Umiejętności
Reklamacje
Pozyskiwanie klientów
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie strategiczne
analiza sprzedaży
motywacja na wyniki
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Salonu Sprzedaży
Kierowanie i zarządzanie personelem, organizacja i kontrola pracy (ok. 25 podległych pracowników)
Analiza raportów sprzedaży oraz kontrola realizacji celów sprzedażowych
Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników (ponad 400 zatrudnionych i przeszkolonych osób) Motywowanie pracowników do zwiększenia wyników sprzedaży
Ocenianie rozmów sprzedażowych, coaching i mentoring
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów (prowadzenie szkoleń)
Logistyka związana z prowadzeniem sklepu (zatowarowanie, kontrola stanu magazynowego, zarządzanie środkami trwałymi, dbanie o bezpieczeństwo powierzonych zasobów rzeczowych (towarów, gotówki), monitorowanie kosztów operacyjnych)
Zapewnienie działania systemów i urządzeń
Przyjmowanie reklamacji Reprezentowanie firmy przed klientami i dbanie o dobry wizerunek pracodawcy
Analiza raportów sprzedaży oraz kontrola realizacji celów sprzedażowych
Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników (ponad 400 zatrudnionych i przeszkolonych osób) Motywowanie pracowników do zwiększenia wyników sprzedaży
Ocenianie rozmów sprzedażowych, coaching i mentoring
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi klientów (prowadzenie szkoleń)
Logistyka związana z prowadzeniem sklepu (zatowarowanie, kontrola stanu magazynowego, zarządzanie środkami trwałymi, dbanie o bezpieczeństwo powierzonych zasobów rzeczowych (towarów, gotówki), monitorowanie kosztów operacyjnych)
Zapewnienie działania systemów i urządzeń
Przyjmowanie reklamacji Reprezentowanie firmy przed klientami i dbanie o dobry wizerunek pracodawcy
Szkolenia i kursy
Akademia Menedżera
Organizator: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Data: 6/2013
Dodatkowe informacje:
Zarządzania zespołem
Zarządzanie personelem przez kompetencje
Komunikacja menedżera
Motywowanie
Adaptacja pracownika
Zarządzanie sprzedażą
Standardy Obsługi Klienta – poziom zaawansowany
Strategia sukcesu firmy
Sztuka wywierana wpływu
Organizator: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Data: 6/2013
Dodatkowe informacje:
Zarządzania zespołem
Zarządzanie personelem przez kompetencje
Komunikacja menedżera
Motywowanie
Adaptacja pracownika
Zarządzanie sprzedażą
Standardy Obsługi Klienta – poziom zaawansowany
Strategia sukcesu firmy
Sztuka wywierana wpływu
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Badminton, squash, rolki, siłownia, boks, fitness, muzyka winylowa, kuchnia, zabawa z dziećmi sąsiadów.
Piłka nożna Wisła Kraków i Barcelona, Vive Kielce, łyżwy.
Piłka nożna Wisła Kraków i Barcelona, Vive Kielce, łyżwy.