Umiejętności
Negocjacje
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Budowanie relacji biznesowych
Komunikacja
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż B2B
Tworzenie polityk HR
Budowanie zepołu
konsultacje HR
Budowanie relacji
Wyznaczanie celów i organizacja pracy
Prowadzenie warsztatów i szkoleń
Rekrutacje średniego i wysokiego szczebla
Budowanie strategii
Rozwój organizacji
Rozwój biznesu - Business Development
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. rozwoju
- rozwój spółki
- ścisła współpraca z Zarządem
- prowadzenie projektów konsultingowych z zakresu HR
- prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu HR oraz kompetencji miękkich
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
- współpraca z działem rekrutacji
- ścisła współpraca z Zarządem
- prowadzenie projektów konsultingowych z zakresu HR
- prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu HR oraz kompetencji miękkich
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
- współpraca z działem rekrutacji
Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Członek Zarządu
- budowanie biznesu na obszar Polski
- rebranding marki
- wypracowanie misji i wizji firmy
- budowanie zespołu
- wdrażanie nowych usług
- prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu HR i kompetencji miękkich
- konsulting z zakresu HR
- rebranding marki
- wypracowanie misji i wizji firmy
- budowanie zespołu
- wdrażanie nowych usług
- prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu HR i kompetencji miękkich
- konsulting z zakresu HR
wystawiono
Izabela - to osoba, o której można powiedzieć: właściwy człowiek na właściwym miejscu. Dodatkowo, w każdym miejscu w jakim się spotykamy - śmiem twierdzić, że jest odpowiednią osobą w pełni realizującą swoje zadania.
Twarda sztuka w negocjacjach, ale i Człowiek o ogromnej empatii, dyplomacji, dyskrecji i elegancji.
Perfekcyjna kobieta, perfekcyjny współpracownik, perfekcyjny człowiek.
Twarda sztuka w negocjacjach, ale i Człowiek o ogromnej empatii, dyplomacji, dyskrecji i elegancji.
Perfekcyjna kobieta, perfekcyjny współpracownik, perfekcyjny człowiek.
wystawiono
W trakcie naszej rocznej współpracy, Iza zawsze pozostawiała przestrzeń do działania dzięki czemu mogłem realizować wyznaczone cele zgodnie z własnym rytmem. Pojawiające się problemy zawsze rozwiązywaliśmy razem, dzięki czemu korzystałem z wieloletniego doświadczenia zawodowego mojej przełożonej. Indywidualne podejście do każdego członka zespołu, zapewniało komfort pracy.
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
- budowanie działu
- odpowiedzialność za kluczowych klientów firmy
- opracowanie strategii sprzedażowej
- wprowadzenie na rynek nowych produktów firmy
- budowanie strategii marketingowej
- ścisła współpraca z zarządem
- odpowiedzialność za kluczowych klientów firmy
- opracowanie strategii sprzedażowej
- wprowadzenie na rynek nowych produktów firmy
- budowanie strategii marketingowej
- ścisła współpraca z zarządem
współpracownik
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Izą przy projektach Webflow i SPA&Fitness Manager, a także supportowałem jej działania brandingowe w Jobs Plus. Iza posiada niezwykle wysokie kompetencje w zakresie budowania relacji z klientem, zarządzania zespołem, marketingu i sprzedaży oraz rozwoju produktów. Jako dynamiczna menadżerka jest w swych działaniach niezwykle skuteczna. Szybko i łatwo nawiązuje kontakty, zaraża także otoczenie swoją energią i optymizmem. Rzetelna osoba godna polecenia.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Organizacje
Stowarzyszenie HR Business Partner w Polsce
Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji
Inne
Współpraca:
09.2010 Szkolenie dla Microsoft, w ramach programu Student Partner
zakres: autoprezentacja
12.2010 Szkolenie dla Samorządów Uczelni Wychowania Fizycznego
zakres: podstawy marketingu
01.2011 Szkolenie dla Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, w ramach Szkoły Milionerów,
zakres: promocja firmy w Internecie
04.2011 Szkolenie dla Microsoft, w ramach Imagine Cup
zakres: podstawy autoprezentacji
10.2013 Wykład podczas Kongresu Kadry
zakres: Alternatywne formy zatrudnienia jako element Employer Brandingu
03.2013 Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Akademia biznesowa
zakres: Podstawy sprzedażowe
03.2014 Politechnika Warszawska, Akademia Managera
zakres: Skuteczna sprzedaż
09.2010 Szkolenie dla Microsoft, w ramach programu Student Partner
zakres: autoprezentacja
12.2010 Szkolenie dla Samorządów Uczelni Wychowania Fizycznego
zakres: podstawy marketingu
01.2011 Szkolenie dla Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, w ramach Szkoły Milionerów,
zakres: promocja firmy w Internecie
04.2011 Szkolenie dla Microsoft, w ramach Imagine Cup
zakres: podstawy autoprezentacji
10.2013 Wykład podczas Kongresu Kadry
zakres: Alternatywne formy zatrudnienia jako element Employer Brandingu
03.2013 Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Akademia biznesowa
zakres: Podstawy sprzedażowe
03.2014 Politechnika Warszawska, Akademia Managera
zakres: Skuteczna sprzedaż
Grupy
DYREKTORZY HANDLOWI DYREKTORZY SPRZEDAŻY
Grupa zrzeszająca Dyrektorów Handlowych , Dyrektorów Sprzedaży i Managerów odpowiedzialnych za sprzedaż.
Działalność grupy ma na celu nawiązanie kontaktów biznesowych , oraz wymianę doświadczeń.
Pro
Rozwiń Biznes
Rozwiń Biznes to inicjatywa, której nadrzędnym celem jest dostarczanie możliwości i okazji do rozwoju biznesu.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.