Umiejętności
Marketing
Bezwzrokowe pisanie na komputerze
Obsługa kasy fiskalnej
zarządzanie kluczowymi klientami
Umiejętności interpersonalne
Obsługa urządzeń biurowych
Zarządzanie zespołem
Kadry i płace
Obsługa klienta
Zarządzanie
redagowanie pism
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Biznes plany
umiejętność szybkiego uczenia się
znajomość programu Płatnik
Prawo pracy
Prace administracyjne
kodeks pracy
umowy cywilnoprawne
umowy handlowe
Negocjacje biznesowe
Kadry i płace, Administracja personalna
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Tworzenie dokumentacji
Zarządzanie biurem, administracja, obsługa urządzeń
opiniowanie i redagowanie umów
Techniki sprzedaży i negocjacji
Tworzenie treści
Przygotowywanie umów
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
ocena ryzyka
Kompleksowa obsługa biura
prawo administracyjne
Administracja biura
obsługa biura i sekretariatu
Umowy o pracę
tworzenie spółdzielni socjalnych
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Manager Sprzedaży
Współpraca z kluczowymi odbiorcami firmy, przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów popartych wizjami lokalnymi i badaniami potrzeb klientów; prowadzenie negocjacji handlowych; przygotowywanie i składanie ofert przetargowych; pozyskiwanie nowych odbiorców, monitorowanie rynku i analiza konkurencji.
Asystentka Zarządu
opieka nad sekretariatem, przyjmowanie, rejestrowanie oraz nadzór nad obiegiem korespondencji biurowej; obsługa spotkań biznesowych; przygotowywanie dokumentacji firmowej; organizacja delegacji służbowych; ścisła współpraca z księgowością w zakresie rozliczania faktur.
Operator - Rejestrator Danych
archiwizacja danych, archiwizacja dokumentów, zarządzanie dokumentacją, obsługa klienta drogą elektroniczną,
Projekty
Różnorodność Potęga Życia - Działanie Wystawy plenerowe
Cykl wystaw fotografii plenerowej organizowanej w ramach projektu Różnorodność Potęga Życia w Śląskim Ogrodzie Botanicznym.
Zakres obowiązków
Współpraca przy organizowaniu cyklu wystaw plenerowych, przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją projektu (umowy, zamówienia, rozliczenia), współpraca z dostawcami i usługodawcami, organizacja wernisaży, negocjacje
Szkolenia i kursy
Tworzenie i funkcjonowanie przedsiębiorstw społecznych, w tym spółdzielni socjalnych i ekonomizujących się podmiotów ekonomii społecznej (2016 r.)
Najnowsze zmiany w systemie ubezpieczeń społecznych (2016 r.)
Psychologia Biznesu i Reklamy (2004 r.)
Najnowsze zmiany w systemie ubezpieczeń społecznych (2016 r.)
Psychologia Biznesu i Reklamy (2004 r.)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
kulinaria