Doświadczenie zawodowe
Customer Service Team Leader
* wprowadzanie zamówień do systemu JD Edwards
* telefoniczny kontakt z klientami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówień i reklamacji
* współpraca i wsparcie przedstawicieli handlowych
* wystawianie faktur, korekt cenowych i ilościowych, not korygujących
* współpraca z magazynem wewnętrznym oraz zewnętrznym
* procesowanie próbek przetargowych
* wprowadzanie kontraktów przetargowych do systemu JD Edwards
* prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników
* telefoniczny kontakt z klientami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówień i reklamacji
* współpraca i wsparcie przedstawicieli handlowych
* wystawianie faktur, korekt cenowych i ilościowych, not korygujących
* współpraca z magazynem wewnętrznym oraz zewnętrznym
* procesowanie próbek przetargowych
* wprowadzanie kontraktów przetargowych do systemu JD Edwards
* prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników
Szkolenia i kursy
"Doskonalenie własnej motywacji"
"Asertywność"
"Integrity Selling Course- 9 kroków zaawansowanej sprzedaży"
"Jak skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami"
"Osobiste przywództwo w działaniu"
"Techniki prezentacji"
"Asertywność"
"Integrity Selling Course- 9 kroków zaawansowanej sprzedaży"
"Jak skutecznie radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientami"
"Osobiste przywództwo w działaniu"
"Techniki prezentacji"
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne