Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Adobe Photoshop
MLM
Grafika komputerowa
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Call Center
Umiejętne kierowanie zespołem pracowników oraz koordynowanie pracą zespołu, wdrażanie nowych pracowników, szkolenia i skuteczna motywacja, realizacja projektów, czuwanie nad prawidłowością przeprowadzanych rozmów, sprawdzanie efektywności oraz monitorowanie postępów i coaching pracowników, pisanie skryptów i materiałów szkoleniowych.
Specjalista ds. obsługi klienta
Telekomunikacja Polska / Orange Polska
Wieloletnie doświadczenie na różnych stanowiskach.
Efektywna tel. obsługa klienta indywidualnego, biznesowego i komórkowego, dbanie o potrzeby klienta, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa i współpraca ze służbami specjalnymi, wsparcie i pomoc w szkoleniu nowych pracowników - wdrażanie do obowiązków służbowych, pomoc w programach komputerowych wew.-zakł.
Efektywna tel. obsługa klienta indywidualnego, biznesowego i komórkowego, dbanie o potrzeby klienta, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa i współpraca ze służbami specjalnymi, wsparcie i pomoc w szkoleniu nowych pracowników - wdrażanie do obowiązków służbowych, pomoc w programach komputerowych wew.-zakł.
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Inne