Umiejętności
• Biegła znajomość obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, CorelDraw
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
Współtworzenie strategii marketingowej firmy, przygotowywanie budżetu marketingowego, aktywne wsparcie sprzedaży, tworzenie oraz realizacja projektów BTL i ATL. Przygotowywanie ofert i propozycji dla klientów, przygotowanie analiz, raportów i badań marketingowych, zarządzanie serwisami internetowymi, tworzenie tekstów prasowych, kontakt z dziennikarzami.
Szkolenia i kursy
- Copywriting, skuteczna sprzedaż za pomocą słów
- Akademia Wizerunku -PR
- NLP w Sprzedaży, Poziom II
- NLP w Sprzedaży, Poziom I
- Sztuka Pisania Tekstów Marketingowych
- Prowadzenie długofalowych negocjacji handlowych
- Marketing internetowy SEO
- Negocjacje w biznesie
- Akademia Wizerunku -PR
- NLP w Sprzedaży, Poziom II
- NLP w Sprzedaży, Poziom I
- Sztuka Pisania Tekstów Marketingowych
- Prowadzenie długofalowych negocjacji handlowych
- Marketing internetowy SEO
- Negocjacje w biznesie
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Speedway i Muzyka
Inne
Październik 2006 – Grudzień 2007 Działalność w dwumiesięczniku uniwersyteckim Forum UKW.
Marzec 2008 – Maj 2009 Prowadzenie serwisu internetowego o tematyce motocyklowej, Motormax.pl - Koordynator działu.
Marzec 2008 – Maj 2009 Prowadzenie serwisu internetowego o tematyce motocyklowej, Motormax.pl - Koordynator działu.
Grupy
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie