Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Rozwoju Marki
Zakres obowiązków :
1.planowanie i koordynowanie działań marketingowych, skierowanych do kanałów ATL oraz BTL
a.kampania billboardowa o zasięgu ogólnopolskim
b.prasa ogólnopolska (Dziennik, Fakt, Gazeta Wyborcza)
c.magazyny ogólnopolskie ( Murator, M jak Mieszkanie)
d.promocje sprzedażowe w marketach
2.koordynacja działań marketingowych z Sygma Bank ( planowanie, wdrażanie, kontrola i ocena działań promocyjnych)
3.kontrola budżetu marketingowego
4.koordynacja badań rynkowych ( kontrola pozycji marki na rynku )
5.prowadzenie analizy działań konkurencji
6.współpraca przy projektach PR ( otwarcia nowych marketów)
7.współpraca z agencjami reklamowymi oraz domem mediowym
8.zakup materiałów promocyjnych wspierających działania marketingowe.
1.planowanie i koordynowanie działań marketingowych, skierowanych do kanałów ATL oraz BTL
a.kampania billboardowa o zasięgu ogólnopolskim
b.prasa ogólnopolska (Dziennik, Fakt, Gazeta Wyborcza)
c.magazyny ogólnopolskie ( Murator, M jak Mieszkanie)
d.promocje sprzedażowe w marketach
2.koordynacja działań marketingowych z Sygma Bank ( planowanie, wdrażanie, kontrola i ocena działań promocyjnych)
3.kontrola budżetu marketingowego
4.koordynacja badań rynkowych ( kontrola pozycji marki na rynku )
5.prowadzenie analizy działań konkurencji
6.współpraca przy projektach PR ( otwarcia nowych marketów)
7.współpraca z agencjami reklamowymi oraz domem mediowym
8.zakup materiałów promocyjnych wspierających działania marketingowe.
Procurement Manager
1.koordynacja procesów zakupowych dla potrzeb Firmy : przygotowywanie promocji BTL dla poszczególnych marek (Smirnoff Red, Johnnie Walker, Bailays, Gordon’s, Smirnoff Ice, Hennessy, Moet&Chandon) skierowanych do wszystkich kanałów dystrybucji (on-trade, off-trade)
2.współpraca z Działami Marketingu i Trade Marketingu w zakresie realizacji poszczególnych projektów sprzedażowych oraz wyborze materiałów promocyjnych dla poszczególnych marek
3.wybór dostawców i przygotowanie rekomendacji, prowadzenie negocjacji cenowych z potencjalnymi podwykonawcami
4.koordynacja procesu produkcyjnego i konfekcjonowania w celu zapewnienia najwyższej jakości oraz terminowości rozpoczęcia promocji
5.koordynacja i optymalizacja procesu produkcji wódki Smirnoff Red oraz Smirnoff Ice w celu zapewnienia niezbędnych ilości produktu do sprzedaży
6.zarządzanie kosztami zamówień materiałów do lokalnej produkcji (Smirnoff Red) jak również materiałów promocyjnych
7.rozbudowa globalnej bazy danych dostawców w celu zapewnienia najwyższej jakości oraz zoptymalizowania kosztów i wydatków związanych z zakupem materiałów BTL
8.Stała współpraca z Diageo Global Procurement w zakresie realizacji projektów strategicznych oraz polityki firmy.
2.współpraca z Działami Marketingu i Trade Marketingu w zakresie realizacji poszczególnych projektów sprzedażowych oraz wyborze materiałów promocyjnych dla poszczególnych marek
3.wybór dostawców i przygotowanie rekomendacji, prowadzenie negocjacji cenowych z potencjalnymi podwykonawcami
4.koordynacja procesu produkcyjnego i konfekcjonowania w celu zapewnienia najwyższej jakości oraz terminowości rozpoczęcia promocji
5.koordynacja i optymalizacja procesu produkcji wódki Smirnoff Red oraz Smirnoff Ice w celu zapewnienia niezbędnych ilości produktu do sprzedaży
6.zarządzanie kosztami zamówień materiałów do lokalnej produkcji (Smirnoff Red) jak również materiałów promocyjnych
7.rozbudowa globalnej bazy danych dostawców w celu zapewnienia najwyższej jakości oraz zoptymalizowania kosztów i wydatków związanych z zakupem materiałów BTL
8.Stała współpraca z Diageo Global Procurement w zakresie realizacji projektów strategicznych oraz polityki firmy.
Trade Marketing Executive
1.wspieranie sprzedaży produktów poprzez inicjowanie i współtworzenie strategii sprzedażowych dla poszczególnych marek
2.przygotowanie i ewaluacja promocji BTL wspierających sprzedaż skierowanych do hurtu oraz detalu
3.efektywne zarządzanie budżetem Trade Marketingu w zakresie poszczególnych marek
4.realizacja projektu budowania wizerunku produktów firmy w poszczególnych kanałach dystrybucji
5.zakup materiałów promocyjnych (dla kanałów On-Trade i Off-Trade)
6.tworzenie oraz implementacja strategii merchandisingowej dla marek Smirnoff Red, Johnnie Walker, Baileys, Gordon’s , Hennessy
7.budowanie i wdrażanie platformy komunikacyjnej pomiędzy Działami : Sprzedaży, Marketingu, Trade Marketingu oraz przedstawicielami handlowymi
2.przygotowanie i ewaluacja promocji BTL wspierających sprzedaż skierowanych do hurtu oraz detalu
3.efektywne zarządzanie budżetem Trade Marketingu w zakresie poszczególnych marek
4.realizacja projektu budowania wizerunku produktów firmy w poszczególnych kanałach dystrybucji
5.zakup materiałów promocyjnych (dla kanałów On-Trade i Off-Trade)
6.tworzenie oraz implementacja strategii merchandisingowej dla marek Smirnoff Red, Johnnie Walker, Baileys, Gordon’s , Hennessy
7.budowanie i wdrażanie platformy komunikacyjnej pomiędzy Działami : Sprzedaży, Marketingu, Trade Marketingu oraz przedstawicielami handlowymi
Asystenka Działu Sprzedaży i Marketingu
Brown-Forman Beverages Sp.zo.o.
1.przygotowywanie i realizacja promocji konsumenckich skierowanych do kanałów on-trade
i off-trade wspierających sprzedaż poszczególnych marek (whiskey Jack Daniels, tequilla Pepe Lopez, wódka Fjord)
2.kontakty z agencjami promocyjnymi, uzgodnienia w zakresie materiałów promocyjnych
i warunków cenowych
3.koordynacja i kontrola realizacji przebiegu kampanii promocyjnych
4.kontrola budżetu marketingowego
i off-trade wspierających sprzedaż poszczególnych marek (whiskey Jack Daniels, tequilla Pepe Lopez, wódka Fjord)
2.kontakty z agencjami promocyjnymi, uzgodnienia w zakresie materiałów promocyjnych
i warunków cenowych
3.koordynacja i kontrola realizacji przebiegu kampanii promocyjnych
4.kontrola budżetu marketingowego
Szkolenia i kursy
Warszawa - Budowa narzędzi badawczych
Amsterdam - uropejska Konferencja w zakresie współpracy ostawcami oraz realizacji zamówień
Leven (Szkocja)- Szkolenie w zakresie przebiegu procesów produkcyjnych
Kapsztad(RPA)- Szkolenie w zakresie realizacji procesów zakupowych i współpracy poszczególnych oddziałów firmy na świecie
Warszawa - Organizacja czasu pracy
Warszawa - Finanse firmy dla działów niefinansowych
Warszawa - Techniki i zasady negocjacji
Warszawa - Zarządzanie przez cele
Amsterdam - uropejska Konferencja w zakresie współpracy ostawcami oraz realizacji zamówień
Leven (Szkocja)- Szkolenie w zakresie przebiegu procesów produkcyjnych
Kapsztad(RPA)- Szkolenie w zakresie realizacji procesów zakupowych i współpracy poszczególnych oddziałów firmy na świecie
Warszawa - Organizacja czasu pracy
Warszawa - Finanse firmy dla działów niefinansowych
Warszawa - Techniki i zasady negocjacji
Warszawa - Zarządzanie przez cele
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
- podróże
- narciarstwo
- teatr
- film
- narciarstwo
- teatr
- film
Inne
- prawojazdy kategorii B
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.