Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Opracowywanie i rozwój procesów biznesowych dla kanałów sprzedaży,
- Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów sprzedażowych,
- Udział w tworzeniu systemów motywacyjnych i szkoleniowych dla obszaru sprzedaży,
- Planowanie i koordynowanie projektów wspierających sprzedaż w poszczególnych kanałach sprzedaży.
- Przygotowywanie prezentacji oraz materiałów sprzedażowych,
- Udział w tworzeniu systemów motywacyjnych i szkoleniowych dla obszaru sprzedaży,
- Planowanie i koordynowanie projektów wspierających sprzedaż w poszczególnych kanałach sprzedaży.
specjalista ds. Marketingu
- Koordynacja pracy działu marketingu i sprzedaży,
- Współpraca z kierownikami produktu - kompleksowe realizowanie zaplanowanych projektów marketingowych, projektów graficznych, opakowań nowych produktów,
- Bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi i produkcyjnymi,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: Instytuty Badania Rynku, Wydawnictwa, Agencje Reklamowe, Agencje Projektowe, Dystrybucyjne,
- Koordynacja prac związanych z przygotowaniem materiałów promocyjnych dla Przedstawicieli Medycznych,
- Bezpośrednia współpraca z PR,
- Organizowanie konferencji, spotkań cyklicznych, szkoleń.
- Współpraca z kierownikami produktu - kompleksowe realizowanie zaplanowanych projektów marketingowych, projektów graficznych, opakowań nowych produktów,
- Bezpośrednia współpraca z agencjami reklamowymi i produkcyjnymi,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi: Instytuty Badania Rynku, Wydawnictwa, Agencje Reklamowe, Agencje Projektowe, Dystrybucyjne,
- Koordynacja prac związanych z przygotowaniem materiałów promocyjnych dla Przedstawicieli Medycznych,
- Bezpośrednia współpraca z PR,
- Organizowanie konferencji, spotkań cyklicznych, szkoleń.
koordynator badań
Cem - Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej w Krakowie
koordynacja oraz nadzór pracy ankieterów (telefoniczne badania marketingowe dla polskich jak i zagranicznych klientów), koordynacja wywiadów grupowych, przeprowadzanie wywiadów pogłębionych, tworzenie bazy danych, koordynacja akcji promocyjnej firmy, pozyskiwanie potencjalnych klientów dla firmy, office manager
Szkolenia i kursy
e-marketing,excel,
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
taniec:)
Organizacje
BNI POLSKA (http://www.goldenline.pl/firma/bni/)
Inne
zainteresowania:badania rynku - (jakościówka)
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
OPAKOWANIA
NOWOŚCI W DZIEDZINIE OPAKOWAŃ !
Zapraszam wszystkich zajmujących się dziedziną opakowań w różnej postaci i z różnych materiałów.