Umiejętności
Analiza
Strategia biznesowa
Call Center
Zarządzanie zmianą
sprzęt komputerowy
Ekonomika
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Logistyka
Zarządzanie
System Zarządzania
Marketing
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Zarządzanie produktem
Project Management
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Strategia
Ocena dostawcy
Negocjacje z dostawcami
Jakość dostawcy
łańcuch dostaw
Organizacja łańcucha dostaw
Budowanie zepołu
Przywództwo w zespole
Team Spirit
Praca w zespole
Telekomunikacja
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Franczyzobiora - Salon YES w CH Manhattan w Gdańsku
Prowadzenie Salonu zgodnie z wytycznymi, rekrutacja, szkolenie i coaching 6 pracowników, dbanie
o wizualizację zgodną ze standardami.
Odpowiedzialność za działania marketingowe lokalne, odpowiedzialność za towarowanie i wyniki sprzedaży salonu, przestrzeganie procedur i standardów obsługi Klienta.
Osiągnięcia:
Podniesienie wyników konwersji (wskaźnik skuteczności sprzedaży liczony jako iloczyn paragonów podzielony przez ilość wejść) o 2-5 punkty procentowe.
Kilkukrotne znalezienie się w pierwszej trójce w ogólnopolskim rankingu sklepów YES.
Wyniki z badań „Tajemniczego Klienta” na poziomie powyżej 90%.
o wizualizację zgodną ze standardami.
Odpowiedzialność za działania marketingowe lokalne, odpowiedzialność za towarowanie i wyniki sprzedaży salonu, przestrzeganie procedur i standardów obsługi Klienta.
Osiągnięcia:
Podniesienie wyników konwersji (wskaźnik skuteczności sprzedaży liczony jako iloczyn paragonów podzielony przez ilość wejść) o 2-5 punkty procentowe.
Kilkukrotne znalezienie się w pierwszej trójce w ogólnopolskim rankingu sklepów YES.
Wyniki z badań „Tajemniczego Klienta” na poziomie powyżej 90%.
Menedżer ds. Zaopatrzenia i Administracji
Sklep „Meble Kuchenne”
Odpowiedzialność za wybór dostawców usług i produktów niezbędnych do działania firmy, kontrolę realizację zamówień, rozwiązywanie konfliktowi i problemów na linii Klient-Sklep i Sklep-Dostawca.
Opracowanie procedury przebiegu procesu realizacji zamówienia, skuteczne wyszkolenie personelu
z prowadzenia rozmów z „Trudnym Klientem”, obniżenie kosztów działania firmy, dzięki lepszemu doborowi dostawców.
Opracowanie procedury przebiegu procesu realizacji zamówienia, skuteczne wyszkolenie personelu
z prowadzenia rozmów z „Trudnym Klientem”, obniżenie kosztów działania firmy, dzięki lepszemu doborowi dostawców.
Kierownik Salonu Firmowego PlayZone w Gdańsku
Kompleksowe zarządzanie salonem i 9 osobowym zespołem sprzedawców, coaching pracowników.
Dbanie o prawidłową i skuteczną wizualizację sklepu, przestrzeganie procedur, wdrażanie standardów.
Ilość aktywacji miesięcznie dająca wyniki w pierwszej 10 w Polsce.
Wyniki z badań „tajemniczego Klienta” na poziomie powyżej 90%.
Dbanie o prawidłową i skuteczną wizualizację sklepu, przestrzeganie procedur, wdrażanie standardów.
Ilość aktywacji miesięcznie dająca wyniki w pierwszej 10 w Polsce.
Wyniki z badań „tajemniczego Klienta” na poziomie powyżej 90%.
wystawiono
Wojtek to solidna firma - jako współpracownik zawsze mogłem liczyć na dobrą relację w firmie .
Pozdrawiam
M.K.
Pozdrawiam
M.K.
wystawiono
Wojciech jest osobą konsekwentną w działaniu, otwartą na nowe wyzwania i skrupulatną w wykonywaniu zadań. Potrafi zarządzać pracą swoją i swoich podwładnych dążąc do osiągnięcia założonych celów.
współpracownik
wystawiono
Z Wojtkiem spotkałem się co prawda tylko kilka razy w czasie wspólnej pracy w tej samej firmie, mimo to wywarł na mnie dobre wrażenie, osoby stabilnej i dobrze ułożonej. Charakteryzuje się również dużym spokojem wewnętrznym i chyba można na nim polegać :-)
współpracownik
wystawiono
Konkretny solidny manager, prywatnie świetny facet. warto spotykać i pracować z takimi ludźmi.
współpracownik
wystawiono
Wojtek to ciekawa osbowość, nakierowany na pracę i poznawanie nowych technologii i wszelkich nowinek o środowisku w którym pracuje; polecam jak zmotywowanego pracownika/ współpracownika; Wojtku- pozdrawiam
Kierownik Sklepu Firmowego Era w Gdyni (rynek franczyzowy)
Wypełnianie celów sprzedażowych, zarządzanie 3 osobowym zespołem, coaching.
Dbanie o prawidłową i skuteczną wizualizację sklepu, przestrzeganie procedur wdrażanie standardów.
Wyniki z badań „tajemniczego Klienta” na poziomie powyżej 90%.
Wynik z Castumer Service (obsługa posprzedażna, sprzedaż usług abonentom sieci Era) dające wynik
w pierwszej wynik piątce w wśród wszystkich salonów w Polsce.
Dbanie o prawidłową i skuteczną wizualizację sklepu, przestrzeganie procedur wdrażanie standardów.
Wyniki z badań „tajemniczego Klienta” na poziomie powyżej 90%.
Wynik z Castumer Service (obsługa posprzedażna, sprzedaż usług abonentom sieci Era) dające wynik
w pierwszej wynik piątce w wśród wszystkich salonów w Polsce.
Kierownik Zespołu Sprzedaży Bezpośredniej
Zarządzanie bezpośrednio grupą 8 osobową współpracowników, pośrednio 50 osobową.
Stworzenie modelu ekonomicznego dla projektu i niezbędnych procedur w oparciu o już istniejące w DFQS lub o moje wcześniejsze doświadczenia.
Wdrożenie projektu, rekrutacja współpracowników, szkolenie w terenie. Odpowiedzialność za obszar czterech województw.
Stworzenie modelu ekonomicznego dla projektu i niezbędnych procedur w oparciu o już istniejące w DFQS lub o moje wcześniejsze doświadczenia.
Wdrożenie projektu, rekrutacja współpracowników, szkolenie w terenie. Odpowiedzialność za obszar czterech województw.
Kierownik Sprzedaży
Wyznaczanie i kontrola celów sprzedażowych, analiza rentowności sprzedaży (powrót pieniądza
do firmy, podejmowanie kroków poprawiających.
Wdrażanie nowych projektów, rekrutacja zespołu, prowadzenie szkoleń, coachingu pracowników
i współpracowników w terenie. Odpowiedzialność za prawidłową i skuteczną reklamę firmy.
Prowadzenie kontroli wewnętrznych, rozwój firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów
i poszerzanie zasięgu firmy. Odpowiedzialność za obszar działania na terenie 3 województw.
Zarządzanie bezpośrednio grupą 15 osobową, pośrednio blisko 200 osobową.
Osiągnięcia:
Powiększenie obszaru działania firmy z 1 do 3 województw.
Poprawa „powrotu pieniądza” o kilkanaście punktów procentowych.
do firmy, podejmowanie kroków poprawiających.
Wdrażanie nowych projektów, rekrutacja zespołu, prowadzenie szkoleń, coachingu pracowników
i współpracowników w terenie. Odpowiedzialność za prawidłową i skuteczną reklamę firmy.
Prowadzenie kontroli wewnętrznych, rozwój firmy poprzez pozyskiwanie nowych klientów
i poszerzanie zasięgu firmy. Odpowiedzialność za obszar działania na terenie 3 województw.
Zarządzanie bezpośrednio grupą 15 osobową, pośrednio blisko 200 osobową.
Osiągnięcia:
Powiększenie obszaru działania firmy z 1 do 3 województw.
Poprawa „powrotu pieniądza” o kilkanaście punktów procentowych.
Owner
Own business activity
Service of a campaign of books distribution for Polish Telephone Books:
• Management of a group of several persons in the area of free distribution of books on determined area.
• Service of advertising campaign for Fluent Civil Law Partnership.
• Coordination of distributing advertising materials, determining and analysing the best places for their distribution.
• Conducting photographic and advertising campaigns: Photography - Advertisement
Winning clients and customer service.
Completion of advertising – marketing projects for clients e.g.:
• „Profilm” Film Agency, OptiX Poland Ltd., Joanna Filas design & tailoring, New York Hair Studio, Fazer Ltd., Specialist Hospital in Koscierzyna.
• Training and photographic service of outdoor trainings for companies: Postero Ltd., NoDo Civil Law Partnership. Penar i S-ka.
• Management of a group of several persons in the area of free distribution of books on determined area.
• Service of advertising campaign for Fluent Civil Law Partnership.
• Coordination of distributing advertising materials, determining and analysing the best places for their distribution.
• Conducting photographic and advertising campaigns: Photography - Advertisement
Winning clients and customer service.
Completion of advertising – marketing projects for clients e.g.:
• „Profilm” Film Agency, OptiX Poland Ltd., Joanna Filas design & tailoring, New York Hair Studio, Fazer Ltd., Specialist Hospital in Koscierzyna.
• Training and photographic service of outdoor trainings for companies: Postero Ltd., NoDo Civil Law Partnership. Penar i S-ka.
Szkolenia i kursy
Szkolenia i Kursy
Dział Szkoleń P4 Sp. z o.o.:
- Szkolenie ze Standardu Sprzedaży PLAY, Coaching, Traing on the Job, informacja zwrotna
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży Działa Kształcenia PTC Sp. z o.o.:
- Zarządzanie zespołem, Zaawansowane techniki Sprzedaży, Szkolenie z technik sprzedaży
- Techniki sprzedaży
Dział Szkoleń P4 Sp. z o.o.:
- Szkolenie ze Standardu Sprzedaży PLAY, Coaching, Traing on the Job, informacja zwrotna
Akademia Profesjonalnej Sprzedaży Działa Kształcenia PTC Sp. z o.o.:
- Zarządzanie zespołem, Zaawansowane techniki Sprzedaży, Szkolenie z technik sprzedaży
- Techniki sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Nowości techniczne i elektroniczne w technologii komunikacyjnej, wolontariat, fotografia, mechanika,
teatr uliczny, sporty ekstremalne (speleologia, wspinaczka, sporty wodne)
teatr uliczny, sporty ekstremalne (speleologia, wspinaczka, sporty wodne)
Organizacje
Grupa Ratownictwa Specjalnego PCK w Sopocie
Klub Wysokogórski Trójmiasto
Klub Wysokogórski Trójmiasto
Inne
Umiejętności:
- Windows na poziomie bardzo zaawansowanym,
- Word, Exell, Power Point na poziomie bardzo zaawansowanym,
- Adobe Photoshop, Corel Draw na poziomie podstawowym,
- Linux na poziomie średnim,
- Open Office na poziome średnio zaawansowanym,
- prawo jazdy kat. B – czynne od 1992 roku bez przerwy,
- język angielki na poziomie średnio zaawansowanym do biegłego w zależności od bieżącego praktykowania
(ponad sześciu miesięczny pobyt w USA w środowisku wyłącznie angielskojęzycznym)
- zarządzania sprzedażą od jednego sklepu do czterech województw
- zarządzanie od zespołów kilku osobowych do blisko 200 osobowych
- analizowanie sprzedaży, rentowności, zyskowności, skuteczności
- Windows na poziomie bardzo zaawansowanym,
- Word, Exell, Power Point na poziomie bardzo zaawansowanym,
- Adobe Photoshop, Corel Draw na poziomie podstawowym,
- Linux na poziomie średnim,
- Open Office na poziome średnio zaawansowanym,
- prawo jazdy kat. B – czynne od 1992 roku bez przerwy,
- język angielki na poziomie średnio zaawansowanym do biegłego w zależności od bieżącego praktykowania
(ponad sześciu miesięczny pobyt w USA w środowisku wyłącznie angielskojęzycznym)
- zarządzania sprzedażą od jednego sklepu do czterech województw
- zarządzanie od zespołów kilku osobowych do blisko 200 osobowych
- analizowanie sprzedaży, rentowności, zyskowności, skuteczności
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Franczyza Pomysły na własny biznes
Clienting - współczesna doktryna sprzedaży.
Marketing sieciowy - Wielopoziomowy system wynagrodzeń
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
PDA (Palmtopy) - sprzęt, programy
PDA (Palmtopy, telefony komorkowe), PocketPC, PalmOS - sprzęt, programy.
Pośrednicy pracy
Grupa ta została założona z myślą o wszystkich tych którzy mają ochotę porozmawiać o pośrednictwie pracy, o poszukiwaniu pracy oraz chcą umieścić własne refleksje związane z tym tematem.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość