Wypowiedzi
-
To ja mam kilka pytań:)
1. egzamin jest w wersji papierowej?
2. wyczytałam, że egzamin składa się z dwóch części - pisemnej 100 pytań i ustnej 3 pytania. - Jak to w praktyce wygląda? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Professionals
-
Tobiasz Magadzia:
Witam,
Poszukuję programu - ale nie MS Project, który pozwolił by mi na dodawanie wielu projektów i wyświetlał je na wykresie ghanta albo czymś podobnym.
Czy znacie może jakiś taki program?
Czego mógłbym użyć?
Poszukaj egroupware. tylko od razu uprzedzam, że wszelkie "własne" modyfikacje programu są ciężkie do przejścia, bez wydania dużej ilości gotówki na osobę, która to rozgryzie / zna dokładnie system. -
Grzegorz Albinowski:
A jak przekonać kierowników projektów żeby PISALI wnioski poprojektowe. Większość z nich uważa to za zadanie bezproduktywne i niebezpieczne z punktu widzenia ich projektu: projekt się właśnie kończy więc nie będzie już lepszy, ani gorszy, po co pisać donos na siebie. :)))
Może to kwestia przemówienia do rozsądku - jak zwerbalizujecie wnioski, które macie w głowach, to nie znikną - będą na papierze. Jest duża szansa, że po raz kolejny nie popełnicie tych samych błędów i projekt będzie prowadzony jeszcze lepiej, sprawniej, efektywniej. Inna rzecz - po co po raz drugi popełniać te same błędy? Nie szkoda czasu, nerwów i własnego zdrowia?:) -
Ech, chyba mam większy problem niż myślałam :P
W firmie, na dobrą sprawę projekty może i będą, ale nie wiadomo czy i kiedy i czy w tym departamencie.
departament, który "oficjalnie" zajmuje się projektami nawet o czymś takim nie myśli.
Na początek chyba jednak zacznę od excela, tak, żeby w razie uruchomienia jakiegoś sensowniejszego narzędzia, łatwo można było zaimportować dane z pliku.
Dziękuję za Wasze uwagi:) -
Witam,
po raz pierwszy chciałabym po projekcie zrobić tzw "lessons learned". Na dobrą sprawę, wpisałam, co miałam wpisać do pliku tekstowego i dałam pozostałym członkom zespołu, żeby dopisali swoje wnioski, uwagi, a jak skończą, to będziemy to omawiać.
Natomiast niespodziewanie pojawił się problem z serii "ale w ten sposób to nie skorzystamy później z tego", innymi słowy, zespół chce mieć narzędzie, które pozwoli później łatwiej wyszukiwać przypadki, łatwiej dodawać komentarze, etc - i word do tego nie wystarcza.
Moje pytanie jest następujące: Jakie narzędzia używacie do tego typu zadań? Co wykorzystać jako taką "bazę wiedzy" o przeprowadzonych projektach. Byłabym wdzięczna za pomoc w poszukiwaniach:) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Professionals
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Professionals
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy IT Professionals