Języki
angielski
dobry
arabski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Service Delivery Manager
-Zarządzanie 12 osobowym zespołem serwisantów
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
-Współpraca z działem sprzedaży przy nowych projektach
- Aktywne popularyzowanie kontraktów serwisowych
-Współpraca z Project Management-em przy instalacjach aparatów
-Organizacja szkoleń Biomed w Polsce
-Koordynowanie specjalistycznych szkoleń inżynierów serwisu
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
-Współpraca z działem sprzedaży przy nowych projektach
- Aktywne popularyzowanie kontraktów serwisowych
-Współpraca z Project Management-em przy instalacjach aparatów
-Organizacja szkoleń Biomed w Polsce
-Koordynowanie specjalistycznych szkoleń inżynierów serwisu
Customer Support Administrator/Training Coordinator
Philips Medical Systems
-korespondencja z klientami serwisu oraz odpowiedzi na ich skargi, wnioski oraz zapytania
-przyjmowanie zgłoszeń klientów dotyczących napraw, instalacji oraz szkoleń z zakresu sprzętu medycznego
-przygotowanie ofert cenowych na usługi serwisowe
-windykacja należności
-planowanie przeglądów, napraw i modyfikacji sprzętu oraz nadzorowanie ich przebiegu
-organizacja i nadzór pracy inżynierów serwisowych
-przygotowanie dokumentacji przetargowej na obsługę posprzedażną
-współpraca z działem logistyki
-składanie zamówień na części zamienne oraz śledzenie ich realizacji
-nadzór nad dokumentacją klientów serwisu oraz przygotowywanie raportów i statystyki serwisowej
-planowanie szkoleń inżynierów serwisowych ( rejestracja w systemie, rezerwacja miejsc w
w centrum szkoleniowym)
-korespondencja z klientami serwisu oraz odpowiedzi na ich skargi, wnioski oraz zapytania
-przyjmowanie zgłoszeń klientów dotyczących napraw, instalacji oraz szkoleń z zakresu sprzętu medycznego
-przygotowanie ofert cenowych na usługi serwisowe
-windykacja należności
-planowanie przeglądów, napraw i modyfikacji sprzętu oraz nadzorowanie ich przebiegu
-organizacja i nadzór pracy inżynierów serwisowych
-przygotowanie dokumentacji przetargowej na obsługę posprzedażną
-współpraca z działem logistyki
-składanie zamówień na części zamienne oraz śledzenie ich realizacji
-nadzór nad dokumentacją klientów serwisu oraz przygotowywanie raportów i statystyki serwisowej
-planowanie szkoleń inżynierów serwisowych ( rejestracja w systemie, rezerwacja miejsc w
w centrum szkoleniowym)
Kierownik Działu Obsługi Klienta
-Zarządzanie i organizacja pracy całego zespołu 35 inżynierów serwisowych w Polsce
-Zarządzanie zespołem 8 Specjalistów ds Obsługi Klienta oraz Logistyki Serwisu
-Odpowiedzialność za utrzymanie ustalonych globalnie standardów Obsługi Klienta
-Zarządzanie szkoleniami specjalistycznymi 35 inżynierów serwisowych
-Odpowiedzialność za zgłaszane incydenty medyczne
-Opieka nad Klientami VIP
-Zgłaszanie problemów technicznych, testowanie nowych rozwiązań systemowych
-Przygotowywanie KPI serwisowych
-Ścisła współpraca z Regionalnymi Menedżerami Serwisu
-Nadzór nad prawidłową klasyfikacją zgłoszeń
-Przygotowywanie i akceptacja ofert cenowych
-Uczestniczenie w projektach Lean dla procesów serwisowych
-Zarządzanie zespołem 8 Specjalistów ds Obsługi Klienta oraz Logistyki Serwisu
-Odpowiedzialność za utrzymanie ustalonych globalnie standardów Obsługi Klienta
-Zarządzanie szkoleniami specjalistycznymi 35 inżynierów serwisowych
-Odpowiedzialność za zgłaszane incydenty medyczne
-Opieka nad Klientami VIP
-Zgłaszanie problemów technicznych, testowanie nowych rozwiązań systemowych
-Przygotowywanie KPI serwisowych
-Ścisła współpraca z Regionalnymi Menedżerami Serwisu
-Nadzór nad prawidłową klasyfikacją zgłoszeń
-Przygotowywanie i akceptacja ofert cenowych
-Uczestniczenie w projektach Lean dla procesów serwisowych
Specjalista ds. Obsługi Klienta/Project Leader
-nadzorowanie pracy grupy konsultantów
-obsługa Działu Reklamacji oraz Działu Handlowo –Technicznego największego producenta telefonów komórkowych
-nadzór nad pracą serwisów oraz przepływem informacji na linii Klient-serwis
-rozpatrywanie indywidualnych reklamacji
-redagowanie pism reklamacyjnych, informowanie Klienta o nowych produktach
-przygotowywanie raportów
-obsługa Działu Reklamacji oraz Działu Handlowo –Technicznego największego producenta telefonów komórkowych
-nadzór nad pracą serwisów oraz przepływem informacji na linii Klient-serwis
-rozpatrywanie indywidualnych reklamacji
-redagowanie pism reklamacyjnych, informowanie Klienta o nowych produktach
-przygotowywanie raportów
Konsultant ds. Obsługi Klienta
-obsługa telefoniczna Klientów
-prowadzenie korespondencji listownej i e-mailowej z Klientami
-nadzór nad pracą serwisów oraz przepływem informacji na linii Klient-serwis
-rozpatrywanie indywidualnych reklamacji
-informowanie Klienta o nowych produktach pojawiających się na rynku
-obsługa zapytań technicznych ze strony Klientów
-prowadzenie korespondencji listownej i e-mailowej z Klientami
-nadzór nad pracą serwisów oraz przepływem informacji na linii Klient-serwis
-rozpatrywanie indywidualnych reklamacji
-informowanie Klienta o nowych produktach pojawiających się na rynku
-obsługa zapytań technicznych ze strony Klientów
Szkolenia i kursy
-Lean Basic
-Zarządzanie Obsługą Klienta
-Zarządzanie Zespołem
-Zarządzanie Obsługą Klienta
-Zarządzanie Zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Inne
Bezpośredni kontakt do mnie: izabelapolak@poczta.onet.pl
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Dłuższe życie
Grupa dla osób, które chcą długiego i zdrowego życia. Znajdziecie tu informacje na ten temat.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!