Izabela Trzeszan

Specjalista administracji biurowej, właściciel, A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze

Wypowiedzi

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na tablicy
    GRATULUJE!
    • 25.03.2016, 17:13
  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie PORTAL SZKOLEŃ w temacie KURS KROJU i SZYCIA z PROJEKTOWANIEM ODZIEŻY - WSZYSTKIE...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PORTAL SZKOLEŃ

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie PORTAL SZKOLEŃ w temacie WARSZTATY SZYCIA dla PROJEKTANTÓW

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy PORTAL SZKOLEŃ

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na tablicy
    Ochrona danych osobowych oraz bezpieczeństwo informacji to zagadnienia ważne dla każdego, kto choćby w najmniejszym stopniu je pozyskuje i przetwarza. Bez względu na wykonywaną profesję, profil działalności gospodarczej czy specyfikę urzędu lub instytucji, ochrona danych osobowych pozyskiwanych od klientów jest zadaniem priorytetowym.
    Nowe regulacje prawne, obowiązujące od 2015 roku nakładają na administratorów danych osobowych oraz administratorów bezpieczeństwa informacji nowe obowiązki, które zostaną bardzo dokładnie omówione na szkoleniu w dniu 15 stycznia 2016 roku w Gdańsku, na które serdecznie zapraszam. Cena szkolenia wynosi tylko 200,00 zł brutto od osoby i obejmuje nie tylko udział w zajęciach prowadzonych przez specjalistę p. Adrianę Głuchowską, ale również możliwość uzyskania interaktywnych wzorów niezbędnej dokumentacji zgodnej z ustawą oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi. Podczas szkolenia będzie można umówić się na indywidualny audyt w firmie, urzędzie lub instytucji. Wszystkie zagadnienia zostaną omówione na praktycznych przykładach, co pozwoli na przyswojenie i usystematyzowanie dużej dawki wiedzy w tym zakresie.
    Szczegółowe informacje o programie szkolenia oraz możliwość zapisania się na zajęcia znajdą Państwo na stronie internetowej A-Plus Centrum Szkoleniowo-Doradcze: http://a-plus.edu.pl, na którą serdecznie zapraszam.
    • 10.12.2015, 17:10
  • Izabela Trzeszan
    Wpis na tablicy
    22 lutego 2016 roku wchodzą w życie ważne zmiany w prawie pracy, szczególnie w zakresie umów terminowych, umów zleceń oraz okresów wypowiedzenia. Te oraz wiele innych istotnych zagadnień, dotyczących zwłaszcza trudnego dla "kadrowców" okresu przejściowego, omówimy podczas szkolenia pod nazwą Prawo pracy w 2016 roku, na które zapraszam już 8 stycznia 2016 roku do Gdańska. Wszystkie tematy zostaną poparte przykładami z praktyki oraz bardzo starannie przedstawione.
    Cena szkolenia - tylko 200,00 zł brutto!
    Polecam szkolenie i zapraszam do skorzystania z oferty cenowej!
    Szczegółowe informacje i możliwość zapisu znajdą Państwo na stronie A-Plus Centrum Szkoleniowo-Doradcze: http://a-plus.edu.pl
    • 10.12.2015, 16:57
  • Izabela Trzeszan
    Wpis na tablicy
    Instrukcja kancelaryjna i archiwizacja w 2016 roku - aktualne uregulowania prawne, praktyczne sposoby tworzenia i stosowania w firmie, instytucji i urzędzie. Zapraszam wszystkie zainteresowane osoby w dniu 29 stycznia 2016 roku do Krakowa na jednodniowe szkolenie w niezwykle atrakcyjnej cenie 250,00 zł brutto/osoba.
    Szczegóły programu oraz możliwość zapisania się znajdą Państwo na stronie internetowej A-Plus centrum Szkoleniowo-Doradcze http://a-plus.edu.pl, na którą serdecznie zapraszam i polecam.
    • 10.12.2015, 16:50
  • Izabela Trzeszan
    Wpis na tablicy
    Polecam ciekawe szkolenie dla każdego, kto chce profesjonalnie prowadzić biuro swojej firmy lub zaprezentować umiejętności w miejscu pracy. W dniach 16 i 17 stycznia 2016 roku spotykamy się w Gdynia na szkoleniu pod nazwą Profesjonalny pracownik biurowy. Podczas dwóch dni intensywnej nauki i ćwiczeń zgłębicie państwo tajniki tej niezwykle przydatnej profesji. Szczegółowe informacje i program szkolenia znajduje się na stronie A-Plus centrum Szkoleniowo-Doradcze: http://a-plus.edu.pl, do odwiedzania której serdecznie zachęcam i zapraszam.
    • 10.12.2015, 16:44
  • Izabela Trzeszan
    Wpis na tablicy
    Zapraszam do zapoznania się z najnowszymi propozycjami szkoleń planowanych przez A-Plus Centrum Szkoleniowo-Doradcze na styczeń i luty 2016 roku. Na szczególną uwagę zasługują szkolenia skierowane do jednostek samorządu terytorialnego oraz pozostałych, należących do sektora finansów publicznych. Oczywiście, nie zapominamy o naszych klientach z grupy małych i średnich przedsiębiorstw i dlatego wszystkie propozycje mają charakter szkoleń otwartych. Zachęcam do odwiedzania strony A-Plus: http://a-plus.edu.pl i naszego profilu na fb. Wkrótce nowe propozycje - jak zawsze atrakcyjne tematycznie i cenowo! Zapraszam i polecam!
    • 10.12.2015, 16:39
  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie SPÓJNE TWORZENIE WIZERUNKU FIRMY - MOJA REKLAMA MOJĄ SIŁĄ...
    26.02.2015, 18:06

    Serdecznie zapraszam na ciekawie prowadzone szkolenie poświęcone budowaniu wizerunku firmy od początku jej istnienia. Jestem przekonana, że zdobyte podczas szkolenia wiadomości będą owocować trafnymi decyzjami również w późniejszych okresach, wpływając na umocnienie jej pozycji na rynku.

    Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które zdecydowały się rozpocząć działalność gospodarczą, w tym dla tych, które zrobiły to korzystając ze wsparcia w ramach dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.

    Od chwili zarejestrowania działalności w CIDG młody przedsiębiorca zasypywany jest propozycjami współpracy i pomocy w dotarciu do jak największej liczby odbiorców, poprzez skuteczną reklamę związaną z szeregiem często kosztownych działań.

    Dokonanie właściwego wyboru i dobre zainwestowanie środków w reklamę na początku drogi jest w tej sytuacji bardzo trudnym zadaniem, a presja ze strony firm oferujących swoje usługi nie zawsze pomaga w podjęciu decyzji skutkującej oczekiwanymi rezultatami.

    Do tego dochodzi stosunkowo krótki czas na rozliczenie uzyskanych środków, co tak naprawdę daje niewielką szansę na zweryfikowanie skuteczności podjętych działań.

    Wychodząc naprzeciw potrzebom nowo powstałych firm A-PLUS przygotowało projekt szkoleniowy pod nazwą „MOJA REKLAMA MOJĄ SIŁĄ – DOBRY KROK NA START”.

    Projekt szkolenia obejmuje dwa moduły do wyboru:

    I. MODUŁ JEDNODNIOWY – 8 godzin dydaktycznych
    Moduł ten obejmuje jednodniowe szkolenie z zasad samodzielnego tworzenia wizerunku firmy
    w proporcjach 20% teorii, 80% warsztatów.

    Program w tym module obejmuje następujące zagadnienia:
    1. Całościowa identyfikacja wizualna firmy – 1h
    * czym jest wizerunek firmy
    * rola i znaczenie wizerunku firmy
    * cel tworzenia pozytywnych i trwałych relacji z otoczeniem
    2. Reklama – teoria 1 h
    * co to jest reklama
    * rola i znaczenie dobrej reklamy
    * czy dobra reklama zawsze musi być kosztowna
    * podstawowe błędy młodego przedsiębiorcy – jak ich nie popełniać i zrealizować cel
    3. Warsztaty z samodzielnego tworzenia własnej reklamy – 4 h
    * podstawy obsługi programu Adobe Photoshop (zamiennie - program bezpłatny)
    * samodzielne tworzenie do wyboru:
    - wizytówki, plakatu, ulotki
    - wystawa prac, konsultacje z trenerem, test umiejętności, ankieta

    CZAS SZKOLENIA: 8 h dydaktycznych
    MIEJSCE SZKOLENIA: do uzgodnienia
    TERMIN SZKOLENIA: marzec 2015
    CENA SZKOLENIA: 450,00 zł brutto/osoba
    CENA OBEJMUJE:
    Udział w szkoleniu
    Materiały szkoleniowe
    Indywidualne konsultacje z trenerem 14 dni po zakończeniu szkolenia
    Poczęstunek: (kawa, herbata, zimne napoje, słodkie przekąski i pączki)

    II. MODUŁ DWUDNIOWY – 16 godzin dydaktycznych
    Moduł ten obejmuje dwudniowe szkolenie z zasad samodzielnego kreowania wizerunku firmy w proporcjach 20% teorii i 80% warsztatów.

    Program tego modułu obejmuje następujące zagadnienia:
    Dzień pierwszy:
    1. Całościowa identyfikacja wizualna firmy – 1h
    * czym jest wizerunek firmy
    * rola i znaczenie wizerunku firmy
    * cel tworzenia pozytywnych i trwałych relacji z otoczeniem
    2. Reklama – teoria 1 h
    * co to jest reklama
    * rola i znaczenie dobrej reklamy
    * czy dobra reklama zawsze musi być kosztowna
    * podstawowe błędy młodego przedsiębiorcy – jak ich nie popełniać i zrealizować cel
    3. Warsztaty z samodzielnego tworzenia własnej reklamy – 4 h
    * podstawy obsługi programu Adobe Photoshop (zamiennie - program bezpłatny)
    * samodzielne tworzenie do wyboru:
    - wizytówki, plakatu, ulotki

    Dzień drugi:

    4. Promocja firmy – 2h
    * pojęcie promocji – co się za nim kryje?
    * co to jest PR – jak zorganizować go skutecznie?
    * co to są media relations?
    5. Warsztaty z samodzielnego tworzenia materiałów promocyjnych – 4h
    * podstawy obsługi programu Adobe Illustrator (zamiennie - program bezpłatny)
    * samodzielne tworzenie LOGO dla swojej firmy
    * wystawa prac, konsultacje z trenerem, test umiejętności, ankieta

    CZAS SZKOLENIA: 16 h dydaktycznych
    MIEJSCE SZKOLENIA: do uzgodnienia
    TERMIN SZKOLENIA: nabór na marzec 2015
    CENA SZKOLENIA: 900,00 zł brutto/osoba
    CENA OBEJMUJE:
    Udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje z trenerem 14 dni po zakończeniu szkolenia
    poczęstunek: (kawa, herbata, zimne napoje, słodkie przekąski i pączki)
    Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego CERTYFIKATU na druku firmowym A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze wpisanym do rejestru Instytucji Szkoleniowych pod nr 2.22/00156/2014Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.02.15 o godzinie 18:07

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH - WARSZTATY
    26.02.2015, 17:44

    Zapraszam na jednodniowe szkolenie warsztatowe z zakresu stosowania skutecznych technik sprzedaży towarów i usług..
    Podczas spotkania trener przeprowadzi z Państwem trening umiejętności sprzedażowych, którego celem jest zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych, uzyskanie wiedzy na temat decyzji zakupowych klientów oraz ćwiczenie technik zwiększających efektywność sprzedaży.
    W trakcie treningu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się ze strukturą rozmowy sprzedażowej oraz z jej poszczególnymi etapami, a także z zasadami efektywnej komunikacji z klientem.
    Nauczą się klasyfikacji klienta pod względem typu (typologia klienta) oraz poznają metody radzenia sobie w sytuacji kontaktu z klientem trudnym.

    Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

    1. Wprowadzenie do szkolenia
    2. Czym jest sprzedaż
    - Co zrobić, aby zostać sprzedawcą a nie akwizytorem?
    - Jak nawiązać długotrwałą relację z klientem?
    - Dlaczego klienci od nas odchodzą?
    3. Przygotowanie do rozmowy sprzedażowej
    - Jak ważne jest to co mówimy (pytania, aktywne słuchanie, język pozytywny i branżowy)
    - Typologia klientów
    - Wiedza o naszych produktach czy usługach
    - Wiedza o konkurencji
    4. Schemat rozmowy sprzedażowej
    Zapoznanie uczestników szkolenia ze schematem rozmowy handlowej
    - Powitanie
    Nawiązanie kontaktu z klientem
    - Badanie potrzeb
    Jak ważne jest na tym etapie zadawanie pytań i aktywne słuchanie
    Sprzedaż za pomocą języka Cecha –Zaleta-Korzyść
    - Prezentacja oferty
    Dostosowanie prezentacji do indywidualnych cech klienta
    Język korzyści i język pozytywny
    - Zastrzeżenia
    Rodzaje zastrzeżeń
    Metody radzenia sobie z zastrzeżeniami
    Budowanie skutecznej argumentacji
    - Finalizacja i pożegnanie klienta
    Techniki zamykania sprzedaży
    Jak zakończyć rozmowę?
    5. Co może nam pomóc w rozmowie sprzedażowej?
    Techniki wywierania wpływu (Reguła wzajemności, Konsekwencji, społecznego dowodu słuszności, autorytetu i niedostępności)
    6. Zakończenie szkolenia

    CZAS SZKOLENIA 8 godzin dydaktycznych
    MIEJSCE SZKOLENIA Gdańsk/Gdynia/Reda
    TERMIN SZKOLENIA trwa nabór na marzec 2015 (weekendy)
    CENA SZKOLENIA 450,00zł

    Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego CERTYFIKATU na druku firmowym A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze wpisanym do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod nr 2.22/00156/2014.

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie EXCEL jako praktyczne narzędzie podnoszenia efektywności...
    26.02.2015, 17:34

    Zapraszam na dwudniowe szkolenie z zakresu zaawansowanej obsługi programu EXCEL:

    Microsoft EXCEL to najbardziej rozbudowany arkusz kalkulacyjny na świecie, bez którego wiele osób po prostu nie wyobraża sobie pracy z komputerem.. Stanowi on podstawę dla księgowych i analityków, umożliwia wpisywanie danych liczbowych lub wartości do komórek i wykonywanie na nich zaawansowanych operacji.

    Dzięki wbudowanym w Microsoft EXCEL funkcjom nawet przeciętny użytkownik systemu jest w stanie przeprowadzić profesjonalne analizy finansowe. A co najważniejsze, wszystkie efekty pracy można drukować, zapisywać, publikować i wysyłać.

    Microsoft Excel zawiera szereg nowości, które sprowadzają się do lepszej lub łatwiejszej analizy danych, ich wizualizacji i prezentacji. Microsoft Excel posiada funkcję pracy w przeglądarce internetowej - Excel Web App oraz zawiera usprawnione mechanizmy współpracy i współdzielenia arkuszy, dzięki czemu przeliczanie danych oraz import dużych baz trwa znacznie krócej.

    Adresaci szkolenia
    Szkolenie z praktycznej obsługi programu Microsoft EXCEL skierowane jest do osób, które na co dzień wykonują zestawienia, obliczenia, analizy, tworzą bazy danych itp.

    Korzyści ze szkolenia
    Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystywać możliwości EXCELA, wprowadzać
    i formatować dane, pisać formuły i sporządzać wykresy, tworzyć bazy danych i zarządzać nimi, szybko wymieniać informacje między arkuszami i skoroszytami za pomocą edycji trójwymiarowej metody "przeciągnij i upuść", jak zwiększyć wydajność pracy przez automatyzowanie powtarzalnych czynności za pomocą makr oraz tworzenia arkuszy i wykresów za pomocą gotowych szablonów oraz, co chyba najważniejsze, jak modyfikować ekranową przestrzeń roboczą według własnych potrzeb.

    Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
    1. Zapoznanie z programem – wprowadzenie (2h)
    1.1. Wygląd okna roboczego
    1.2. Wprowadzanie danych
    1.3. Wyszukiwanie danych
    1.4. Ćwiczenia praktyczne
    2. Podstawowe operacje na komórkach (6h)
    2.1. Wprowadzanie danych – nowe sposoby
    2.2. Kopiowanie, wklejanie i usuwanie zawartości komórek (zakresu komórek)
    2.3. Usuwanie danych (zakresu danych)
    2.4. Formatowanie komórek
    2.5. Typy danych
    2.6. Ćwiczenia praktyczne
    3. Podstawowe formuły i funkcje (4h)
    3.1. Wstawianie i modyfikowanie formuł
    3.2. Podstawowe (najczęściej używane funkcje matematyczne)
    3.3. Formuły ułatwiające pracę nad tekstem
    3.4. Formuły zliczające i sumujące
    3.5. Praca z datami i czasem
    3.6. Ćwiczenia praktyczne
    4. Zaawansowane formuły i funkcje (2h)
    4.1. Funkcje logiczne
    4.2. Formuły do zastosowań finansowych
    4.3. Ćwiczenia praktyczne
    5. Sortowanie danych i filtry (2h)
    6. Tworzenie wykresów i graficzne przedstawianie danych (2h)
    7. Drukowanie i ustawianie wydruków (2h)
    8. Zarządzanie skoroszytami (2h)
    9. Podsumowanie i zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce (2h)

    CZAS SZKOLENIA 24 h dydaktycznych (18 h zegarowych)
    MIEJSCE SZKOLENIA Gdańsk/Gdynia/Reda
    TERMIN SZKOLENIA trwa nabór na marzec 2015
    CENA SZKOLENIA 650,00 zł brutto/osoba
    CENA OBEJMUJE
    udział w szkoleniu – praca przy samodzielnym stanowisku komputerowym
    materiały szkoleniowe, indywidualną opiekę trenera przez 2 miesiące po zakończeniu szkolenia, poczęstunek

    Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego Certyfikatu na druku firmowym
    A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze
    (wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.22/00156/2014)

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie SAM ZAPROJEKTUJ SWÓJ DOM - KURS WIZUALIZACJI WNĘTRZ...
    26.02.2015, 17:27

    Zapraszam na 5-dniowy kurs, po którym samodzielnie zaprojektujesz wnętrza swojego domu, a przy okazji zdobędziesz ciekawe kwalifikacje i umiejętności przydatne również w życiu zawodowym.

    Pod opieką trenera nauczymy Cię obsługi bezpłatnych ogólnodostępnych programów graficznych, które poziomem nie odbiegają od kosztownych programów profesjonalnych.

    Po kursie będziesz sprawnie posługiwać się programami:
    • GIMP do grafiki rastrowej
    • BLENDER do wizualizacji 3D
    tworząc fotorealistyczne wizualizacje wnętrz.

    Poniżej krótka charakterystyka programów:

    BLENDER jest darmowym programem wykorzystywanym do przygotowywania modeli 3D, do tworzenia wizualizacji architektonicznych, interaktywnych widoków panoramicznych (fotorealistycznych i stylizowanych), a także do gier komputerowych i animacji.

    Płatne oprogramowanie o podobnej funkcjonalności co Blender kosztuje kilkadziesiąt tysięcy PLN.

    Ponieważ jest to bardzo rozbudowany program, daje kompleksowe możliwości cyfrowej kreacji, przy tym jest bardzo stabilny, przez co chętnie wykorzystywany w celach zawodowych, oraz na potrzeby rozwoju własnych zainteresowań.

    GIMP to niekomercyjny program do tworzenia profesjonalnej grafiki, edytowania obrazów cyfrowych i fotografii. Z powodzeniem wykorzystywany zarówno przez amatorów, jak i zawodowców program

    Gimp jest darmowym programem służącym do pracy z obrazem przy zastosowaniu m.in. warstw, ścieżek i masek.

    Efektem końcowym zajęć kursantów będzie przygotowanie profesjonalnej prezentacji
    z uwzględnieniem korekty barwnej wizualizacji, oraz przygotowaniem do publikacji w sieci i do druku.

    CZAS KURSU: 40 h dydaktycznych (45 minut) – 5 dni
    TERMIN KURSU: marzec 2015
    MIEJSCE KURSU: zajęcia odbywają się w siedzibie A-PLUS w Redzie, gdzie dysponujemy samodzielnymi stanowiskami komputerowymi dla każdego uczestnika
    Na życzenie – organizujemy kursy w miejscach dogodnych dla klienta, w tym również na stanowiskach pracy.
    CENA KURSU: 950,00 zł brutto/osoba
    CENA KURSU dla JEDNEJ OSOBY jest uzgadniania indywidualnie.

    Kurs kończy się uzyskaniem imiennego CERTYFIKATU na druku firmowym A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze wpisanym do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod nr 2.22/00156/2014

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Opiekun osób zależnych z językiem niemieckim w stopniu...
    26.02.2015, 16:30

    Zapraszam na szkolenie skierowane do osób planujących podjęcie pracy w charakterze opiekuna osoby niepełnosprawnej, starszej lub chorej w krajach niemieckojęzycznych. Po naszym szkoleniu masz szansę uzyskać pracę jako opiekun w domach opieki oraz w miejscu zamieszkania podopiecznego.

    Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

    1. Wprowadzenie do zagadnień opieki nad osobami zależnymi
    2. Stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej i technik zbierania informacji
    3. Zasady wykonywania pomiarów podstawowych parametrów życiowych
    4. Zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia życia
    5. Zasady realizowania zadań zleconych przez lekarza
    6. Załatwianie spraw podopiecznego związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego
    7. Zasady przygotowywania posiłków
    8. Zaspokajanie potrzeby odżywiania
    9. Zasady utrzymywania czystości w otoczeniu podopiecznego
    10. Utrzymywanie czystości łóżka
    11. Utrzymywanie czystości skóry
    12. Zaspokajanie potrzeb fizjologicznych
    13. Usprawnianie podopiecznego w obrębie łóżka i mieszkania
    14. Rozpoznawanie potrzeb podopiecznego w zakresie wykorzystania czasu wolnego
    15. Stosowanie wybranych form terapii zajęciowej
    16. Organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznego
    17. Test wiadomości i umiejętności, ankieta

    Łączna ilość godzin szkolenia wynosi: 160 h dydaktycznych.

    W czas szkolenia wliczono moduł języka niemieckiego - 40 h dydaktycznych.

    Godzina dydaktyczna szkolenia wynosi 45 minut. Do każdej godziny doliczane są przerwy na poczęstunek w wymiarze do 15 minut ustalane elastycznie w zależności od potrzeb.

    CZAS SZKOLENIA 160 h dydaktycznych
    CENA SZKOLENIA
    grupa 15 osób: 950,00 zł/brutto osoba
    grupa 10 osób: 1200,00 zł brutto/osoba
    grupa 5 osób: 2500,00 zł brutto/osoba
    CENA OBEJMUJE
    udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe w języku polskim i niemieckim
    warsztaty z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu,
    poczęstunek (kawa, herbata, zimne napoje, słodkie przekąski)

    Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego Certyfikatu o ukończeniu szkolenia zawodowego wystawionego na druku firmowym A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze
    (wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.22/00156/2015)

  • Izabela Trzeszan
    Wpis na grupie Szkolenia, konferencje, targi w temacie Archiwista zakładowy - kolejna edycja szkolenia -...
    26.02.2015, 16:20

    Zapraszam na kolejną edycję 3-dniowego szkolenia przygotowującego do profesjonalnego prowadzenia archiwum zakładowego. Szkolenie prowadzi Pan Andrzej Regliński, doświadczony archiwista, trener, kierownik Archiwum Państwowego w Gdyni.
    Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
    1. Zadania archiwum zakładowego lub składnicy akt w zakresie przyjmowania dokumentacji aktowej z komórek
    organizacyjnych
    2. Prowadzenie ewidencji dokumentacji archiwizowanej tj. spisów:
    - zdawczo-odbiorczych,
    - dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do brakowania,
    - dokumentacji archiwalnej przeznaczonej do przekazania do Archiwum Państwowego,
    - kart udostępnień dokumentacji
    3. Zasady i sposób porządkowania zalegającej, nie uporządkowanej dokumentacji aktowej w archiwum
    zakładowym lub składnicy akt w rozbiciu na zespoły archiwalne (segregacja dokumentacji na kategorie
    archiwalne A, B25 (dla składnic akt), BE i B , opisywanie teczek, znakowanie dokumentacji).
    4. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej- sporządzanie spisów dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej
    do brakowania,
    - powołanie komisji ds. brakowania,
    - przygotowanie stosownej dokumentacji do właściwego miejscowo Archiwum w celu uzyskania zezwolenia na
    brakowanie,
    - procedury postępowania w ewidencji archiwalnej po wydaniu zezwolenia na brakowanie,
    - postępowanie z dokumentacją w razie reorganizacji lub likwidacji jednostki organizacyjnej( podstawa prawna).

    CZAS SZKOLENIA: 24 h dydaktyczne (3 dni)
    TERMIN SZKOLENIA: kwiecień 2015
    MIEJSCE SZKOLENIA: Gdańsk, Gdynia lub Reda w zależności od liczebności grupy
    CENA SZKOLENIA: 750,00 zł brutto/osoba
    CENA OBEJMUJE:
    udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, indywidualne konsultacje trenera 14 dni po zakończeniu szkolenia, poczęstunek

    Szkolenie kończy się uzyskaniem imiennego Certyfikatu na druku firmowym A-PLUS Centrum Szkoleniowo-Doradcze
    (wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.22/00156/2014)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do