Wypowiedzi
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Assessment Center/Development Center
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Do specjalistów z wysokim ilorazem inteligencji jak najbardziej można stosować styl demokratyczny i liberalny , jednak należy pamiętać ze ludzie Ci często maja przekonanie o swojej wiedzy na wystarczającym poziomie i często przy braku odpowiednich narzędzi autokratycznych to uczestnicy szkolenia mogą przejąc prowadzenie szkolenia, i o ile wymiana doświadczeń jest czymś pożądanym tak utrata kontroli nad grupą jest zjawiskiem niedopuszczalnym....
Doświadczony trener potrafi tak pracować z grupą by osoby potrafiły angażować się w szkolenie jednocześnie muszą potrafić wykonywać polecenie trenera... dotyczy to wszystkich grup niezależnie od poziomu inteligencji czy charakteru pracy, coraz częściej prace fizyczne wykonują ludzie dość dobrze wykształceni...
pozdrawiam
Beata O.:
Zarządzający i Zarządzani,
Powiedziecie proszę (celem pomocy w moich przygotowaniach do szkoleń)czy sprawdza się w praktyce teoria: w stosunku do osób o wysokim poziomie inteligencji (np. ludzie w Microsoft) stosujemy styl demokratyczny lub liberalny, zaś w stosunku do osób mniej inteligentnych (np. pracownicy fizyczni) styl autokratyczny? Kiedy proste, konkretne polecenia, a kiedy dyskusja i słuchanie argumentów?
Jakie są Wasze odczucia i doświadczenia? -
Udało mi się wychwycić talent i chyba dobrze go ukształtować na potrzeby organizacji, stad zainteresowanie tematem że odpowiednie kształtowanie potencjału może przynieść wielopoziomowy wzrost poziomu satysfakcji zarówno po stronie talentu jak i organizacji :)
-
Pani Joanno mam ogromną prośbę patrząc na datę Pani wiadomości pewnie jest już Pani po obronie a bynajmniej po napisaniu pracy magisterskiej z Zarządzania Talentami szukam literatury czy mogła by Pani coś polecić zazwyczaj jest bardzo lakonicznie o \zarządzaniu talentami w książkach z zarządzania zasobami ludzkimi może jednak udało sie pani coś fajnego znaleźć co pomogło by mnie w pisaniu na ten temat
pozdrawiam
J.D -
Aleksandra Kalinowska:
Jacek Dymowski:
Najważniejszymi cechami, które powinniśmy kultywować są umiejętność słuchania i obserwacji, za pomocą których możemy wydedukować o co chodzi jeśli taki właśnie jest przekaz informacji.
Aleksandra Kalinowska:
Czeslaw Kowalczyk:
Jako osoby podejmujące decyzje nie dajmy się wprowadzić w błąd gdy ktoś milczy lub krzyczy... pozory często, sami wiecie
Zgadzam się umiejętność słuchania i obserwacji dostarczają nam niezbędnych informacji :) -
Aleksandra Kalinowska:
Czeslaw Kowalczyk:
Aleksandra Kalinowska:
Nie zgadzam się ani z tym Twierdzeniem ani z tym że kto krzyczy ten nie ma racji.. Odpowiednia argumentacjia i ton głosu jest w stanie zdziałać cuda. Jak sami wiecie każdy z naszych współpracowników jest inny i do każdego trzeba odpowiednio "podejść" by osiagnąć zamierziony cel. Najważniejsze to niedać się zagłuszyć krzykiem, ani pozostawać zbyt biernie w milczeniu lecz wypośrodkować obie postawy.
"Ciszej będziesz, dalej zajdziesz."