Izabela Powel

Welmax s.c.
poznański, wielkopolskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Adobe Photoshop MLM Grafika komputerowa

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Welmax s.c.
Konsultant Call Center
Ustalanie oraz potwierdzanie osób na spotkania sprzedażowe, zapewnienie frekwencji.
FM Group Polska
Niezależny Partner Biznesowy
Bezpośrednia sprzedaż produktów, budowa marketingu sieciowego opartego na systemie MLM poprzez pozyskiwanie nowych klientów i dystrybutorów. Ustalanie planów i realizacja celów.
Welmax s.c.
Koordynator Zespołu Call Center
Umiejętne kierowanie zespołem pracowników oraz koordynowanie pracą zespołu, wdrażanie nowych pracowników, szkolenia i skuteczna motywacja, realizacja projektów, czuwanie nad prawidłowością przeprowadzanych rozmów, sprawdzanie efektywności oraz monitorowanie postępów i coaching pracowników, pisanie skryptów i materiałów szkoleniowych.
Welmax s.c.
Konsultant Call Center
Telefoniczny kontakt z klientem, ustalanie oraz potwierdzanie pokazów - spotkań handlowych.
LAMA GOLD POLAND
Konsultant Call Center
Telefoniczny kontakt z klientem, umawianie gości, pozyskiwanie potencjalnych klientów na spotkania, podtrzymywanie kontaktów z klientemi oraz umawianie stałych klientów a także efektywne potwierdzanie umówionych gości i klientów.
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Telekomunikacja Polska / Orange Polska
Wieloletnie doświadczenie na różnych stanowiskach.
Efektywna tel. obsługa klienta indywidualnego, biznesowego i komórkowego, dbanie o potrzeby klienta, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa i współpraca ze służbami specjalnymi, wsparcie i pomoc w szkoleniu nowych pracowników - wdrażanie do obowiązków służbowych, pomoc w programach komputerowych wew.-zakł.

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Inne