Doświadczenie zawodowe
przedstawiciel medyczny
- do 12.2011 r. promocja leków kardiologicznych firmy Roche
- od 2012 r. wprowadzenie na rynek nowego produktu w dziedzinie diabetologii – sprzęt medyczny
- budowanie, rozwój i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie
- aktywna działalność promocyjna, informacyjna wśród środowiska medycznego – lekarze, pielęgniarki, farmaceuci
- praca zgodna z wysokimi standardami etycznymi
- organizowanie szkoleń, prezentacji, konferencji merytorycznych
- analiza działań konkurencji oraz zmieniającego się otoczenia biznesowego
- współpraca z działem przetargów oraz z aptekami zamkniętymi
- zarządzanie budżetem regionalnym
- ciągłe podnoszenie kompetencji poprzez uczestnictwo w wielu szkoleniach medycznych oraz treningach sprzedażowych, asertywności, dotyczących budowy i utrzymywania relacji z klientami.
Osiągnięcia:
- wysokie, powyżej średniej krajowej współczynniki MktSh 2,34% vs. MktSh krajowy 1,45% oraz współczynnik PI na poziomie 150-165 po 5 miesiącach pracy z nowym sprzętem medycznym w linii diabetes diagnostic;
- powyżej średniej krajowej wartości sprzedażowe i MktSh wyższy od średniej krajowej o 0,5-3,5%, współczynnik PI od 110-164-248 w okresie promocji kardiologicznych leków Roche
- Nagrody za najwyższe wzrosty w sprzedaży leków Roche
- od 2012 r. wprowadzenie na rynek nowego produktu w dziedzinie diabetologii – sprzęt medyczny
- budowanie, rozwój i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie
- aktywna działalność promocyjna, informacyjna wśród środowiska medycznego – lekarze, pielęgniarki, farmaceuci
- praca zgodna z wysokimi standardami etycznymi
- organizowanie szkoleń, prezentacji, konferencji merytorycznych
- analiza działań konkurencji oraz zmieniającego się otoczenia biznesowego
- współpraca z działem przetargów oraz z aptekami zamkniętymi
- zarządzanie budżetem regionalnym
- ciągłe podnoszenie kompetencji poprzez uczestnictwo w wielu szkoleniach medycznych oraz treningach sprzedażowych, asertywności, dotyczących budowy i utrzymywania relacji z klientami.
Osiągnięcia:
- wysokie, powyżej średniej krajowej współczynniki MktSh 2,34% vs. MktSh krajowy 1,45% oraz współczynnik PI na poziomie 150-165 po 5 miesiącach pracy z nowym sprzętem medycznym w linii diabetes diagnostic;
- powyżej średniej krajowej wartości sprzedażowe i MktSh wyższy od średniej krajowej o 0,5-3,5%, współczynnik PI od 110-164-248 w okresie promocji kardiologicznych leków Roche
- Nagrody za najwyższe wzrosty w sprzedaży leków Roche
przedstawiciel medyczny
- dla Firmy Hand-Prod sp. z o.o. (promocja leków kardiologicznych firmy Roche)
- aktywna działalność promocyjna, informacyjna wśród środowiska medycznego – lekarze, farmaceuci
- organizowanie szkoleń, prezentacji, konferencji merytorycznych
- analiza działań konkurencji oraz zmieniającego się otoczenia biznesowego
- budowanie, rozwój i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie
- aktywna działalność promocyjna, informacyjna wśród środowiska medycznego – lekarze, farmaceuci
- organizowanie szkoleń, prezentacji, konferencji merytorycznych
- analiza działań konkurencji oraz zmieniającego się otoczenia biznesowego
- budowanie, rozwój i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Grupy
Clinical Research & badania medyczne
Grupa dla wszystkich badaczy, lekarzy, naukowców i ludzi biznesu związanych pośrednio i bezpośrednio z medycyną
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.