Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Analiza rynku
Strategia marketingowa
Project Management
Trade Marketing
marketing events
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Marketingu i PR zespołu toruńsko-bydgoskiego
-> Przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych: ATL, BTL.
-> Event marketing: organizacja i udział w eventach własnych, targach i ważnych
wydarzeniach rynkowych.
-> Analiza efektywności działań promocyjnych oraz rekomendacja odpowiednich działań.
-> Tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu.
-> Zarządzanie rocznym budżetem marketingowym.
-> Koordynowanie działań z zakresu PR zewnętrznego i wewnętrznego.
-> Event marketing: organizacja i udział w eventach własnych, targach i ważnych
wydarzeniach rynkowych.
-> Analiza efektywności działań promocyjnych oraz rekomendacja odpowiednich działań.
-> Tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu.
-> Zarządzanie rocznym budżetem marketingowym.
-> Koordynowanie działań z zakresu PR zewnętrznego i wewnętrznego.
przełożony
wystawiono
Zawsze profesjonalna, konkretna, obowiązkowa i zaangażowana. Współpraca z Izą to przyjemność.
współpracownik
wystawiono
Iza jest konkretną i rzeczową osobą, która nic nie odkłada na później. Współpraca z nią opiera się na profesjonalizmie i rzetelności. Marketingowiec z głową pełną trafionych pomysłów, dbająca o każdy najmniejszy szczegół. Szczerze rekomenduję Izę jako dobrego i zaangażowanego w pracę pracownika.
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Izą Lewandowską przez kilka lat i to przy rożnych zadaniach. Zawsze mogłam liczyć na Jej profesjonalizm w działaniu, kreatywność, dokładność i otwartość na propozycje innych. Projekt "obsługiwany" przez Izę zawsze był dopracowany od A-Z. Z całym przekonaniem rekomenduję Jej osobę. Anna Stogowska-Wilińska
współpracownik
wystawiono
Kilkuletnia współpraca z Izą przy różnych projektach zawsze kończyła się sukcesem. Iza należy do osób, które wiedzą czego chcą, licząc się ze zdaniem drugiej strony. Zawsze otwarta dla drugiego, terminowa i niesamowicie kreatywna. Swoją życzliwością i kompetencją szybko zjednuje ludzi. :)
Specjalista ds reklamy, broker
-> Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych w stacjach radiowych
w województwie kujawsko-pomorskim.
-> Usługi brokerskie z zakresu planowania mediów.
-> Organizacja wydarzeń promocyjnych oraz eventów i promocji konsumenckich
dla klientów Agencji i Promocji Reklamy GRA.
w województwie kujawsko-pomorskim.
-> Usługi brokerskie z zakresu planowania mediów.
-> Organizacja wydarzeń promocyjnych oraz eventów i promocji konsumenckich
dla klientów Agencji i Promocji Reklamy GRA.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
Projektowanie i budowa stoisk targowych
Grupa dla ludzi i firm związanych z projektowaniem i budową stoisk targowych.
Toastmasters anglojęzyczny Toruń
Klub Toastmaters w Toruniu zrzeszający wszystkich, którzy cenią rozwój własny i mają zamiłowanie do języka angileskiego
Włochy
Grupa miłośników włoskiej kultury, języka, kuchni, piłki i wszystkich innych rzeczy zwiazanych z tym pięknym krajem.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.