Izabela Niźnikiewicz-Nyklarz
doradca klienta, Credit Agricole Bank Polska SA
Wałbrzych,
dolnośląskie
Umiejętności
Zarządzanie zespołem
Języki
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lider zespołu
- Nadzór nad Zespołem ds. Weryfikacji Umów w zakresie realizacji zadań,
- Organizacja pracy podległych pracowników, w tym m.in. przydzielanie im zadań,
- Wdrażanie nowych pracowników,
- Praca indywidualna i grupowa z podległymi pracownikami,
- Ocena pracy podległych pracowników: przeprowadzanie rozmów oceniających, tworzenie planów rozwoju,
- Kompleksowa weryfikacja umów Klientów,
- Analiza klientów,
- Współudział w tworzeniu/modyfikowaniu produktów dedykowanych Klientom, procedur obowiązujących w Departamencie,
- Współudział w rekrutacjach nowych pracowników.
- Organizacja pracy podległych pracowników, w tym m.in. przydzielanie im zadań,
- Wdrażanie nowych pracowników,
- Praca indywidualna i grupowa z podległymi pracownikami,
- Ocena pracy podległych pracowników: przeprowadzanie rozmów oceniających, tworzenie planów rozwoju,
- Kompleksowa weryfikacja umów Klientów,
- Analiza klientów,
- Współudział w tworzeniu/modyfikowaniu produktów dedykowanych Klientom, procedur obowiązujących w Departamencie,
- Współudział w rekrutacjach nowych pracowników.
Manager Oddziału Bankowego
Euro Bank S.A.
- Dbałość o wysokie standardy obsługi klienta,
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Rekrutacja pracowników,
- Zarządzanie budżetem marketingowym,
- Organizacja zewnętrznych przedsięwzięć marketingowych,
- Dbałość o odpowiednią wizualizację placówki,
- Organizacja pracy oddziału i zapewnienie ciągłości pracy.
- Profesjonalna i zgodna ze standardami obsługa klienta,
- Praca na stanowisku kasowo – skarbcowym,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Rekrutacja pracowników,
- Zarządzanie budżetem marketingowym,
- Organizacja zewnętrznych przedsięwzięć marketingowych,
- Dbałość o odpowiednią wizualizację placówki,
- Organizacja pracy oddziału i zapewnienie ciągłości pracy.
- Profesjonalna i zgodna ze standardami obsługa klienta,
- Praca na stanowisku kasowo – skarbcowym,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Inspektor ds operacyjnych
- Prowadzenie Kartotek Klienta,
- Czynności związane z obsługa i monitorowaniem rachunków klienta,
- Ewidencja księgowa otrzymanych dokumentów w ramach rozliczeń KIR S.A.,
- Obsługa lokat i kredytów,
- Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, kont systemowych i pozabilansowych.
- Weryfikacja składanych dokumentów,
- Rozliczenia międzybankowe – ELIXIR, SYBIR,
- Archiwizacja dokumentacji bankowej.
- Czynności związane z obsługa i monitorowaniem rachunków klienta,
- Ewidencja księgowa otrzymanych dokumentów w ramach rozliczeń KIR S.A.,
- Obsługa lokat i kredytów,
- Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, kont systemowych i pozabilansowych.
- Weryfikacja składanych dokumentów,
- Rozliczenia międzybankowe – ELIXIR, SYBIR,
- Archiwizacja dokumentacji bankowej.
Szkolenia i kursy
Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – Top Arh s.c.
Profesjonalna obsługa klientów w kontaktach osobistych i telefonicznych – Greń Communication Sp. Z o.o.
Model Sprzedaży Negocjacyjnej - Greń Communication Sp. Z o.o
Menadżer trenerem sprzedaży - Greń Communication Sp. Z o.o
Profesjonalna obsługa klientów w kontaktach osobistych i telefonicznych – Greń Communication Sp. Z o.o.
Model Sprzedaży Negocjacyjnej - Greń Communication Sp. Z o.o
Menadżer trenerem sprzedaży - Greń Communication Sp. Z o.o
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.