Izabela Tarnowska

Główny Specjalista ds. Trade Marketingu, Mennica Polska S.A.

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Mennica Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Marketingu
• Tworzenie i implementacja strategicznych planów marketingowych dla wybranych grup produktów (produkty inwestycyjne – złoto, srebro, diamenty i produkty korporacyjne)
• Współpraca z kluczowymi partnerami: m.in. PKN ORLEN, Fiat Auto Poland, IKEA, Agora, Empik, Alior Bank, BZW BK
• Opracowywanie oraz zarządzanie budżetem marketingowym
• Opracowywanie i wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Planowanie i realizacja bezpośredniej komunikacji marketingowej w mediach tradycyjnych i elektronicznych
• Projekty wsparcia sprzedaży oraz standaryzacja sieci
• Nadzór oraz realizacja projektów ecommerce
Mennica Polska S.A.
Główny Specjalista ds. Trade Marketingu
• Opracowywanie strategii działań promocyjnych przy wykorzystaniu produktów Mennicy Polskiej dedykowanych klientom korporacyjnym
• Tworzenie ofert marketingowych i narzędzi wspierających pozyskiwanie klientów korporacyjnych
• Planowanie i realizacja kampanii promujących wybrane produkty Mennicy Polskiej
• Tworzenie i implementacja narzędzi wspierających sprzedaż
• Opracowywanie standaryzacji sieci handlowych
• Negocjacje z podwykonawcami
• Zarządzanie logistyką związaną z koordynowaniem dostaw materiałów reklamowych do przedstawicieli handlowych, dystrybutorów, sieci, Klientów
• Monitoring i analiza rynku
Grupa Cyfrowy Polsat
Junior Brand Manager Usług Telekomunikacyjnych
Cyfrowy Polsat S.A.
• Wspomaganie zarządzania grupą produktów w ramach marki
• Udział w planowaniu strategicznym
• Bezpośrednia współpraca z podmiotami zewnętrznymi (agencje reklamowe, dostawcy sprzętu)
• Prowadzenie kompleksowych procesów customizacyjnych dla dostarczanych terminali (modemy, routery, telefony komórkowe)
• Planowanie i realizacja działań BTL (kreacja produkcja)
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej (Pion Telekomunikacji)
Cyfrowy Polsat S.A.
• Tworzenie i realizowanie strategii komunikacji oferty MVNO
• Koordynacja komunikacji oferty testowej MVNO
• Tworzenie standaryzacji sieci handlowych
• Opracowywanie planów taktycznych
• Organizacja i współorganizacja przetargów
• Tworzenie strategii event - marketingu
• Analiza działań konkurencji
Grupa Cyfrowy Polsat
Asystentka Dyrektora Pionu Telekomunikacji ds. Rynku
Cyfrowy Polsat S.A.
• Wsparcie dyrektora Pionu Telekomunikacji w codziennych działaniach
• Koordynacja przepływu dokumentów
• Prowadzenie kalendarza spotkań
• Prowadzenie korespondencji
• Dystrybucja i archiwizacja dokumentów

Szkolenia i kursy

• Österreichische Sprachdiplom Deutsch – certyfikat języka niemieckiego B2
• Österreichische Sprachdiplom Deutsch – certyfikat języka niemieckiego B1
• Business English
• Procesy poznawcze człowieka a optymalizacja konstrukcji reklamy
• Kurs fotografii

Edukacja

Logo
Psychologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

• Fotografia
• Joga
• Ajurweda
• Kosmetyka naturalna

Inne

Przeprowadzenie badania cech osobowości emigrantów polskich przebywających zarobkowo w Wiedniu.

Grupy

26 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
ADVENTURE CLUB
ADVENTURE CLUB
Nowy wymiar przygody - wielkie wyprawy w małych grupach !
AFTER WORK
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Asertywność i Komunikacja
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barcelona
Barcelona
dla zakochanych w [url="http://pl.wikipedia.org/wiki/Barcelona"]tym mieście[/url]
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Carum
Carum
Przyprawy, zioła, bakalie ...
ChillOut
ChillOut
grupa dla miłośników muzyki która przy zamkniętych oczach odsyła nas do najpiękniejszych, najbardziej emocjonalnych a czasem też do najspokojniejszych chwil w naszych życiach... muzyka która pozwala b
Clienting
Clienting
NIE SPRZEDAWAJ! Spraw by kupowali...