Izabela Ziomek

Customer Service Team Leader, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Johnson & Johnson
Customer Service Team Leader
* wprowadzanie zamówień do systemu JD Edwards
* telefoniczny kontakt z klientami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówień i reklamacji
* współpraca i wsparcie przedstawicieli handlowych
* wystawianie faktur, korekt cenowych i ilościowych, not korygujących
* współpraca z magazynem wewnętrznym oraz zewnętrznym
* procesowanie próbek przetargowych
* wprowadzanie kontraktów przetargowych do systemu JD Edwards
* prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników

Szkolenia i kursy

"Doskonalenie własnej motywacji"
"Asertywność"
"Integrity Selling Course- 9 kroków zaawansowanej sprzedaży"
"Jak skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami"
"Osobiste przywództwo w działaniu"
"Techniki prezentacji"

Edukacja

Logo
Resocjalizacja, magisterskie
Pedagogium Wyższa Szkoła Pedagogiki Resocjalizaczyjnej

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne

Grupy

Afryka
Afryka
Dla wszystkich podróżników i ...przyszłych podróżników zakochanych w Afryce.
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy