Jacek Brodowski

Specjalista ds. IT, Marie Brizard Wine & Spirits Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CCNA IIS Linux Microsoft Windows Server

Doświadczenie zawodowe

TIM
Kierownik ds. Utrzymania Systemów Teleinformatycznych
Jak poniżej i znacznie więcej ;)
TIM
IT & Security Senior Specialist
- Zapewnianie bieżącej dostępności systemów teleinformatycznych.
- Zapewnianie i monitorowanie bezpieczeństwa systemu IT.
- Regularną obsługę i monitorowanie sprzętu i oprogramowania.
- Regularną obsługę i monitorowanie sieci teleinformatycznej.
- Analizowanie i doskonalenie systemu informatycznego spółki.
- Opracowywanie i rozwój programów użytkowych na potrzeby spółki.
- Planowanie szkoleń IT dla użytkowników systemów informatycznych spółki – we współpracy z Działem Personalnym.
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych zastosowań technologii informatycznych oraz zwiększanie efektywności wykorzystania posiadanych zasobów.
- Rekomendowanie przełożonemu usprawnień organizacji pracy.
- Negocjacje i wybór dostawców w zakresie IT & Security.
- Tworzenie i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu IT & Security.
- Koordynacja i nadzór nad projektami informatycznymi.
- Nadzór i organizacja pracy podległych pracowników.
- Opracowywać, wdrażać i na bieżąco sprawdzać plany awaryjne na wypadek utraty ciągłości działania spółki.
- Stała współpraca i kontakt z innymi działami wewnątrz organizacji.
- Realizowanie dodatkowych zadań zleconych przez Zarząd.
- Raportowanie wszelkich zauważonych zagrożeń.
TIM Outsourcing
Network and IT System Administrator
TIM Outsourcing
TIM
Network and IT System Administrator
Eracent
Software Detection Analyst

Szkolenia i kursy

CCNA

Edukacja

Logo
Systemy i sieci teleinformatyczne, studia podyplomowe
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki
Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Opolska

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne

Grupy

78 wszystkich wypowiedzi
31 plusów
ABI
ABI
Administratorzy Bezpieczeństwa Informacji
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Administratorzy sieci teleinformatycznych
Administratorzy sieci teleinformatycznych
Sieci komputerowe, telefonia cyfrowa
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
bit Polska
bit Polska
Oferta firmy szkoleniowej bit Polska. Zajmujemy się organizacją profesjonalnych szkoleń komputerowych, autoryzowanych szkoleń Microsoft, realizacją projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejski
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
CB Radio
CB Radio
Masz dosyć internetu i komórek? Może coś bardziej skomplikowanego?
Centrale telefoniczne
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic.... Sieciowanie centralek i usług
Cisco
Cisco
O sprzęcie i konfiguracji tegoż.
FACECI
FACECI
A po co komu taka grupa :-)