Izabela Urbańska

Specjalista w obszarze zarządzania obsługą Sieci Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu ds. Obsługi Kanału Detalicznego i G300 oraz Salonów Firmowych Sprzedaży (Departame
Polkomtel S.A.
Zakres obowiązków :
- Kierowanie operacyjne i personalne Zespołem w tym:
• Organizowanie i zarządzanie czasem pracy pracowników
• Wyznaczanie celów i zadań do realizacji dla podwładnych,
• Zarządzanie wiedzą i systemem motywacyjnym pracowników
- Współpraca z Partnerami Sieci Partnerskiej w zakresie bezpośredniego
zatowarowania Punktów Sprzedaży, Handlowców G300 oraz Salonów Firmowych
- Zapewnienie optymalnej wielkości terminali w sieci sprzedaży, w tym
• Tworzenie Standardu Zatowarowania w telefony i modemy
• Tworzenie prognozy popytu na modele telefonów
- Monitorowanie wielkości zatowarowania sieci Partnerskiej i Własnej
- Współpraca w ramach Spółki w obszarze działań marketingowych
- Organizowanie i odbywanie cyklicznych spotkań z Autoryzowanymi Partnerami
Handlowymi w obszarze badania potrzeb dotyczących zatowarowania oraz
oceny jakości współpracy
- Opracowywanie i ocena standardów obsługi logistycznej Sieci Agencyjnej
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik Zespołu Wsparcia Sieci Sprzedaży (Departament Zarządzania Łańcuchem Dostaw)
Polkomtel S.A.
- Kierowanie operacyjne i personalne Zespołem Wsparcia Sieci Sprzedaży w tym:
• Organizowanie i zarządzanie czasem pracy pracowników
• Wyznaczanie celów i zadań do realizacji dla podwładnych,
• Zarządzanie wiedzą i systemem motywacyjnym pracowników
- Współpraca z Partnerami Sieci Agencyjnej w zakresie bezpośredniego
zatowarowania Punktów Sprzedaży i Handlowców G300, w tym:
• Tworzenie Standardu Zatowarowania w telefony modemy
• Analiza dotycząca planów sprzedażowych i prognozy zapasów na najbliższe tygodnie na modele telefonów
• Tworzenie prognozy popytu dla Punktów Sprzedaży
- Monitorowanie i optymalizowanie wielkości zatowarowania sieci agencyjnej i własnej.
- Zapewnienie poprawności przepływu produktu z Magazynu do klientów
wewnętrznych i zewnętrznych.
- Współpraca w ramach Spółki w obszarze działań marketingowych
- Spotkania z dostawcami i wewnętrznymi Departamentami Spółki w wyborze
portfolio telefonów,
- Organizowanie i odbywanie cyklicznych spotkań z Autoryzowanymi Partnerami
Handlowymi w obszarze badania potrzeb dotyczących zatowarowania oraz
oceny jakości współpracy.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Sprzedaży Sieci Agencyjnej
Polkomtel S.A.
Zakres obowiązków :
- Współpraca i wsparcie dla Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych
- Monitorowanie danych sprzedażowych i koordynowanie procesów związanych z
wdrażaniem działań zapewniających poprawę efektywności sprzedaży
- Opracowanie rankingów sprzedażowych
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i przygotowywanie raportów dla Kierownika
Zespołu ds. Sprzedaży Sieci Agencyjnej
- Tworzenie i komunikowanie raportów sprzedażowych do Agentów Sieciowych
- Monitoring działań konkurencji – raport sprzedażowy konkurencji
- Tworzenie Standardu Zatowarowania dla Punktów Sprzedaży Sieci Agencyjnej
- Współudział przy tworzeniu Instrukcji Mrechandisingowej dla Punktów Sprzedaży
Sieci Agencyjnej
- Nadzorowanie prowadzonych konkursów w Regionach
Comarch
Specjalista ds. Sprzedaży (Dział Sprzedaży)
- Współpraca z Partnerami Handlowymi
- Zwiększenie liczby Autoryzowanych Partnerów Handlowych w regionie
- Pozyskiwanie nowych Partnerów Handlowych w Polsce
- Realizacja zakładanych planów sprzedaży
- Organizacja marketingu regionalnego przy współpracy Partnerów
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży (Zespół ds. Kontraktów),
Polkomtel S.A.
- Sporządzanie raportów sprzedaży w Departamencie Rynku Biznesowego
- Weryfikacja umów w procesach sprzedaży w tym niezbędnych do przetargów
- Wsparcie przy przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do udziału Polkomtel S.A.
w ubieganiu się o zamówienia publiczne
- Tworzenie i redagowanie pism związanych z protestami dotyczącymi przetargów
- Wsparcie przy weryfikacji umów pod względem formalnym
- Tworzenie i nadzór nad funkcjonowaniem wewnętrznych procedur w
Departamencie
Polkomtel Sp. z o. o.
Mł. Specjalista ds. Administracyjnych (Departament Klientów Korporacyjnych)
Polkomtel S.A.
- Sporządzanie raportów sprzedaży w Departamencie
- Nadzorowanie obiegu faktur
- Wprowadzanie i rozliczanie wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych)
w systemie SAP
- Praca z aplikacją SAP/R3 w ramach zamawiania artykułów biurowych i
informatycznych
- Administracja Bazy Danych w której oznaczony jest status Dokumentów.
Tworzenie Bazy i jej aktualizacja.
- Koordynacja spotkań oraz prowadzenie kalendarza zajęć Dyrektora Departamentu

Szkolenia i kursy

• „Efektywność, wyznaczanie celów i współpraca w zespole”
• „Efektywność własna i zespołu”

Edukacja

Logo
marketing i zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
zarządzanie i marketing, specjalność - organizacja i zarządzanie w handlu , licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sochaczewie

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

• Literatura współczesna
• Sport: jazda na rolkach, pływanie

Inne

Umiejętności interpersonalne: komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów; delegowanie zadań, umiejętność pracy w zespole; doskonała organizacja pracy własnej; umiejętność pracy pod presją czasu

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.