Umiejętności
CCNA
IIS
Linux
Microsoft Windows Server
Doświadczenie zawodowe
IT & Security Senior Specialist
- Zapewnianie bieżącej dostępności systemów teleinformatycznych.
- Zapewnianie i monitorowanie bezpieczeństwa systemu IT.
- Regularną obsługę i monitorowanie sprzętu i oprogramowania.
- Regularną obsługę i monitorowanie sieci teleinformatycznej.
- Analizowanie i doskonalenie systemu informatycznego spółki.
- Opracowywanie i rozwój programów użytkowych na potrzeby spółki.
- Planowanie szkoleń IT dla użytkowników systemów informatycznych spółki – we współpracy z Działem Personalnym.
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych zastosowań technologii informatycznych oraz zwiększanie efektywności wykorzystania posiadanych zasobów.
- Rekomendowanie przełożonemu usprawnień organizacji pracy.
- Negocjacje i wybór dostawców w zakresie IT & Security.
- Tworzenie i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu IT & Security.
- Koordynacja i nadzór nad projektami informatycznymi.
- Nadzór i organizacja pracy podległych pracowników.
- Opracowywać, wdrażać i na bieżąco sprawdzać plany awaryjne na wypadek utraty ciągłości działania spółki.
- Stała współpraca i kontakt z innymi działami wewnątrz organizacji.
- Realizowanie dodatkowych zadań zleconych przez Zarząd.
- Raportowanie wszelkich zauważonych zagrożeń.
- Zapewnianie i monitorowanie bezpieczeństwa systemu IT.
- Regularną obsługę i monitorowanie sprzętu i oprogramowania.
- Regularną obsługę i monitorowanie sieci teleinformatycznej.
- Analizowanie i doskonalenie systemu informatycznego spółki.
- Opracowywanie i rozwój programów użytkowych na potrzeby spółki.
- Planowanie szkoleń IT dla użytkowników systemów informatycznych spółki – we współpracy z Działem Personalnym.
- Poszukiwanie i wdrażanie nowych zastosowań technologii informatycznych oraz zwiększanie efektywności wykorzystania posiadanych zasobów.
- Rekomendowanie przełożonemu usprawnień organizacji pracy.
- Negocjacje i wybór dostawców w zakresie IT & Security.
- Tworzenie i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników procedur, instrukcji i regulaminów z zakresu IT & Security.
- Koordynacja i nadzór nad projektami informatycznymi.
- Nadzór i organizacja pracy podległych pracowników.
- Opracowywać, wdrażać i na bieżąco sprawdzać plany awaryjne na wypadek utraty ciągłości działania spółki.
- Stała współpraca i kontakt z innymi działami wewnątrz organizacji.
- Realizowanie dodatkowych zadań zleconych przez Zarząd.
- Raportowanie wszelkich zauważonych zagrożeń.
Szkolenia i kursy
CCNA
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Grupy
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
bit Polska
Oferta firmy szkoleniowej bit Polska. Zajmujemy się organizacją profesjonalnych szkoleń komputerowych, autoryzowanych szkoleń Microsoft, realizacją projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejski
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług