Umiejętności
Znajomość Microsoft Office: Word, Excel, Power Point; Photoshop; znajomość podstaw rachunkowości; prawo jazdy kat. B
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator osiedla (praca na zastępstwo)
Karpacka Spółdzielnia Mieszkaniowa
- Nadzór nad prawidłową eksploatacją budynków, lokali i urządzeń terenowych;
- Nadzór nad prawidłową realizacją umów, koordynacja prawidłowości wykonania zapisów umownych od podwykonawców;
- Sporządzanie umów i aneksów z firmami zewnętrznymi na bieżącą obsługę SM;
- Reprezentowanie Pracodawcy przed organami prawa;
- Korespondencja z mieszkańcami i instytucjami;
- Prowadzenie ewidencji meldunkowej;
- Protokolarne przekazywanie i odbieranie lokali;
- Sprawozdania, raporty, analizy związane z bieżącą obsługą osiedla;
- i inne...
- Nadzór nad prawidłową realizacją umów, koordynacja prawidłowości wykonania zapisów umownych od podwykonawców;
- Sporządzanie umów i aneksów z firmami zewnętrznymi na bieżącą obsługę SM;
- Reprezentowanie Pracodawcy przed organami prawa;
- Korespondencja z mieszkańcami i instytucjami;
- Prowadzenie ewidencji meldunkowej;
- Protokolarne przekazywanie i odbieranie lokali;
- Sprawozdania, raporty, analizy związane z bieżącą obsługą osiedla;
- i inne...
Specjalista ds.dofinansowań w branży OZE
Ekogen Sp. z o.o.
- Fundusze unijne i krajowe (m.in. RPO, WFOŚiGW, NFOŚiGW, PONE)- wyszukiwanie oraz analiza ;
- Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie wniosków (Program „Prosument”, Program „Pożyczka z umorzeniem”) z branży OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, kolektory słoneczne);
- Koordynowanie pozostałych ofert finansowań dla Klientów (m.in. leasingi, kredyty);
- Monitoring i analiza ogólnopolskich baz przetargowych związanych z OZE;
- Sporządzanie umów handlowych + ich koordynacja;
- Telemarketing wew -mapowanie procesu i opracowanie dokumentacji;
- Telemarketing zewn- koordynacja lead-ów (zamawianie, obsługa i dystrybuowanie handlowcom);
- Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie wniosków (Program „Prosument”, Program „Pożyczka z umorzeniem”) z branży OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, kolektory słoneczne);
- Koordynowanie pozostałych ofert finansowań dla Klientów (m.in. leasingi, kredyty);
- Monitoring i analiza ogólnopolskich baz przetargowych związanych z OZE;
- Sporządzanie umów handlowych + ich koordynacja;
- Telemarketing wew -mapowanie procesu i opracowanie dokumentacji;
- Telemarketing zewn- koordynacja lead-ów (zamawianie, obsługa i dystrybuowanie handlowcom);
Konsultant przy optymalizacji procesów produkcyjnych
xxx Sp.z o.o. K-A
praca w delegacji u Klienta (produkcja wszelkiego rodzaju elementów ze szkła)
- Analiza procesów produkcyjnych i organizacji pracy, obserwacje, bilansowanie linii produkcyjnej;
- Statystyczna analiza szeregów czasowych;
- Rekomendacje usprawnień;
- Analiza procesów produkcyjnych i organizacji pracy, obserwacje, bilansowanie linii produkcyjnej;
- Statystyczna analiza szeregów czasowych;
- Rekomendacje usprawnień;
Górnośląski Obszar Sprzedaży ; Dział Rozliczeń i Fakturowania- Specjalista ds. rozliczeń i odczytów
- Rozliczenia i fakturowanie;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych ze sprzedaży;
- Generowanie i analiza bieżących raportów;
- Monitorowanie harmonogramów odczytowych;
- Kontrola i egzekwowanie wykonania zapisów umownych od podwykonawców;
(Praca na dużych bazach)
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych ze sprzedaży;
- Generowanie i analiza bieżących raportów;
- Monitorowanie harmonogramów odczytowych;
- Kontrola i egzekwowanie wykonania zapisów umownych od podwykonawców;
(Praca na dużych bazach)
Biuro Obsługi Klienta; Górnośląski Oddział Obrotu Gazem
Prowadzenie bieżących spraw związanych z obsługą klienta;
Rozwiązywanie problemów;
Rozliczenia i fakturowanie;
Tworzenie i analiza bieżących raportów;
Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych ze sprzedaży;
Monitorowanie harmonogramów odczytowych;
Kontrola wykonania zapisów umownych od podwykonawców;
Zawieranie umów;
Rozpatrywanie reklamacji;
Monitorowanie terminowej regulacji należności przez Klientów;
Windykacja miękka;
Alokacja wpłat i uzgadnianie sald;
Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych należności przeterminowanych;
Rozwiązywanie problemów;
Rozliczenia i fakturowanie;
Tworzenie i analiza bieżących raportów;
Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych ze sprzedaży;
Monitorowanie harmonogramów odczytowych;
Kontrola wykonania zapisów umownych od podwykonawców;
Zawieranie umów;
Rozpatrywanie reklamacji;
Monitorowanie terminowej regulacji należności przez Klientów;
Windykacja miękka;
Alokacja wpłat i uzgadnianie sald;
Przygotowywanie sprawozdań miesięcznych należności przeterminowanych;
wystawiono
Pani Izabela jest stale rozwijajaca sie osoba, smialo realizujaca zamierzone cele. Umie pracowac pod presja czasu. Doskonale radzi sobie ze stresem. Jednym z jej celow jest staly rozwoj zarowno osobowosciowy, jak i w dziedzinie poszerzania horyzontow. Jako wspolpracownik jest osoba bezkonfliktowa, umiejaca pracowac w grupie. Bardzo dobrze radzi sobie rowniez z indywidualnymi zadaniami.
Wpolpracowalem z nia przez piec lat i uwazam, ze jest osoba jak najbardziej godna zaufania.
Wpolpracowalem z nia przez piec lat i uwazam, ze jest osoba jak najbardziej godna zaufania.
współpracownik
wystawiono
Pani Izabela jest sumienną, dążącą do celu osobą z dużym zaangażowaniem podejmuje się nowych wyzwań. Jej pogodne usposobienie sprzyja owocnej współpracy.
Szkolenia i kursy
CERTYFIKATY:
2015r. Pełnomocnik Zarządu ds.Systemu Zarządzania Jakością ISO/TS 16949:2009
2015r. Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO/TS 16949:2009
KURSY i SZKOLENIA:
Znaczenie korespondencji pisemnej w kształtowaniu pozytywnych relacji z Klientem,
Doskonalenie procesu obsługi klienta,
Profesjonalna obsługa klienta,
Podstawy psychologicznej obsługi klienta trudnego,
język angielski- B1
prawo jazdy- kat.B
2015r. Pełnomocnik Zarządu ds.Systemu Zarządzania Jakością ISO/TS 16949:2009
2015r. Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg ISO/TS 16949:2009
KURSY i SZKOLENIA:
Znaczenie korespondencji pisemnej w kształtowaniu pozytywnych relacji z Klientem,
Doskonalenie procesu obsługi klienta,
Profesjonalna obsługa klienta,
Podstawy psychologicznej obsługi klienta trudnego,
język angielski- B1
prawo jazdy- kat.B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Obsługa klienta
Energia
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
Fotografia
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Coaching. Praktyka oparta na dowodach. Coaching EBP
Poznaj rzeczywiście skuteczne metody doskonalenia własnych kompetencji
Controlling - inspiracje i dyskusje
Zapraszamy do dyskusji nad rozwojem systemu controllingu z perspektywy polskich przedsiebiorstw, inspiracje i dyskusje wokół tematów okołocontrollingowych i koncepcji wspomagających zarządza
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dzieciaki
Grupa traktuje o dzieciakach, tych najmniejszych i tych trochę większych. Dyskutują mamy, babcie, nianie, tatusiowie, nauczyciele oraz wszyscy ci, dla których rozwój dziecka to prawdziwe wyzwanie.
FINANSE - CONTROLING - CASH FLOW
Grupa osób skupiająca praktyków -finansistów, menedzęrów średniego i wyższego szczebla zainteresownaych tematem finansów i płynnosci finansowej, a także rynkiem kapitałowym.