Umiejętności
Umiejętności analityczne
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności interpersonalne
Zarządzanie
Umiejętności zarządzania
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności sprzedaży
Umiejętności miękkie
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Planowanie i zakup mediów
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Planowanie i zakup kampanii reklamowych
Zarządzanie biznesem
Doświadczenie zawodowe
Z-ca Dyrektora ds. Sprzedaży Korporacyjnej
TIME S.A./ GRUPA ZPR Media
Grupa ZPR Media to jedna z najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce.
Jest jednym z największych nadawców radiowych (m. in. Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA) i telewizyjnych (m.in. FOKUS TV, NOWA TV), wydawców prasowych (m.in. „Super Express”, „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”) oraz właścicieli serwisów internetowych (m.in. eska.pl, eskago.pl, Muratordom.pl, Poradnikzdrowie.pl). Prowadzi także działalność eventową w zakresie organizacji imprez, koncertów, festiwali, targów i szkoleń.
Jest jednym z największych nadawców radiowych (m. in. Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA) i telewizyjnych (m.in. FOKUS TV, NOWA TV), wydawców prasowych (m.in. „Super Express”, „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”) oraz właścicieli serwisów internetowych (m.in. eska.pl, eskago.pl, Muratordom.pl, Poradnikzdrowie.pl). Prowadzi także działalność eventową w zakresie organizacji imprez, koncertów, festiwali, targów i szkoleń.
Prezes Zarządu
Lead Media Sp. z o.o.
Lead Media to agencja reklamowa poszukująca i dostarczająca skuteczne narzędzia reklamowe. Oferująca kanały dotarcia które są odpowiedzią na współczesny tryb życia społeczeństwa i przebijają się przez powszechny szum informacyjny.
Moje zadania, to przede wszystkim rozwój firmy i nowych produktów reklamowych dla naszych Klientów. Ponadto to co najważniejsze:
- rozwój oferty dla reklamodawców,
- pozyskiwanie kluczowych klientów, współpraca, negocjacje i budowanie długofalowych relacji z klientami,
- budowa i realizacja strategii marketingowych dla klientów w oparciu o media-mix,
- współpraca z dostawcami mediów w obszarze działalności Firmy,
- poszukiwanie i tworzenie innowacyjnych rozwiązań reklamowych,
Ponadto: wszelkie działania biznesowe, rynkowe, finansowe, kadrowe, organizacyjne związane z prowadzeniem i rozwojem Firmy.
Moje zadania, to przede wszystkim rozwój firmy i nowych produktów reklamowych dla naszych Klientów. Ponadto to co najważniejsze:
- rozwój oferty dla reklamodawców,
- pozyskiwanie kluczowych klientów, współpraca, negocjacje i budowanie długofalowych relacji z klientami,
- budowa i realizacja strategii marketingowych dla klientów w oparciu o media-mix,
- współpraca z dostawcami mediów w obszarze działalności Firmy,
- poszukiwanie i tworzenie innowacyjnych rozwiązań reklamowych,
Ponadto: wszelkie działania biznesowe, rynkowe, finansowe, kadrowe, organizacyjne związane z prowadzeniem i rozwojem Firmy.
Prezes Zarządu
Audytorium17 (www.audytorium17.pl) to ogólnopolska Grupa Radiowa posiadająca bardzo wiele silnych stron i atrakcyjną ofertę zarówno dla słuchaczy, jak i dla reklamodawców. Moja misja na tym stanowisku to rozwój firmy w oparciu o te atuty – działalność Grupy A17 na ogólnopolskim rynku reklamowym.
Moje zadania to przede wszystkim: wytyczanie, kształtowanie i skuteczne realizowanie celów Audytorium17 w obszarze działalności Firmy, w szczególności:
- pozycjonowanie Audytorium17 na rynku reklamowym i radiowym w Polsce,
- kształtowanie i realizacja polityki handlowej Firmy,
- rozwój oferty dla reklamodawców,
- współpraca, negocjacje i budowanie długofalowych relacji z klientami/ reklomadawcami, w szczególności duże firmy/ znane marki/ reklamodawcy ogólnopolscy oraz Domy Mediowe i brokerzy na rynku reklamy,
- realizacja wspólnie z Zespołem dużych projektów marketingowych pozyskując środki z Funduszy Unii Europejskiej i realizując ogólnopolskie projekty mediowe, również obsługa kilku ministerstw w zakresie komunikacji i promocji różnych obszarów na antenie radiowej,
- w szczególności realizacja kampanii reklamowych dla podmiotów z sektora publicznego w ramach Programów Operacyjnych (m.in. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia, Narodowy Bank Polski, Ministerstwo Edukacji Narodowej i wiele innych),
- zarządzanie Zespołem consultingu, planowania i sprzedaży reklamy radiowej,
- ciągły monitoring rynku reklamy i mediów w Polsce na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze,
- współpraca z SMG/ KRC (obecnie: Millward Brown) w zakresie dostawy i realizacji ogólnopolskich badań słuchalności radia „Radio Track”,
- członkostwo i udział w posiedzeniach Komitetu Badań Radiowych – organu zlecającego i nadzorującego badania Radio Track,
- działania marketingowe i promocyjne firmy,
- reprezentacja „zewnętrzna” Firmy na rynku mediów i reklamy (udział i prelekcje w konferencjach branżowych, informacje dla prasy i branżowych portali internetowych, itp.),
- współpraca z 17-toma Rozgłośniami Regionalnymi Polskiego Radia, koordynacja działań 17 RR na ogólnopolskim rynku reklamowym: działania sprzedażowe, biznesowe i reprezentacyjne, i wiele innych…
- współpraca z organami Spółki: Zgromadzenie Wspólników (17-ście Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia), Rada Nadzorcza, Komisja Rewizyjna, również firma audytorska.
Ponadto: wszelkie działania biznesowe, rynkowe, finansowe, kadrowe, organizacyjne związane z prowadzeniem i rozwojem Firmy.
Moje zadania to przede wszystkim: wytyczanie, kształtowanie i skuteczne realizowanie celów Audytorium17 w obszarze działalności Firmy, w szczególności:
- pozycjonowanie Audytorium17 na rynku reklamowym i radiowym w Polsce,
- kształtowanie i realizacja polityki handlowej Firmy,
- rozwój oferty dla reklamodawców,
- współpraca, negocjacje i budowanie długofalowych relacji z klientami/ reklomadawcami, w szczególności duże firmy/ znane marki/ reklamodawcy ogólnopolscy oraz Domy Mediowe i brokerzy na rynku reklamy,
- realizacja wspólnie z Zespołem dużych projektów marketingowych pozyskując środki z Funduszy Unii Europejskiej i realizując ogólnopolskie projekty mediowe, również obsługa kilku ministerstw w zakresie komunikacji i promocji różnych obszarów na antenie radiowej,
- w szczególności realizacja kampanii reklamowych dla podmiotów z sektora publicznego w ramach Programów Operacyjnych (m.in. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia, Narodowy Bank Polski, Ministerstwo Edukacji Narodowej i wiele innych),
- zarządzanie Zespołem consultingu, planowania i sprzedaży reklamy radiowej,
- ciągły monitoring rynku reklamy i mediów w Polsce na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze,
- współpraca z SMG/ KRC (obecnie: Millward Brown) w zakresie dostawy i realizacji ogólnopolskich badań słuchalności radia „Radio Track”,
- członkostwo i udział w posiedzeniach Komitetu Badań Radiowych – organu zlecającego i nadzorującego badania Radio Track,
- działania marketingowe i promocyjne firmy,
- reprezentacja „zewnętrzna” Firmy na rynku mediów i reklamy (udział i prelekcje w konferencjach branżowych, informacje dla prasy i branżowych portali internetowych, itp.),
- współpraca z 17-toma Rozgłośniami Regionalnymi Polskiego Radia, koordynacja działań 17 RR na ogólnopolskim rynku reklamowym: działania sprzedażowe, biznesowe i reprezentacyjne, i wiele innych…
- współpraca z organami Spółki: Zgromadzenie Wspólników (17-ście Rozgłośni Regionalnych Polskiego Radia), Rada Nadzorcza, Komisja Rewizyjna, również firma audytorska.
Ponadto: wszelkie działania biznesowe, rynkowe, finansowe, kadrowe, organizacyjne związane z prowadzeniem i rozwojem Firmy.
Dyrektor - Departament Radiowy
W CR Media Consulting przeszedłem od Juniora do Dyrektora poznając ciekawy rynek reklamy mediowej i stając się specjalistą w branży. Wspólnie z Zespołem budowałem pozycję Firmy będącej liderem consultingowego i brokerskiego rynku reklamowego, obsługującej największych reklamodawców w Polsce. Zarządzany Departament odnosił liczne sukcesy, m.in. zdobywając I miejsca w corocznym rankingu biur reklamy realizowanym przez "Media i Marketing Polska".
Mój cel na tym stanowisku to efektywne zarządzanie częścią biznesu mediowego CR Media będącego w zakresie moich kompetencji i odpowiedzialności:
- działania operacyjne i strategiczne,
- zarządzanie działem consultingu, planowania i sprzedaży reklamy,
- współpraca i negocjacje z klientami i dostawcami mediów,
w szczególności współpraca ze wszystkim grupami radiowymi tworzącymi rynek radiowy oraz z największymi Domami Mediowymi/ reklamodawcami budującymi rynek reklamy w Polsce,
- wdrażanie i monitoring nowych projektów, w szczególności największe projekty zrealizowane z sukcesem, to: "CR MEDIA PLANNER" - profesjonalne i wszechstronne oprogramowanie do planowania, optymalizowania, kosztorysowania, zarządzania i realizowania kampanii reklamowych oraz innowacyjny projekt "AdRadio" - pierwsza sieć reklamowa w internetowych stacjach radiowych,
- sporządzanie raportów biznesowych dla Zarządu,
- ciągły monitoring rynku reklamowego i mediowego na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, w szczególności gruntowne analizy konsumpcji mediów w Polsce, aktywność reklamodawców i rozkład inwestycji reklamowych w podziale na poszczególne media, segmentacja rynku mediów i reklamy, zmiany sił na rynku, podział tortu reklamowego, dynamika zmian w "konsumpcji" mediów i przychodach reklamowych poszczególnych mediów oraz wszelkie inne zagadnienia związane z biznesem reklamy i mediów,
- reprezentacja „zewnętrzna” Firmy w obszarze działań Departamentu na rynku mediów i reklamy, w szczególności: informacje dla prasy i branżowych portali internetowych, udział i prelekcje w konferencjach dotyczących reklamy i mediów (m.in. IMPACTOR),
Ponadto: wszelkie zagadnienia biznesowe, finansowe, kadrowe i organizacyjne związane z funkcjonowaniem Departamentu i Firmy.
Mój cel na tym stanowisku to efektywne zarządzanie częścią biznesu mediowego CR Media będącego w zakresie moich kompetencji i odpowiedzialności:
- działania operacyjne i strategiczne,
- zarządzanie działem consultingu, planowania i sprzedaży reklamy,
- współpraca i negocjacje z klientami i dostawcami mediów,
w szczególności współpraca ze wszystkim grupami radiowymi tworzącymi rynek radiowy oraz z największymi Domami Mediowymi/ reklamodawcami budującymi rynek reklamy w Polsce,
- wdrażanie i monitoring nowych projektów, w szczególności największe projekty zrealizowane z sukcesem, to: "CR MEDIA PLANNER" - profesjonalne i wszechstronne oprogramowanie do planowania, optymalizowania, kosztorysowania, zarządzania i realizowania kampanii reklamowych oraz innowacyjny projekt "AdRadio" - pierwsza sieć reklamowa w internetowych stacjach radiowych,
- sporządzanie raportów biznesowych dla Zarządu,
- ciągły monitoring rynku reklamowego i mediowego na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, w szczególności gruntowne analizy konsumpcji mediów w Polsce, aktywność reklamodawców i rozkład inwestycji reklamowych w podziale na poszczególne media, segmentacja rynku mediów i reklamy, zmiany sił na rynku, podział tortu reklamowego, dynamika zmian w "konsumpcji" mediów i przychodach reklamowych poszczególnych mediów oraz wszelkie inne zagadnienia związane z biznesem reklamy i mediów,
- reprezentacja „zewnętrzna” Firmy w obszarze działań Departamentu na rynku mediów i reklamy, w szczególności: informacje dla prasy i branżowych portali internetowych, udział i prelekcje w konferencjach dotyczących reklamy i mediów (m.in. IMPACTOR),
Ponadto: wszelkie zagadnienia biznesowe, finansowe, kadrowe i organizacyjne związane z funkcjonowaniem Departamentu i Firmy.
Szkolenia i kursy
Dużo szkoleń "branżowych" dotyczących reklamy, rynku mediów,
ponadto z zakresu prezentacji, negocjacji, komunikacji, obsługi klienta
oraz wiele zajęć, szkoleń, warsztatów i konferencji z kategorii Rozwoju Osobistego (w tym certyfikowany "NLP - Praktyk").
Autor publikacji analitycznych dotyczących reklamy i rynku mediowego ("Brief", "Forbes", "Media i Marketing", tematyczne serwisy Internetowe, m.in. "Wirtualne Media").
Udział i prelekcje w konferencjach dotyczących rynku reklamy i mediów (w szczególności: "IMPACTOR") oraz w obszarze rozwoju osobistego.
ponadto z zakresu prezentacji, negocjacji, komunikacji, obsługi klienta
oraz wiele zajęć, szkoleń, warsztatów i konferencji z kategorii Rozwoju Osobistego (w tym certyfikowany "NLP - Praktyk").
Autor publikacji analitycznych dotyczących reklamy i rynku mediowego ("Brief", "Forbes", "Media i Marketing", tematyczne serwisy Internetowe, m.in. "Wirtualne Media").
Udział i prelekcje w konferencjach dotyczących rynku reklamy i mediów (w szczególności: "IMPACTOR") oraz w obszarze rozwoju osobistego.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- Sport i ruch to mój sposób na życie - szczególna pasja od kilkunastu lat to sztuki walki - Kung-Fu, ponadto fitness, basen, biegi, rower,
- Rozwój Osobisty (czyli ciągłe podkręcanie procesora),
- Zdrowy styl życia (odżywianie, wellness),
- Aktywna turystyka - szczególnie żeglowanie, wędrówki po górach, wszędzie tam gdzie dużo przyrody i mało cywilizacji,
- Wszystko co jeździ na dwóch lub czterech kołach i ma duży silnik :)
- Świat dookoła :) - ekonomia, gospodarka, przyroda, książka i ciekawa gazeta - wszystko to, gdzie napisane jest coś ciekawego :)
- Rozwój Osobisty (czyli ciągłe podkręcanie procesora),
- Zdrowy styl życia (odżywianie, wellness),
- Aktywna turystyka - szczególnie żeglowanie, wędrówki po górach, wszędzie tam gdzie dużo przyrody i mało cywilizacji,
- Wszystko co jeździ na dwóch lub czterech kołach i ma duży silnik :)
- Świat dookoła :) - ekonomia, gospodarka, przyroda, książka i ciekawa gazeta - wszystko to, gdzie napisane jest coś ciekawego :)
Organizacje
"Międzynarodowa Federacja Sportów i Sztuk Walki BUDO"
"Inspiration Seminars International"
"Inspiration Seminars International"
Inne
Żyję i pracuję z pasją!
e-mail: jacek.kapela@wp.pl
e-mail: jacek.kapela@wp.pl
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
FAJNE MAGICZNE MIEJSCA
Grupa FAJNE MAGICZNE MIEJSCA promująca najfajniejsze miejsca (m.in: kawiarnie, kluby, kina, teatry, galerie, parki, skwerki....) Miejsca, które najchętniej odwiedzacie, za którymi tęskncie i do który
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.
Weekend za miastem
Weekend za miastem......we dwoje, z rodziną, w gronie przyjaciół,jeziora, lasy, wschody i zachody słońca......
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe