Izabela Stachowicz

przedstawiciel handlowv, FOODCARE Sp. z o.o.
Radom, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

FoodCare Sp. z o.o.
przedstawiciel handlowy
·Sprzedaż.- Zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach dystrybucji. Rozwijanie dystrybucji, realizacja zadań merchandisingowych i promocyjnych u klientów kluczowych oraz w obszarze b2b.·
Zarządzanie Klientami.- Rozwijanie ścisłej i długofalowej współpracy z kluczowymi klientami. Wdrażanie warunków handlowych. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami.
Jolanta Błaszczyk
Jolanta Błaszczyk · współpracownik
wystawiono
Izabela wyróżnia się jako bardzo sumienny i odpowiedzialny pracownik. Dodatkowe atuty to odpowiedzialność i kreatywność w podejmowanych działaniach i świetne relacje ze współpracownikami.
Polecam ją jako pracownika, który potrafi zidentyfikować się z firmą, realizować założone cele i budować dobre i długotrwałe relacje z klientami i kontrahentami.
Logo
Koordynator Sprzedaży Pośredniej
TP S.A. TP S.A. Oddział Radom
·Kierowanie Zespołem. Zwiększenie efektywności zespołu poprzez przygotowywanie i wprowadzanie standardów pracy. Zatrudnianie merchandiserów, prowadzenie programów adaptacyjnych. Motywowanie współpracowników. Przygotowywanie i koordynacja programów szkoleniowych.
·Marketing. Przygotowywanie i implementacja lokalnych akcji promocyjnych. Zarządzanie budżetami A&P. Zapewnianie efektywnego wykorzystania POS w punktach sprzedaży.·
Analiza Sprzedaży. Gromadzenie danych rynkowych, prowadzenie analiz sprzedaży i przygotowywanie prognoz. Monitorowanie konkurencji i udziału w rynku w regionie. Wykorzystywanie pozyskanych informacji do kierowania zmianą

·Zarządzanie Szkoleniami. Przeprowadzanie procesu identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych dla klientów zewnętrznych, głównie w obszarze rozwoju umiejętności negocjacji i sprzedaży zespołów pracowniczych. Przygotowywanie oraz prowadzenie tzw. „szytych na miarę” projektów szkoleniowych w ww. obszarach. Ewaluacja szkoleń.
Logo
Koordynator Projektu (TP S.A.)
Agencja Promocji „Jet” Warszawa
·Zarządzanie Szkoleniami. Przeprowadzanie procesu identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych dla klientów zewnętrznych, głównie w obszarze rozwoju umiejętności negocjacji i sprzedaży zespołów pracowniczych. Przygotowywanie oraz prowadzenie tzw. „szytych na miarę” projektów szkoleniowych w ww. obszarach. Ewaluacja szkoleń.·
Kierowanie Zespołem. Zwiększenie efektywności zespołu poprzez przygotowywanie i wprowadzanie standardów pracy. Zatrudnianie merchandiserów, prowadzenie programów adaptacyjnych. Motywowanie współpracowników. Przygotowywanie i koordynacja programów szkoleniowych.
·Analiza Sprzedaży. Gromadzenie danych rynkowych, prowadzenie analiz sprzedaży i przygotowywanie prognoz. Monitorowanie konkurencji i udziału w rynku w regionie. Wykorzystywanie pozyskanych informacji do kierowania zmianą.

Szkolenia i kursy

Dodatkowe kwalifikacje:
-ukończone szkolenie z zakresu naboru pracowników
-ukończone szkolenie z zakresu prowadzenia grup d2d
-ukończone szkolenie z zakresu motywacji grup d2d
-ukończone szkolenie z zakresu technik sprzedaży
-znajomość obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel, PowerPoint)

Edukacja

Logo
Organizacja i zarządzanie przedsiębiorstw, licencjackie
Technikum Ekonomiczne w Radomiu

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Inne

Dodatkowe informacje:
· Umiejętność tworzenia i prowadzenia negocjacji handlowych, prezentacji produktowych oraz szkoleń zespołu handlowców
- prawo jazdy kat.B (praktyka w prowadzeniu samochodu)
- dyspozycyjność
- punktualność
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- odporność na stres

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.