Jacek Klimek

Transgourmet Polska Sp. z o.o
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Przedstawiciel handlowy
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Logo
Dział wsparcia sprzedaży
Transgourmet Polska Sp. z o.o
1. Badanie rynku
- prowadzenie badań rynkowych,
- prowadzenie badań dotyczących klientów, zmian dotyczących rynku gastronomicznego i zbiorowego żywienia,
- tworzenie raportów, statystyk oraz prezentacji z zakresu rynku gastronomicznego i zbiorowego żywienia.
2. Baza danych/Współpraca z klientami/Raporty,statystyki
-wspierania przedstawicieli firmy ds. HoReCa w zakresie współpracy z klientami,
- aktywny kontakt i współpraca z klientami w celu rozwoju i wsparcia sprzedaży,
- tworzenie i prowadzenie bazy klientów,
- przetwarzanie danych w systemach informatycznych,
- sporządzanie statystyk, raportów, prezentacji
- monitoring płatności i zgodności rozliczeń z klientami.
3. Oferty
- przygotowywanie ofert asortymentowych i cenowych dla działu sprzedaży i klientów,
4. Przyjmowanie zamówień
- ciągła aktualizacja wiedzy na temat asortymentu w ramach procesu dostaw,
- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu,
- wyjaśnianie i precyzowanie wszelkich niejasności lub braków w zamówieniu.
5. Obsługa Klienta
- rozpatrywanie i wyjaśnianie z wszelkich niezgodności w dostawach lub dokumentach płatnościach,
- rozpatrywanie zgłaszanych przez klientów uwag, propozycji oraz skarg,
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Koordynator ds. Organizacji Dostaw
Nadzór nad procesem przyjmowania i realizacji zamówień klientów działu dostaw
Nadzór i optymalizacja procesu przyjmowania zamówień Klientów działu dostaw
Nadzór i optymalizacja procesów kompletacji i wysyłki towarów dla klientów
Fakturowanie
Realizacja standardów operacyjnych procesu
Koordynacja i nadzór pracy podległego zespołu
Współpraca z firmami transportowymi w zakresie realizacji dostaw
Odpowiedzialność za jakość procesu dostaw
Wystawianie dokumentów kasowych, rozliczenia gotówkowe oraz deponowanie gotówki zgodnie z procedurami obowiązującymi w Dziale Dostaw MCC
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Pracownik Działu Dostaw
Przygotowanie i wysyłka towarów dla Klientów działu Dostaw
Kompletowanie zamówienia
Układanie towaru na palecie bądź wózku widłowym
Dbałość o zgodność ilościową towaru z zamówieniem
Współpraca z innymi pracownikami
Logo
Przedstawiciel Handlowy ds. hurtu/detalu
Universal Technology Sp. Z o.o.
Obsługa Klienta
Pozyskiwanie nowych Klientów
Utrzymywanie kontaktu z Klientem
LUKOIL POLSKA
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Uzupełnianie dokumentów
Wystawianie faktur VAT
Przyjmowanie dostaw paliw

Edukacja

Logo
Administracja, średnie
Business School

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Kino, książki, muzyka współczesna, podróże, sporty ekstremalne

Inne

• Pracowitość, umiejętność pracy w zespole, punktualność, komunikatywność
• znajomość pakietu programów, wf-mag, Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych (fax, xero, skaner)
• Obsługa kasy fiskalnej
• Prawo jazdy kat. B

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.