Izabela Niźnikiewicz-Nyklarz

Izabela Niźnikiewicz-Nyklarz

doradca klienta, Credit Agricole Bank Polska SA
Wałbrzych, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem

Języki

niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
doradca klienta
- profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej,
- inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami,
- sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych,
- budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska SA.
KRUK S.A.
Lider zespołu
- Nadzór nad Zespołem ds. Weryfikacji Umów w zakresie realizacji zadań,
- Organizacja pracy podległych pracowników, w tym m.in. przydzielanie im zadań,
- Wdrażanie nowych pracowników,
- Praca indywidualna i grupowa z podległymi pracownikami,
- Ocena pracy podległych pracowników: przeprowadzanie rozmów oceniających, tworzenie planów rozwoju,
- Kompleksowa weryfikacja umów Klientów,
- Analiza klientów,
- Współudział w tworzeniu/modyfikowaniu produktów dedykowanych Klientom, procedur obowiązujących w Departamencie,
- Współudział w rekrutacjach nowych pracowników.
GE Money Bank
doradca klienta
- Zawieranie umów kredytowych,
- Pozyskiwanie klienta w celu sprzedaży produktów Banku,
- Realizacja planów sprzedażowych w zakresie ilościowym,
- Informowanie Klientów o aktualnej ofercie Banku.
Logo
Manager Oddziału Bankowego
Euro Bank S.A.
- Dbałość o wysokie standardy obsługi klienta,
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Rekrutacja pracowników,
- Zarządzanie budżetem marketingowym,
- Organizacja zewnętrznych przedsięwzięć marketingowych,
- Dbałość o odpowiednią wizualizację placówki,
- Organizacja pracy oddziału i zapewnienie ciągłości pracy.
- Profesjonalna i zgodna ze standardami obsługa klienta,
- Praca na stanowisku kasowo – skarbcowym,
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
ING Bank Śląski SA
Inspektor ds operacyjnych
- Prowadzenie Kartotek Klienta,
- Czynności związane z obsługa i monitorowaniem rachunków klienta,
- Ewidencja księgowa otrzymanych dokumentów w ramach rozliczeń KIR S.A.,
- Obsługa lokat i kredytów,
- Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej, kont systemowych i pozabilansowych.
- Weryfikacja składanych dokumentów,
- Rozliczenia międzybankowe – ELIXIR, SYBIR,
- Archiwizacja dokumentacji bankowej.

Szkolenia i kursy

Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – Top Arh s.c.
Profesjonalna obsługa klientów w kontaktach osobistych i telefonicznych – Greń Communication Sp. Z o.o.
Model Sprzedaży Negocjacyjnej - Greń Communication Sp. Z o.o
Menadżer trenerem sprzedaży - Greń Communication Sp. Z o.o

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing w zakresie Przedsiębiorczość i Zarządzanie Małą Firmą, licencjackie
Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
Logo
Finanse Unii Europejskiej, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.