Izabela Uracz
Specjalista z doświadczeniem w branży finansowej. Szeroki obszar specjalizacji obejmuje między innymi tworzenie budżetu, kontrolowanie przepływów finansowych czy negocjacje umów sponsorskich. Zorientowana na osiąganie założonych celów. Doskonałe relacje z
Zielona Góra,
lubuskie
Umiejętności
znajomość pakietu MS Office
Zarządzanie zespołem
Negocjacje kontraktu
język angielski
Obsługa klienta
Controlling
Zarządzanie
Koordynacja projektu
Negocjacje z dostawcami
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
Planowanie projektów
Audyt
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
Raportowanie i analizy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. controllingu
- wdrażanie i sporządzanie okresowych raportów z dziedziny kontrolingu dla Zarządu Spółki, poszczególnych pionów oraz pojedynczych komórek organizacyjnych
- diagnozowanie alokacji kosztów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Spółki
- przygotowanie - w oparciu o uzgodnione modele - budżetu Spółki
- analiza wykonania i odchyleń od zakładanych planów krótko i długoteminowych
- analiza rentowności poszczególnych obszarów działalności Spółki oraz stałe monitorowanie efektywności współpracy z kontrahentami
- raportowanie o rentowności współpracy z kontrahentami
- rozliczanie zleceń produkcyjnych, handlowych itp.
- ścisła współpraca z CFO
- ścisła współpraca z działem księgowym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania informacji niezbędnych do sporządzania raportów i sprawozdań
- diagnozowanie alokacji kosztów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Spółki
- przygotowanie - w oparciu o uzgodnione modele - budżetu Spółki
- analiza wykonania i odchyleń od zakładanych planów krótko i długoteminowych
- analiza rentowności poszczególnych obszarów działalności Spółki oraz stałe monitorowanie efektywności współpracy z kontrahentami
- raportowanie o rentowności współpracy z kontrahentami
- rozliczanie zleceń produkcyjnych, handlowych itp.
- ścisła współpraca z CFO
- ścisła współpraca z działem księgowym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania informacji niezbędnych do sporządzania raportów i sprawozdań
Administrative Officer
Klub sportowy w Zielonej Górze
- tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
- przygotowywanie ofert dotacyjnych dla Klubu i rozliczanie je pod względem finansowym i merytorycznym
- odpowiedzialność za płynność finansową Klubu
- negocjowanie umów ze sponsorami
- współpraca z księgowością
- przeprowadzanie transferów
- koordynowanie pracy biura
- przygotowywanie ofert dotacyjnych dla Klubu i rozliczanie je pod względem finansowym i merytorycznym
- odpowiedzialność za płynność finansową Klubu
- negocjowanie umów ze sponsorami
- współpraca z księgowością
- przeprowadzanie transferów
- koordynowanie pracy biura
Zastępca Głównego Kontrolera zarządzania w Departamencie Kontrolingu w Poznaniu
- raportowanie i kontrolowanie przepływów finansowych
- przygotowanie roczne budżetu, forecast budżetu, kontrola realizacji oraz odchyleń
- wdrażanie programów naprawczych przy procesie analizy budżetu
- opracowywanie miesięcznych raportów na potrzeby Zarządu (analiza rentowności działów)
- przygotowywanie rezerw i odpisów dla działu księgowości
- kontrolowanie i zatwierdzanie bonów zamówień na koszty ogólne w 4 jednostkach handlowych pod względem budżetu
- kontrolowanie poziomu strat, zapasów oraz kosztów na 4 jednostkach handlowych
- przeprowadzanie audytów dotyczących wprowadzanych i zrealizowanych procedur w firmie
- uczestniczenie w zatrudnianiu personelu - Kontrolerów Zarządzania na poszczególne jednostki handlowe (przewidywanie potrzeb zatrudnienia, skuteczna selekcja, szkolenia oraz spotkania oceniające)
- przygotowanie roczne budżetu, forecast budżetu, kontrola realizacji oraz odchyleń
- wdrażanie programów naprawczych przy procesie analizy budżetu
- opracowywanie miesięcznych raportów na potrzeby Zarządu (analiza rentowności działów)
- przygotowywanie rezerw i odpisów dla działu księgowości
- kontrolowanie i zatwierdzanie bonów zamówień na koszty ogólne w 4 jednostkach handlowych pod względem budżetu
- kontrolowanie poziomu strat, zapasów oraz kosztów na 4 jednostkach handlowych
- przeprowadzanie audytów dotyczących wprowadzanych i zrealizowanych procedur w firmie
- uczestniczenie w zatrudnianiu personelu - Kontrolerów Zarządzania na poszczególne jednostki handlowe (przewidywanie potrzeb zatrudnienia, skuteczna selekcja, szkolenia oraz spotkania oceniające)
Kontroler Zarządzania w jednostce handlowej Zielona Góra
- analizowanie zakupów zapasów magazynowych oraz jakość tych zapasów
- kontrolowanie kosztów i marży
- śledzenie i analiza strat znanych
- przygotowywanie, przeprowadzanie i zatwierdzanie inwentaryzacji (fiskalne i cząstkowe)
- przygotowywanie celi jakościowych i ilościowych z podziałem na działy handlowe
- miesięczne przygotowanie rachunku wyników (zestawienie cash flow)
- koordynowanie pracy zespołu Recepcji (przyjęcie i zwrot towaru)
- współpraca z Departamentem Kas (kontrola rozliczeń kasjerskich, analiza różnic kasjerskich)
- zarządzanie personelem (przyjęcie nowych pracowników - Menadżerowie, opracowywałam i respektowałam plan szkoleń dla swojej ekipy, spotkania oceniające, organizacja i prowadzenie zebrań również jako Zastępca Dyrektora Sklepu)
- opracowywanie procedur finansowych
- tworzenie, wprowadzanie i szkolenie Menadżerów w zakresie wdrażania procedur dotyczących dobrego funkcjonowania firmy
- udział w Synergiach organizowanych przez Zarząd Firmy (zgłaszanie tematów do dyskusji, rzetelne ich realizowanie, aktywne uczestnictwo w prezentacjach)
- kontrolowanie kosztów i marży
- śledzenie i analiza strat znanych
- przygotowywanie, przeprowadzanie i zatwierdzanie inwentaryzacji (fiskalne i cząstkowe)
- przygotowywanie celi jakościowych i ilościowych z podziałem na działy handlowe
- miesięczne przygotowanie rachunku wyników (zestawienie cash flow)
- koordynowanie pracy zespołu Recepcji (przyjęcie i zwrot towaru)
- współpraca z Departamentem Kas (kontrola rozliczeń kasjerskich, analiza różnic kasjerskich)
- zarządzanie personelem (przyjęcie nowych pracowników - Menadżerowie, opracowywałam i respektowałam plan szkoleń dla swojej ekipy, spotkania oceniające, organizacja i prowadzenie zebrań również jako Zastępca Dyrektora Sklepu)
- opracowywanie procedur finansowych
- tworzenie, wprowadzanie i szkolenie Menadżerów w zakresie wdrażania procedur dotyczących dobrego funkcjonowania firmy
- udział w Synergiach organizowanych przez Zarząd Firmy (zgłaszanie tematów do dyskusji, rzetelne ich realizowanie, aktywne uczestnictwo w prezentacjach)
Szkolenia i kursy
Organizacja czasu pracy, "Trening dla Trenerów " - dotyczący motywacji, komunikacji, negocjacji, rozwiązywanie problemów zespołu, grupowe podejmowanie decyzji, skuteczne motywowanie pracowników, efektywne prowadzenie spotkań
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Zainteresowania
Sport, Kino, Podróże
Inne
znajomość systemu SAP
dobra znajomość aplikacji MS Office
prawo jazdy kat B,
systematyczność i konsekwencja w działaniu,
otwartość i komunikatywność
dobra znajomość aplikacji MS Office
prawo jazdy kat B,
systematyczność i konsekwencja w działaniu,
otwartość i komunikatywność