Jacek Adamczyk

Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Kutno, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

MERCK Sp. z o.o.
Przedstawiciel Apteczny
 Prowadziłem rozmowy handlowe z sieciami aptecznymi, grupami zakupowymi, aptekami.
 Organizowałem wraz z Izbą Aptekarska Szkolenia dla farmaceutów.
 Przeprowadzałem szkolenia produktowe dla farmaceutów.
 Współpracowałem z menagerami sieci w zakresie negocjowania kontraktów, ustalania warunków współpracy
 Współpracowałem z lokalnymi dystrybutorami i hurtowniami w zakresie negocjowania kontraktów, ustalania warunków współpracy, ustalania cen
 Raportowałem tygodniowo do Szefa Regionu w zakresie realizacji sprzedaży, oraz miesięcznie do Działu Trade Marketing w obszarze analizy rynku i działań konkurencji.
 Organizowałem regularne spotkania z środowiskiem i farmaceutycznym co wpłynęło na podniesienie sprzedaży .
 Planowałem i realizowałem budżet regionalny
Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny
 Prowadziłem rozmowy promocyjno -trejdowe z wybraną grupą lekarzy i farmaceutów.
 Prowadziłem prezentacje w zakresie grupy promowanych preparatów.
 Raportowałem tygodniowo do Szefa Regionu w zakresie realizacji targetów, oraz miesięcznie do Działu Trade Marketing w obszarze analizy rynku i działań konkurencji.
 Organizowałem regularne spotkania z środowiskiem lekarskim i farmaceutycznym co wpłynęło na podniesienie sprzedaży o 10%.
 Planowałem i realizowałem budżet regionalny na poziomie około 50 000 PLN rocznie.
 Realizowałem określone cele dystrybucyjne i numeryczne dzięki czemu udział w rynku wzrósł do 25%.
 Prowadziłem prezentacje z aktualnych działań konkurencji podczas spotkań
regionu.
TZMO SA
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych klientów
 Budowałem i zapewniałem dystrybucję w sieciach handlowych na podległym terenie, co przełożyło się na wzrost wyników i poziomu obsługi.
 Współpracowałem z menagerami sieci w zakresie negocjowania kontraktów, ustalania warunków współpracy
 Realizowałem określone cele dystrybucyjne i merchandisingowe, dzięki czemu udział w rynku wzrósł do 11%.
 Dbanie o ekspozycję produktów wg standardów merchandisingowych w sieciach, co wpłynęło na wzmocnienie wizerunku i postrzeganie marek oraz lepszą dostępność produktów dla konsumentów.
 Rekrutowałem, wyszkoliłem i zarządzałem kilkunastoosobowym zespołem ludzi.
 Realizowałem programy merachandisingowe oraz lojalnościowe na poziomie klientów sieciowych.
 Planowałem i przeprowadzałem akcje promocyjne, co przełożyło się na wzrost wyników.
 Raportowałem tygodniowo do przełożonego w zakresie realizacji targetów i aktualnych działań konkurencji.

Edukacja

Logo
MARKETING, doktoranckie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Rachunkowość i fiannse, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Grupy

doktoranci i doktorzy, doktorat
doktoranci i doktorzy, doktorat
Forum wymiany informacji dla doktorantów i doktorów. Wszystkie kierunki. doktoranci i doktorzy, prace doktorskie,habilitacja,przewód,metodologia badawcza, doktorat, nauka polska,
www.treco.pl portal dla szkoleniowców
www.treco.pl portal dla szkoleniowców
Pierwszy tak kompleksowy i profesjonalny portal dla szkoleniowców. Dzięki stale rozwijanym funkcjonalnościom wspiera rozwój kariery i umiejętności, wzbogaca warsztat pracy, daje szybki dostęp do wiedz