Umiejętności
CRM
Lean Management
Elastyczność, zdolności dostosowawcze do panujących warunków, umiejętność ustalania priorytetów
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Dobra znajomość pakietu OFFICE
Efektywne zarządzanie czasem pracy
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
motywowanie i rozwój pracowników
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. operacyjnych
Koordynacja operacji przychodzących i wychodzących Contact Center, monitorowanie i utrzymywanie wskaźników operacyjnych oraz KPI’s Klienta na wymaganym poziomie. Przygotowywanie raportów dla potrzeb Contact Center oraz zgodnie z wymogami Klienta. Kontakt z Klientem dot. bieżącej sytuacji operacyjnej, raportowanie do przełożonych, aktywny udział w przepływie informacji w zespole i pomiędzy zespołami, podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji procesów w Contact Center.
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Sport (piłka nożna, siłownia, koszykówka), Książki, Filmy, Podróże
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni