Jacek Giżyński

Product Manager/Purchasing Manager
Zielona Góra, lubuskie

Umiejętności

ERP Microsoft Excel Microsoft Word Umiejętność pracy w grupie Negocjacje z dostawcami Umiejętności analityczne wysoka kultura osobista samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów Techniki sprzedaży i negocjacji Uprawnienia SEP do 1kV. multizadaniowość Microsft Power Point Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu Negocjacje międzynarodowe

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

expondo Polska sp. z o.o. sp. k.
Senior Buyer
 Wyszukiwanie, selekcja, wybór produktów do wdrożenia do programu sprzedaży firmy;
poszukiwanie i wybór dostawców
 Analiza rynku, konkurencji; analiza finansowa sprzedaży, tworzenie prognoz sprzedaży,
prognoz zamówień, składanie zamówień na pierwsze zatowarowanie
 Kierowanie procesem wdrożenia w podległej kategorii produktów, koordynacja procesu z
innymi komórkami firmy (działy w Polsce, oddziały w Niemczech i Chinach)
Zarządzenie produktem, kategoryzacja, segmentacja, cykl życia produktu, wybór marki (branding)
Kanlux S.A.
Product Category Manager
 Odpowiedzialny za realizację strategii produktowej i marketingowej firmy, w ramach
zatwierdzonego przez zarząd budżetu
 Monitorowanie i analiza zebranych danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów,
działań konkurencji i wyników własnego produktu
 Odpowiedzialny za tworzenie i realizację długofalowych planów rozwoju dla poszczególnych
grup produktowych i poszczególnych produktów we współpracy z działem sprzedaży, eksportu,
importu i technicznym, marketingu
 Identyfikacja możliwości biznesowych i wdrażanie zmian wpływających na wzrost sprzedaży i
marży na podstawie danych, a na podstawie analizy potrzeb klientów - doradztwo w zakresie
doboru adekwatnych rozwiązań
 Odpowiedzialny za przygotowanie produktów do wdrożenia i dalsze przygotowanie produktu
do sprzedaży; marketing i wsparcie sprzedaży
 Poszukiwanie nowych dostawców i nowych produktów do portfolio firmy; uczestnictwo w
targach branżowych, wizyty i audyty u dostawców
LUG Light Factory
Business Development Manager/Product Manager
▪ Poszukiwanie partnerów biznesowych i dostawców komponentów, materiałów, narzędzi i usług
w Azji, przede wszystkim w Chinach
▪ Wyszukiwanie nowych produktów, wyrobów gotowych, komponentów i technologii; ocena
dostawców, audyt fabryk, przedstawianie rekomendowanych rozwiązań Zarządowi spółki
▪ Negocjacje handlowe kontraktów i pojedynczych zamówień
▪ Optymalizacja łańcucha dostaw z Chin poprzez kontrolę każdego etapu realizacji zamówienia
(zamówienie, forma płatności, kontrola jakości, wybór drogi transportu, dostawa)
▪ Samodzielne negocjacje handlowe i budowa relacji z dostawcami zagranicznymi
▪ Przygotowanie wymagań jakościowych i dokumentacji technicznej, kontrole jakości produktów
i dostaw, audyty w fabrykach dostawców, karta oceny dostawców
▪ wdrażanie nowych produktów (współpraca z działami sprzedaży krajowej, eksportu, inwestycji,
marketingu i technicznym)
▪ Monitoring rynku branżowego i wiodących dostawców, poszukiwanie trendów, nowych
technologii, nowych produktów; uczestnictwo w targach branżowych, wizyty w fabrykach
LUG Light Factory
Specjalista d/s zaopatrzenia
▪ Zakup komponentów do produkcji opraw oświetleniowych, poszukiwanie nowych dostawców w
kraju i zagranicą
▪ Poszukiwanie i ocena nowych dostawców
▪ Negocjacje handlowe i ustalanie warunków dostaw, monitorowanie cen zakupów, kontrola
jakości dostaw
▪ kontrola zapasów i ich optymalizacja, sezonowa analiza poziomu zapasów, kontrola i
optymalizacja poziomu stanów min-max w magazynie wyrobów gotowych
▪ planowanie zakupów w poszczególnych okresach czasu na podstawie planów sprzedaży oraz
rotacji wyrobów gotowych, realizacja budżetu zakupowego

Szkolenia i kursy

Kurs z Prawa Celnego, Prawo celne 2014, Authorized European Operator, Intrastat, Incoterms, procedury w handlu zagranicznym
Negocjacje handlowe i współpraca gospodarcza z Chinami
Wdrożenie i rozwój optymalnych strategii współpracy z Chinami
Zarządzanie zapasami, Incoterms, Transport i logistyka, zagadnienia celne

Edukacja

Logo
Logistyka i zarządzanie międzynarodowymi łańcuchami dostaw, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Wydział Zarządzania, Katedra Logistyki i Transportu
Logo
Polityka gospodarcza i strategie przedsiębiorstw, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Logo
Turystyka i hotelarstwo, licencjackie
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Transport/Spedycja
Inne
Zakupy
Inżynieria/Technika/Produkcja