Izabela Uracz

Izabela Uracz

Specjalista z doświadczeniem w branży finansowej. Szeroki obszar specjalizacji obejmuje między innymi tworzenie budżetu, kontrolowanie przepływów finansowych czy negocjacje umów sponsorskich. Zorientowana na osiąganie założonych celów. Doskonałe relacje z
Zielona Góra, lubuskie

Umiejętności

znajomość pakietu MS Office Zarządzanie zespołem Negocjacje kontraktu język angielski Obsługa klienta Controlling Zarządzanie Koordynacja projektu Negocjacje z dostawcami samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Planowanie projektów Audyt współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne Raportowanie i analizy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Hertz Systems Ltd
Kierownik ds. controllingu
- budowanie komórki controllingu (struktura, strategia)
- kształtowanie koncepcji finansowej Spółki
- nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych i raportów
- optymalizacja struktury kosztów
Hertz Systems Ltd
Specjalista ds. controllingu
- wdrażanie i sporządzanie okresowych raportów z dziedziny kontrolingu dla Zarządu Spółki, poszczególnych pionów oraz pojedynczych komórek organizacyjnych
- diagnozowanie alokacji kosztów pomiędzy jednostkami organizacyjnymi Spółki
- przygotowanie - w oparciu o uzgodnione modele - budżetu Spółki
- analiza wykonania i odchyleń od zakładanych planów krótko i długoteminowych
- analiza rentowności poszczególnych obszarów działalności Spółki oraz stałe monitorowanie efektywności współpracy z kontrahentami
- raportowanie o rentowności współpracy z kontrahentami
- rozliczanie zleceń produkcyjnych, handlowych itp.
- ścisła współpraca z CFO
- ścisła współpraca z działem księgowym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania informacji niezbędnych do sporządzania raportów i sprawozdań
Logo
Account Executive
Agencja Reklamowa w Zielonej Górze
- poznawanie i opracowanie strategii marketingowej klienta w celu identyfikacji jego potrzeb wobec agencji
- koordynowanie projektów
- kontakt z klientami i delegowanie zadań do działu graficznego firmy
- przygotowywanie założeń projektu
Logo
Administrative Officer
Klub sportowy w Zielonej Górze
- tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją
- przygotowywanie ofert dotacyjnych dla Klubu i rozliczanie je pod względem finansowym i merytorycznym
- odpowiedzialność za płynność finansową Klubu
- negocjowanie umów ze sponsorami
- współpraca z księgowością
- przeprowadzanie transferów
- koordynowanie pracy biura
Schiever Polska
Zastępca Głównego Kontrolera zarządzania w Departamencie Kontrolingu w Poznaniu
- raportowanie i kontrolowanie przepływów finansowych
- przygotowanie roczne budżetu, forecast budżetu, kontrola realizacji oraz odchyleń
- wdrażanie programów naprawczych przy procesie analizy budżetu
- opracowywanie miesięcznych raportów na potrzeby Zarządu (analiza rentowności działów)
- przygotowywanie rezerw i odpisów dla działu księgowości
- kontrolowanie i zatwierdzanie bonów zamówień na koszty ogólne w 4 jednostkach handlowych pod względem budżetu
- kontrolowanie poziomu strat, zapasów oraz kosztów na 4 jednostkach handlowych
- przeprowadzanie audytów dotyczących wprowadzanych i zrealizowanych procedur w firmie
- uczestniczenie w zatrudnianiu personelu - Kontrolerów Zarządzania na poszczególne jednostki handlowe (przewidywanie potrzeb zatrudnienia, skuteczna selekcja, szkolenia oraz spotkania oceniające)
Schiever Polska
Kontroler Zarządzania w jednostce handlowej Zielona Góra
- analizowanie zakupów zapasów magazynowych oraz jakość tych zapasów
- kontrolowanie kosztów i marży
- śledzenie i analiza strat znanych
- przygotowywanie, przeprowadzanie i zatwierdzanie inwentaryzacji (fiskalne i cząstkowe)
- przygotowywanie celi jakościowych i ilościowych z podziałem na działy handlowe
- miesięczne przygotowanie rachunku wyników (zestawienie cash flow)
- koordynowanie pracy zespołu Recepcji (przyjęcie i zwrot towaru)
- współpraca z Departamentem Kas (kontrola rozliczeń kasjerskich, analiza różnic kasjerskich)
- zarządzanie personelem (przyjęcie nowych pracowników - Menadżerowie, opracowywałam i respektowałam plan szkoleń dla swojej ekipy, spotkania oceniające, organizacja i prowadzenie zebrań również jako Zastępca Dyrektora Sklepu)
- opracowywanie procedur finansowych
- tworzenie, wprowadzanie i szkolenie Menadżerów w zakresie wdrażania procedur dotyczących dobrego funkcjonowania firmy
- udział w Synergiach organizowanych przez Zarząd Firmy (zgłaszanie tematów do dyskusji, rzetelne ich realizowanie, aktywne uczestnictwo w prezentacjach)
Schiever Polska
Kierownik Księgowości Dostawców
- kontrolowanie poprawność wystawionych, wprowadzonych i zaksięgowanych dokumentów do systemu
- zapewnianie płynności komunikacyjnej pomiędzy Księgowością Dostawców a Księgowością Kosztów Ogólnych
Logo
Dział administracyjno-księgowy
ZENPOL SP. ZO.O.
- koordynowanie pracy biura
- prowadzenie korespondencji
- nadzorowanie realizacji zadań powierzonych przez Prezesa
- współpraca z działem księgowości

Szkolenia i kursy

Organizacja czasu pracy, "Trening dla Trenerów " - dotyczący motywacji, komunikacji, negocjacji, rozwiązywanie problemów zespołu, grupowe podejmowanie decyzji, skuteczne motywowanie pracowników, efektywne prowadzenie spotkań

Edukacja

Logo
handel międzynarodowy, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Finanse/Ekonomia
Kontroling

Zainteresowania

Sport, Kino, Podróże

Inne

znajomość systemu SAP
dobra znajomość aplikacji MS Office
prawo jazdy kat B,
systematyczność i konsekwencja w działaniu,
otwartość i komunikatywność