Umiejętności
SAP
MS Office
Prawo jazdy kat B
TETA HRM
Asseco Softlab ERP
Teta HR
Języki
angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Produktu
Kategorie: słodycze, konserwy, przetwory warzywne, dania gotowe, produkty sypkie, kawa, herbata, energetyki, napoje, przyprawy.
Obowiązki:
- ustalanie warunków handlowych,
- ustalanie optymalnej oferty towarów handlowych w ramach określonej kategorii,
- negocjowanie warunków handlowych m.in. upusty handlowe, terminy płatności, rabaty, budżety marketingowe, promocje,
- wprowadzanie danych podstawowych do systemu (zakładanie nowych indeksów, cenników, danych kontrahentów),
- koordynowanie zamówień do dostawców,
- kontakt z kontrahentami w zakresie faktur, dostaw, rozbieżności w dostawach,
- tworzenie i uzgadnianie planu awizacji dostaw,
- obserwacja trendów rynkowych,
- bieżąca, stała analiza branży oraz poszczególnych produktów,
- wprowadzanie oraz wycofywanie produktów,
- kontrola stoków magazynowych i zamówień do dostawców.
- ustalanie cen i zarządzanie marżą,
- ustalanie warunków przeprowadzanych promocji,
- ustalanie listy asortymentowej na promocje,
- koordynacja layoutu w procesie tworzenia gazetek promocyjnych,
- pozyskiwanie produktów z rynku,
- kontrola płatności,
- współpraca z innymi działami.
Obowiązki:
- ustalanie warunków handlowych,
- ustalanie optymalnej oferty towarów handlowych w ramach określonej kategorii,
- negocjowanie warunków handlowych m.in. upusty handlowe, terminy płatności, rabaty, budżety marketingowe, promocje,
- wprowadzanie danych podstawowych do systemu (zakładanie nowych indeksów, cenników, danych kontrahentów),
- koordynowanie zamówień do dostawców,
- kontakt z kontrahentami w zakresie faktur, dostaw, rozbieżności w dostawach,
- tworzenie i uzgadnianie planu awizacji dostaw,
- obserwacja trendów rynkowych,
- bieżąca, stała analiza branży oraz poszczególnych produktów,
- wprowadzanie oraz wycofywanie produktów,
- kontrola stoków magazynowych i zamówień do dostawców.
- ustalanie cen i zarządzanie marżą,
- ustalanie warunków przeprowadzanych promocji,
- ustalanie listy asortymentowej na promocje,
- koordynacja layoutu w procesie tworzenia gazetek promocyjnych,
- pozyskiwanie produktów z rynku,
- kontrola płatności,
- współpraca z innymi działami.
Category Manager
Obowiązki:
Ustalanie warunków handlowych:
- ustalanie optymalnej oferty towarów handlowych w ramach określonej kategorii,
- negocjowanie warunków handlowych m.in. upusty handlowe, termin płatności, rabaty, budżety marketingowe, promocje;
Dobór asortymentu:
- obserwacja trendów rynkowych,
- bieżąca , stała analiza branży oraz poszczególnych produktów,
- wprowadzanie oraz wycofywanie produktów.
Ustalanie cen i zarządzanie marżą:
- ustalanie warunków przeprowadzanych promocji
- ustalanie listy asortymentowej na promocje,
- wprowadzanie artykułów promocyjnych oraz ustalanie ceny,
Egzekwowanie warunków handlowych ustalonych w Umowie Współpracy zawartej z producentem, a w szczególności:
- regularność dostaw oraz dostępność towaru w magazynie
- kontrola płatności
Ustalanie warunków handlowych:
- ustalanie optymalnej oferty towarów handlowych w ramach określonej kategorii,
- negocjowanie warunków handlowych m.in. upusty handlowe, termin płatności, rabaty, budżety marketingowe, promocje;
Dobór asortymentu:
- obserwacja trendów rynkowych,
- bieżąca , stała analiza branży oraz poszczególnych produktów,
- wprowadzanie oraz wycofywanie produktów.
Ustalanie cen i zarządzanie marżą:
- ustalanie warunków przeprowadzanych promocji
- ustalanie listy asortymentowej na promocje,
- wprowadzanie artykułów promocyjnych oraz ustalanie ceny,
Egzekwowanie warunków handlowych ustalonych w Umowie Współpracy zawartej z producentem, a w szczególności:
- regularność dostaw oraz dostępność towaru w magazynie
- kontrola płatności
Kupiec
Obowiązki:
Ustalanie warunków handlowych:
- ustalanie optymalnej oferty towarów handlowych w ramach określonej kategorii,
- negocjowanie warunków handlowych m.in. upusty handlowe, termin płatności, rabaty, budżety marketingowe, promocje,
Dobór asortymentu:
- obserwacja trendów rynkowych
- bieżąca , stała analiza branży oraz poszczególnych produktów,
- wprowadzanie oraz wycofywanie produktów.
Ustalanie cen i zarządzanie marżą.
- ustalanie warunków przeprowadzanych promocji
- ustalanie listy asortymentowej na promocje,
- wprowadzanie artykułów promocyjnych oraz ustalanie ceny,
Egzekwowanie warunków handlowych ustalonych w Umowie Współpracy zawartej z producentem, a w szczególności:
- regularność dostaw oraz dostępność towaru w magazynie
- kontrola płatności
Ustalanie warunków handlowych:
- ustalanie optymalnej oferty towarów handlowych w ramach określonej kategorii,
- negocjowanie warunków handlowych m.in. upusty handlowe, termin płatności, rabaty, budżety marketingowe, promocje,
Dobór asortymentu:
- obserwacja trendów rynkowych
- bieżąca , stała analiza branży oraz poszczególnych produktów,
- wprowadzanie oraz wycofywanie produktów.
Ustalanie cen i zarządzanie marżą.
- ustalanie warunków przeprowadzanych promocji
- ustalanie listy asortymentowej na promocje,
- wprowadzanie artykułów promocyjnych oraz ustalanie ceny,
Egzekwowanie warunków handlowych ustalonych w Umowie Współpracy zawartej z producentem, a w szczególności:
- regularność dostaw oraz dostępność towaru w magazynie
- kontrola płatności
Szkolenia i kursy
Warsztaty z Zarządzania Kategorią - organizator: ACNielsen Polska Sp. z o.o.
Coaching - organizator: Wielkopolska Szkoła Biznesu
Coaching - organizator: Wielkopolska Szkoła Biznesu
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Category Management
Zakupy
Inne