Umiejętności
Zarządzanie klientami
Reklama
B2B
B2C
Zarządzanie kluczowymi klientami
zarządzanie operacyjne
Sales
Salesforce.com
e-marketing
Sprzedaż
Obsługa klienta
Komunikatywność i operatywność
handlowiec
kreatywność i zdolność postrzegania zadań z perspektywy „out of the box”
Handlowe i Negocjacyjne
kat. A, B, C, E, T
Sales Managment
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Operations Manager / kierownik ds. operacyjnych
GR 2 Trans Inc
• wycena wartości firmy, jej sprzedaż i nadzór nad otwarciem nowej
• rozwój floty pojazdów oraz zapewnienie zaplecza serwisowego
• nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz utrzymanie kluczowych Klientów w nowej firmie
• zatrudnienie pracowników, koordynacja i nadzór nad pracą personelu
• wdrożenie nowego systemu zakupu oraz nadzoru przewozu ładunków
Sales / Handlowiec
GR 2 Trans Inc.
luty 2013 - listopad 2013 (przez 10 miesięcy)
• pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i biznesowych
• analiza potrzeb i dobór odpowiednich rozwiązań dla Klientów
• przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji
• prowadzenie negocjacji handlowych
• tworzenie raportów i analiz sprzedażowych
• dbanie o obsługę posprzedażową
• kontakt z Klientami z szerokiego spektrum odbiorców z różnych branż
• rozwój floty pojazdów oraz zapewnienie zaplecza serwisowego
• nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz utrzymanie kluczowych Klientów w nowej firmie
• zatrudnienie pracowników, koordynacja i nadzór nad pracą personelu
• wdrożenie nowego systemu zakupu oraz nadzoru przewozu ładunków
Sales / Handlowiec
GR 2 Trans Inc.
luty 2013 - listopad 2013 (przez 10 miesięcy)
• pozyskiwanie nowych klientów indywidualnych i biznesowych
• analiza potrzeb i dobór odpowiednich rozwiązań dla Klientów
• przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji
• prowadzenie negocjacji handlowych
• tworzenie raportów i analiz sprzedażowych
• dbanie o obsługę posprzedażową
• kontakt z Klientami z szerokiego spektrum odbiorców z różnych branż
Account Executive / specjalista ds. sprzedaży i obsługi kluczowych Klientów
• pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy w sektorze B2B
• negocjowanie warunków oraz zawieranie umów kooperacyjnych
• utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi firmami
• doradztwo w zakresie rozwiązań marketingu internetowego i obsługa posprzedażowa
• realizacja celów sprzedażowych
• raportowanie planów sprzedażowych
• prowadzenie rozmów handlowych oraz spotkań biznesowych
• prowadzenie długofalowej współpracy z Klientami
• monitorowanie rynku i działań konkurencji
• współpraca ze strategami, z planistami i działem kreacji wewnątrz firmy
Account Representative
Groupon Sp. z o.o.
maj 2011 - wrzesień 2011 (przez 5 miesięcy)
• aktywne pozyskiwanie firm do współpracy na nowo otwieranym rynku
• analiza rynku internetowego pod kątem zysku z reklam
• analiza bieżących trendów rynkowych celem optymalizacji sprzedaży
• tworzenie bazy danych firm współpracujących
• negocjowanie warunków oraz zawieranie umów kooperacyjnych
• utrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi firmami
• doradztwo w zakresie rozwiązań marketingu internetowego i obsługa posprzedażowa
• realizacja celów sprzedażowych
• raportowanie planów sprzedażowych
• prowadzenie rozmów handlowych oraz spotkań biznesowych
• prowadzenie długofalowej współpracy z Klientami
• monitorowanie rynku i działań konkurencji
• współpraca ze strategami, z planistami i działem kreacji wewnątrz firmy
Account Representative
Groupon Sp. z o.o.
maj 2011 - wrzesień 2011 (przez 5 miesięcy)
• aktywne pozyskiwanie firm do współpracy na nowo otwieranym rynku
• analiza rynku internetowego pod kątem zysku z reklam
• analiza bieżących trendów rynkowych celem optymalizacji sprzedaży
• tworzenie bazy danych firm współpracujących
Szkolenia i kursy
czynne kategorie prawa jazdy : A, B, T, C oraz kat. E do każdej z poprzednich
02. 10. 2010 MS Excel 2003 – poziom średniozaawansowany
19. 06. 2009 Skuteczna sprzedaż – zwiększenie efektywności w sprzedaży
04. 10. 2008 MS Excel 2003 – poziom podstawowy
30. 12. 2006 Zarządzanie rozwojem pracowników – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
29. 12. 2006 Organizacja i planowanie w małych i średnich przedsiębiorstwach – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
28. 12. 2006 Zarządzanie czasem – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
07 – 08 1999 kurs żeglarza jachtowego
02. 10. 2010 MS Excel 2003 – poziom średniozaawansowany
19. 06. 2009 Skuteczna sprzedaż – zwiększenie efektywności w sprzedaży
04. 10. 2008 MS Excel 2003 – poziom podstawowy
30. 12. 2006 Zarządzanie rozwojem pracowników – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
29. 12. 2006 Organizacja i planowanie w małych i średnich przedsiębiorstwach – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
28. 12. 2006 Zarządzanie czasem – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
07 – 08 1999 kurs żeglarza jachtowego
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
żeglarstwo morskie, motoryzacja, strzelectwo dynamiczne
Inne
Jestem osobą otwartą na kontakt z innymi ludźmi oraz ciekawą świata. Lubię się sprawdzać w ciężkich warunkach np. podczas rejsów morskich jak i przy nowych wyzwaniach w pracy. Osiągnięte sukcesy napędzają mnie do dalszych działań, a porażki motywują do zmian i poprawek na lepsze.