie z wszelkich niezgodności w dostawach lub dokumentach płatnościach,
- rozpatrywanie zgłaszanych przez klientów uwag, propozycji oraz skarg,
- prowadzenie badań rynkowych,
- prowadzenie badań dotyczących klientów, zmian dotyczących rynku gastronomicznego i zbiorowego żywienia,
- tworzenie raportów, statystyk oraz prezentacji z zakresu rynku gastronomicznego i zbiorowego żywienia.
2. Baza danych/Współpraca z klientami/Raporty,statystyki
-wspierania przedstawicieli firmy ds. HoReCa w zakresie współpracy z klientami,
- aktywny kontakt i współpraca z klientami w celu rozwoju i wsparcia sprzedaży,
- tworzenie i prowadzenie bazy klientów,
- przetwarzanie danych w systemach informatycznych,
- sporządzanie statystyk, raportów, prezentacji
- monitoring płatności i zgodności rozliczeń z klientami.
3. Oferty
- przygotowywanie ofert asortymentowych i cenowych dla działu sprzedaży i klientów,
4. Przyjmowanie zamówień
- ciągła aktualizacja wiedzy na temat asortymentu w ramach procesu dostaw,
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu,
- wyjaśnianie i precyzowanie wszelkich niejasności lub braków w zamówieniu.
5. Obsługa Klienta
- rozpatrywanie i wyjaśnianie z wszelkich niezgodności w dostawach lub dokumentach płatnościach,
- rozpatrywanie zgłaszanych przez klientów uwag, propozycji oraz skarg,
Koordynator ds. Organizacji Dostaw
Nadzór nad procesem przyjmowania i realizacji zamówień klientów działu dostaw
Nadzór i optymalizacja procesu przyjmowania zamówień Klientów działu dostaw
Nadzór i optymalizacja procesów kompletacji i wysyłki towarów dla klientów
Fakturowanie
Realizacja standardów operacyjnych procesu
Koordynacja i nadzór pracy podległego zespołu
Współpraca z firmami transportowymi w zakresie realizacji dostaw
Odpowiedzialność za jakość procesu dostaw
Wystawianie dokumentów kasowych, rozliczenia gotówkowe oraz deponowanie gotówki zgodnie z procedurami obowiązującymi w Dziale Dostaw MCC
Nadzór i optymalizacja procesu przyjmowania zamówień Klientów działu dostaw
Nadzór i optymalizacja procesów kompletacji i wysyłki towarów dla klientów
Fakturowanie
Realizacja standardów operacyjnych procesu
Koordynacja i nadzór pracy podległego zespołu
Współpraca z firmami transportowymi w zakresie realizacji dostaw
Odpowiedzialność za jakość procesu dostaw
Wystawianie dokumentów kasowych, rozliczenia gotówkowe oraz deponowanie gotówki zgodnie z procedurami obowiązującymi w Dziale Dostaw MCC
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Kino, książki, muzyka współczesna, podróże, sporty ekstremalne
Inne
• Pracowitość, umiejętność pracy w zespole, punktualność, komunikatywność
• znajomość pakietu programów, wf-mag, Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, xero, skaner)
• Obsługa kasy fiskalnej
• Prawo jazdy kat. B
• znajomość pakietu programów, wf-mag, Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, xero, skaner)
• Obsługa kasy fiskalnej
• Prawo jazdy kat. B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.