Wypowiedzi
-
Witam współgrupowiczki i współgrupowiczów,
jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej ze spawania plazmowego i chciałbym się dowiedzieć czy w Waszych zakładach jest wykorzystywana ta metoda. Jeśli tak to czy byłaby możliwość wykonania przez Was zdjęć przykładowego zastosowania sp. plazmowego do wykorzystania w mojej pracy. Każde wykorzystane będzie oczywiście podpisane danymi autora.
Z góry dziękuję za każdą pomoc.
Jacek -
Temat już nieaktualny.
-
Gdzie ją można kupić, to doskonale wiem, ale dla sprawdzenia miejsc z których należy pobrać próby do badań wytrzymałościowych chyba nie ma sensu kupowanie całej karty.
-
Witam,
czy dysponuje ktoś kartą UIC nr 826 (Warunki techniczne na dostawę sprzęgów śrubowych dla taboru napędnego i doczepnego)? Karta nie musi być najnowsza.
Pozdrawiam -
Witam,
planuję się wybrać na IWI i jednym z wymagań jest zaświadczenie o zdolności widzenia zgodnie z ISO 17637. Niestety nie mam dostępu do tej normy i mam pytanie, czy to zaświadczenie jest równoważne z testem widzenia zgodnie z PN-EN 473?
Pozdrawiam
Jacek -
Witam,
dysponuje ktoś może zestawem norm DIN EN 10083 po polsku? -
Potrzebna krew B Rh + dla 4-ro miesięcznego Wojtka Bartnika. Mały jest po operacji usunięcia krwiaka mózgu i ma podejrzenie hemofilii, leży na intensywnej terapii.
Szpital: Dolnośląskie Centrum Pediatryczne im. J. Korczaka, al. Kasprowicza 64 /66, Wrocław.
tel. 71/3236400 -
potrzebujesz ja jeszcze?
-
Pod tym adresem http://www.is.gliwice.pl/download/formularze/oferta_ce... znajdziesz plik z którym możesz się zwrócić do byłego pracodawcy o potwierdzenie ciągłości pracy w metodzie. Ewentualnie możesz udokumentować ciągłość pracy kopiami protokołów badań.
Pozdrawiam
J-KD -
Witam,
Mam pytanie do spawalników z branży kolejowej produkujących dla DB. Przeglądając ostatnio wytyczną DB 951.0010 (z lipca br.) w przedmowie i w treści znalazłem zapis, że spoiny doczołowe w klasie jakości spoiny CP A są niedopuszczalne w spawaniu pojazdów dla DB. Wg EN 15085-3 klasa jakości spoiny CP A odpowiada SGK 2.1 wg DIN 6700 (w przypadku wysokiego poziomu bezpieczeństwa), a nie SGK 1. Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego DB "nie chce" najlepszych spoin, tylko dopuszcza CP B?
Pozdrawiam
J-KD -
Witam,
Mam pytanie do spawalników z branży kolejowej produkujących dla DB. Przeglądając ostatnio wytyczną DB 951.0010 (z lipca br.) w przedmowie i w treści znalazłem zapis, że spoiny doczołowe w klasie jakości spoiny CP A są niedopuszczalne. Wg EN 15085-3 klasa jakości spoiny CP A odpowiada SGK 2.1 wg DIN 6700 (w przypadku wysokiego poziomu bezpieczeństwa), a nie SGK 1. Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego DB "nie chce" najlepszych spoin, tylko dopuszcza CP B?
Pozdrawiam
KubaJacek Dressler edytował(a) ten post dnia 12.11.10 o godzinie 23:17 -
Na jaki adres przesyłać potwierdzenia oddania krwi?
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Konstrukcje stalowe
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Konstrukcje stalowe
-
Damian Kosicki:
EN71 posiada cztery pantografy (po dwa na każdym członie silnikowym), a EN57 dwa pantografy.
Połamany został jeden pantograf (EN71 ma trzy pantografy w odróżnieniu od EN57), a czy została zerwana sieć trakcyjna nie jestem pewien, bo:
;)Damian Kosicki edytował(a) ten post dnia 30.06.10 o godzinie 21:17
Pozdrawiam
Kuba -
Witam!
Czy miał ktoś z Was do czynienia z głogowskimi komornikami, ale jako wierzyciel a nie dłużnik? Szukam opinii na ich temat, m.in. chodzi mi o ich skuteczność.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Jacek Dressler