Umiejętności
Coaching
CRM
CRM Program Management
Lean Management
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft PowerPoint
Negocjacje
Sprzedaż
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Prawo jazdy kat B
Kaizen – metodologia
organizacja eventów
Motywacja
organizacja pracy własnej i podległych pracownikó
Prawo jazdy kat. A
Kredyty firmowe
Outbound
Inbound
KREDYTY SAMOCHODOWE
Contact Center
kanały zdalne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
![Bank BNP Paribas](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F075%2Ffirm_255307_97e6df_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierownik Zespołu Cross-Selling
• Efektywne zarządzanie 50 – osobowym zespołem specjalistów w tym menagerami niższego szczebla
• Wdrażanie i stosowanie metodyki pracy w ramach Lean Management , pilotaż i wdrażanie projektów ACE niosących szereg uzysków dla organizacji
• Tworzenie i implementacja działań „Work&Fun” podnoszących komfort pracy zespołów podległych oraz współpracujących przy jednoczesnym wzroście efektywności pracowników
• Współtworzenie kampanii marketingowych B2B , B2C
• Realizacja kampanii marketingowych w kanałach zdalnych, wspierających realizację KPI i targetów zespołów sprzedażowych
• Współpraca z innymi departamentami , mająca na celu rozwój sprzedaży i budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi Banku ( m.in. Allegro, OBI, Carrefour, Kia, Hyundai, Ford )
• Implementacja narzędzi wspierających i usprawniających sprzedaż oraz procesy kontrolne
• Tworzenie i realizacja strategii kampanii CRM oraz strategii dialerowych ( on-boarding / welcome call, sprzedaż, retencja , refinansowanie Automotive )
• Kształtowanie procesów i wskaźników zwiększających efektywność procesów sprzedaży i obsługi
• Tworzenie prezentacji i raportów - raportowanie bezpośrednio do zarządu miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych efektów kampanii
• Wdrażanie i stosowanie metodyki pracy w ramach Lean Management , pilotaż i wdrażanie projektów ACE niosących szereg uzysków dla organizacji
• Tworzenie i implementacja działań „Work&Fun” podnoszących komfort pracy zespołów podległych oraz współpracujących przy jednoczesnym wzroście efektywności pracowników
• Współtworzenie kampanii marketingowych B2B , B2C
• Realizacja kampanii marketingowych w kanałach zdalnych, wspierających realizację KPI i targetów zespołów sprzedażowych
• Współpraca z innymi departamentami , mająca na celu rozwój sprzedaży i budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi Banku ( m.in. Allegro, OBI, Carrefour, Kia, Hyundai, Ford )
• Implementacja narzędzi wspierających i usprawniających sprzedaż oraz procesy kontrolne
• Tworzenie i realizacja strategii kampanii CRM oraz strategii dialerowych ( on-boarding / welcome call, sprzedaż, retencja , refinansowanie Automotive )
• Kształtowanie procesów i wskaźników zwiększających efektywność procesów sprzedaży i obsługi
• Tworzenie prezentacji i raportów - raportowanie bezpośrednio do zarządu miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych efektów kampanii
![Bank BNP Paribas](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F075%2Ffirm_255307_97e6df_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Dyrektor Oddziału
- Zarządzanie oddziałem w celu efektywnego realizowania zakładanych wyników sprzedażowych w segmencie klientów indywidualnych i firmowych
- Zapewnienie utrzymania najwyższego poziomu satysfakcji klientów z usług i produktów, monitoring i usprawnianie standardów pracy podległych pracowników
- Zapewnienie optymalnego poziomu kosztów działalności operacyjnej podległego oddziału
-Zarządzanie kapitałem ludzkim
-Podejmowanie działań marketingowych i PR na rynku lokalnym ( organizacja i koordynacja uczestnictwa w targach branżowych i motoryzacyjnych m.in. VII Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów, Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski, lokalne imprezy plenerowe )
-Pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi ( komisy, dealerzy, salony samochodowe i motocyklowe ) w zakresie sprzedaży i kredytowania pojazdów.
- Zapewnienie utrzymania najwyższego poziomu satysfakcji klientów z usług i produktów, monitoring i usprawnianie standardów pracy podległych pracowników
- Zapewnienie optymalnego poziomu kosztów działalności operacyjnej podległego oddziału
-Zarządzanie kapitałem ludzkim
-Podejmowanie działań marketingowych i PR na rynku lokalnym ( organizacja i koordynacja uczestnictwa w targach branżowych i motoryzacyjnych m.in. VII Ogólnopolska Wystawa Motocykli i Skuterów, Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski, lokalne imprezy plenerowe )
-Pozyskiwanie i współpraca z partnerami biznesowymi ( komisy, dealerzy, salony samochodowe i motocyklowe ) w zakresie sprzedaży i kredytowania pojazdów.
![Vienna Finanse](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F094%2Ffirm_26590_ecbe8f_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Manager Zespołu
- Budowanie zespołu doradców : proces rekrutacji i wdrożenia
- Prowadzenie szkoleń produktowych oraz warsztatów podnoszących umiejętności sprzedażowe oraz efektywność rozmów handlowych i badania potrzeb klienta
- Dbałość o wizerunek , kulturę sprzedażową i jakość obsługi klienta
- Organizacja pracy zespołu poprzez ustalanie zasad pracy, zadań i celów dla poszczególnych doradców
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych poprzez nadzór i rozliczanie doradców z jego wykonania
- pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientem zarówno indywidualnym jak i biznesowym (małe i średnie przedsiębiorstwa)
- doradztwo i sprzedaż rozwiązań finansowych w zakresie ubezpieczeniowym i inwestycyjnym (ubezpieczenia na życie grupowe i indywidualne, programy emerytalne i inwestycyjne, ubezpieczenia komunikacyjne , majątkowe , programy ubezpieczeniowe dla biznesu)
- Prowadzenie szkoleń produktowych oraz warsztatów podnoszących umiejętności sprzedażowe oraz efektywność rozmów handlowych i badania potrzeb klienta
- Dbałość o wizerunek , kulturę sprzedażową i jakość obsługi klienta
- Organizacja pracy zespołu poprzez ustalanie zasad pracy, zadań i celów dla poszczególnych doradców
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych poprzez nadzór i rozliczanie doradców z jego wykonania
- pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientem zarówno indywidualnym jak i biznesowym (małe i średnie przedsiębiorstwa)
- doradztwo i sprzedaż rozwiązań finansowych w zakresie ubezpieczeniowym i inwestycyjnym (ubezpieczenia na życie grupowe i indywidualne, programy emerytalne i inwestycyjne, ubezpieczenia komunikacyjne , majątkowe , programy ubezpieczeniowe dla biznesu)
![Sławomir Pawlak](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F118%2Fuser_14710_b3fc97_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Przez kilka miesięcy miałam przyjemność zawodową współpracować z Izą w Vienna Finanse. W tym czasie Iza dała się poznać jako osoba niezwykle kompetentna, zaangażowana, o otwartym umyśle i doskonałej intuicji biznesowej. Przede wszystkim jednak posiadająca pasję tworzenia, oraz ogromny potencjał komunikacyjny. Uważam, że Iza toi robi doskonale i mam odczucie, ze to bardzo lubi!
![Mariusz Kowalski](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F070%2Fuser_446534_625cbf_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Z prawdziwą przyjemnością wystawiam referencje dla Izabeli Kozielskiej, są one zarazem podziękowaniem za już osiągnięte wyniki, zaangażowanie i umiejętności menadżerskie jak i zobowiązaniem do dalszej realizacji zadań oraz wytrwałości w urzeczywistnianiu celów swoich i swoich współpracowników.
![Usunięty Użytkownik](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_hidden_huge.png&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
współpracownik
wystawiono
IZA- Inteligencja Zarządzanie Ambicja !!!
IZA- Inspiracja Zaradność Aktywność !!!
IZA- Inicjatywa Zwycięstwo Artyzm !!!
... mógłbym, tak wiele wymieniać, ale samemu można się przekonać o tym, jak dodatkowo wiele innych zalet posiada.
IZA- Inspiracja Zaradność Aktywność !!!
IZA- Inicjatywa Zwycięstwo Artyzm !!!
... mógłbym, tak wiele wymieniać, ale samemu można się przekonać o tym, jak dodatkowo wiele innych zalet posiada.
![Jarosław Janke](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F061%2Fuser_176445_731079_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Jeśli są zadania do wykonania to Iza jest osobą, która oprócz prawidłowego ich wykonania dołoży dużą dawkę humoru i optymizmu. W zespole sprawdza się jako mentor.
![Credit Agricole Bank Polska SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F025%2Ffirm_201241_b4c02d_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
DYREKTOR PLACÓWKI BANKOWEJ
- Dbałość o wizerunek , kulturę sprzedażową i jakość obsługi klienta
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- Planowanie i organizowanie pracy placówki bankowej w sposób zapewniający terminową i prawidłową realizację założonych celów
- Inicjowanie , planowanie wdrażanie oraz koordynowanie i rozliczanie efektów lokalnych działań promocyjnych i kampanii marketingowych
- Prowadzenie zróżnicowanych działań marketingowych wspomagających proces realizacji planów sprzedaży i pozyskania nowych klientów (m.in. telefoniczne umawianie spotkań sprzedażowych, pozyskiwanie rekomendacji od Klientów Banku, organizacja i udział w prezentacjach sprzedażowych w firmach i instytucjach , organizacja i udział w imprezach i targach organizowanych na rynku lokalnym , realizacja celów i zadań kampanijnych oraz eventów )
- Nadzorowanie procesów związanych ze sprzedażą produktów bankowych realizowaną przez pośredników poprzez: analizę wyników oraz jakości , w tym poziomu ryzyka , nadzór nad procesem pozyskania i współpracy z pośrednikami oraz wsparcie w tym zakresie doradców , współuczestniczenie w procesie planowania pozyskania nowych pośredników, nadzór nad obiegiem dokumentacji i procesem rozliczeń finansowych, regularne utrzymywanie kontaktów i dbałość o relacje z pośrednikami
- Odpowiedzialność za rekrutację pracowników zgodnie z zatwierdzonym modelem kompetencji i obowiązującymi procedurami w Banku
- Budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą klientów VIP
Dodatkowe funkcje :
Sierpień - październik 2010 – DYREKTOR ZESPOŁU DWÓCH PLACÓWEK BANKOWYCH
Październik 2010 – sierpień 2012 – MENTOR – wdrażanie nowych dyrektorów w Regionie w zakresie zarządzania placówką bankową , zarządzania zespołem oraz sprzedażą.
Czerwiec – sierpień 2011 – DYREKTOR ZESPOŁU DWÓCH PLACÓWEK BANKOWYCH
Czerwiec 2011 –sierpień 2012 - LIDER PRODUKTÓW OSZCZĘDNOŚCIOWYCH I INWESTYCYJNYCH REGIONU WARSZAWA-CENTRUM - analiza i monitorowanie sprzedaży produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych w Regionie ; weryfikacja efektywności sprzedaży doradców 14 placówek bankowych (ok.80 osób) ; tworzenie i wdrażanie strategii działań sprzedażowych i marketingowych spójnych dla całego Regionu w zakresie realizacji celów sprzedażowych w grupie oszczędności i inwestycji ; informowanie pracowników o bieżących zmianach, regulacjach , promocjach , nowych ofertach produktowych z zakresu oszczędności i inwestycji
Czerwiec 2011 – sierpień 2012 – ZASTĘPCA DYREKTORA REGIONU – zastępowanie podczas nieobecności i wykonywanie obowiązków Dyrektora Regionu w zakresie monitorowania i rozliczania procesu sprzedaży oraz zarządzania zespołem 14 Dyrektorów Placówek Bankowych i podległych im pracowników
Lipiec 2011 – sierpień 2012 - OPIEKUN DORADCÓW KLIENTA INDYWIDUALNEGO REGIONU WARSZAWA-CENTRUM - odpowiedzialność za wdrożenie strategii modelu banku uniwersalnego w Regionie poczynając od wiedzy merytorycznej po zapewnienie narzędzi IT ; organizacja spotkań , warsztatów oraz szkolenie doradców z zakresu wiedzy produktowej oraz umiejętności sprzedażowych ; organizacja dla doradców spotkań i webcastów ze specjalistami z branży (m.in. TFI ARKA BZWBK); wyznaczanie i monitorowanie celów i zadań sprzedażowych oraz praca nad rozwojem kompetencji Doradców Klienta Indywidualnego (20 doradców z Regionu)
- Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- Planowanie i organizowanie pracy placówki bankowej w sposób zapewniający terminową i prawidłową realizację założonych celów
- Inicjowanie , planowanie wdrażanie oraz koordynowanie i rozliczanie efektów lokalnych działań promocyjnych i kampanii marketingowych
- Prowadzenie zróżnicowanych działań marketingowych wspomagających proces realizacji planów sprzedaży i pozyskania nowych klientów (m.in. telefoniczne umawianie spotkań sprzedażowych, pozyskiwanie rekomendacji od Klientów Banku, organizacja i udział w prezentacjach sprzedażowych w firmach i instytucjach , organizacja i udział w imprezach i targach organizowanych na rynku lokalnym , realizacja celów i zadań kampanijnych oraz eventów )
- Nadzorowanie procesów związanych ze sprzedażą produktów bankowych realizowaną przez pośredników poprzez: analizę wyników oraz jakości , w tym poziomu ryzyka , nadzór nad procesem pozyskania i współpracy z pośrednikami oraz wsparcie w tym zakresie doradców , współuczestniczenie w procesie planowania pozyskania nowych pośredników, nadzór nad obiegiem dokumentacji i procesem rozliczeń finansowych, regularne utrzymywanie kontaktów i dbałość o relacje z pośrednikami
- Odpowiedzialność za rekrutację pracowników zgodnie z zatwierdzonym modelem kompetencji i obowiązującymi procedurami w Banku
- Budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą klientów VIP
Dodatkowe funkcje :
Sierpień - październik 2010 – DYREKTOR ZESPOŁU DWÓCH PLACÓWEK BANKOWYCH
Październik 2010 – sierpień 2012 – MENTOR – wdrażanie nowych dyrektorów w Regionie w zakresie zarządzania placówką bankową , zarządzania zespołem oraz sprzedażą.
Czerwiec – sierpień 2011 – DYREKTOR ZESPOŁU DWÓCH PLACÓWEK BANKOWYCH
Czerwiec 2011 –sierpień 2012 - LIDER PRODUKTÓW OSZCZĘDNOŚCIOWYCH I INWESTYCYJNYCH REGIONU WARSZAWA-CENTRUM - analiza i monitorowanie sprzedaży produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych w Regionie ; weryfikacja efektywności sprzedaży doradców 14 placówek bankowych (ok.80 osób) ; tworzenie i wdrażanie strategii działań sprzedażowych i marketingowych spójnych dla całego Regionu w zakresie realizacji celów sprzedażowych w grupie oszczędności i inwestycji ; informowanie pracowników o bieżących zmianach, regulacjach , promocjach , nowych ofertach produktowych z zakresu oszczędności i inwestycji
Czerwiec 2011 – sierpień 2012 – ZASTĘPCA DYREKTORA REGIONU – zastępowanie podczas nieobecności i wykonywanie obowiązków Dyrektora Regionu w zakresie monitorowania i rozliczania procesu sprzedaży oraz zarządzania zespołem 14 Dyrektorów Placówek Bankowych i podległych im pracowników
Lipiec 2011 – sierpień 2012 - OPIEKUN DORADCÓW KLIENTA INDYWIDUALNEGO REGIONU WARSZAWA-CENTRUM - odpowiedzialność za wdrożenie strategii modelu banku uniwersalnego w Regionie poczynając od wiedzy merytorycznej po zapewnienie narzędzi IT ; organizacja spotkań , warsztatów oraz szkolenie doradców z zakresu wiedzy produktowej oraz umiejętności sprzedażowych ; organizacja dla doradców spotkań i webcastów ze specjalistami z branży (m.in. TFI ARKA BZWBK); wyznaczanie i monitorowanie celów i zadań sprzedażowych oraz praca nad rozwojem kompetencji Doradców Klienta Indywidualnego (20 doradców z Regionu)
![Justyna Skrzynecka-Strojeńska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F252%2Fuser_1060860_f9db53_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Iza dała się poznać jako bardzo profesjonalny manager, w pełni angażuje się w wykonywaną pracę, buduje świetne relacje z zespołem oraz innymi pracownikami organizacji.
![Grzegorz W.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_hidden_huge.png&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Pełna entuzjazmu i pozytywnego nastawienia nawet w trudnych sytuacjach zachowuje spokój. W pracy bardzo merytoryczna oraz świetnie zorganizowana.
![Credit Agricole Bank Polska SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F025%2Ffirm_201241_b4c02d_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Doradca Senior
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- sprzedaż produktów detalicznych
- realizacja planów sprzedaży w zakresie produktów przypisanych do stanowiska
- budowanie i rozwijanie relacji z klientami poprzez utrzymywanie regularnych kontaktów (telefonicznych, mailowych) oraz prowadzenie rozmów sprzedażowych w oparciu o obowiązujące standardy i procedury
- analiza klientów pod kątem planowania działań sprzedażowych
- przygotowywanie propozycji i usług dla klientów w ramach posiadanych kompetencji
- prowadzenie dokumentacji zgodnie ze standardami i procedurami
- wykonywanie czynności kasowo-skarbcowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami Banku
- planowanie pracy własnej w zakresie organizowania działań sprzedażowych
- prowadzenie zróżnicowanych działań wspomagających proces realizacji planów sprzedażowych (telefoniczne umawianie spotkań sprzedażowych, pozyskiwanie rekomendacji od klientów banku, udział w prezentacjach sprzedażowych poza placówką)
- obsługa posprzedażowa klienta , obsługa reklamacji
- sprzedaż produktów detalicznych
- realizacja planów sprzedaży w zakresie produktów przypisanych do stanowiska
- budowanie i rozwijanie relacji z klientami poprzez utrzymywanie regularnych kontaktów (telefonicznych, mailowych) oraz prowadzenie rozmów sprzedażowych w oparciu o obowiązujące standardy i procedury
- analiza klientów pod kątem planowania działań sprzedażowych
- przygotowywanie propozycji i usług dla klientów w ramach posiadanych kompetencji
- prowadzenie dokumentacji zgodnie ze standardami i procedurami
- wykonywanie czynności kasowo-skarbcowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi regulacjami Banku
- planowanie pracy własnej w zakresie organizowania działań sprzedażowych
- prowadzenie zróżnicowanych działań wspomagających proces realizacji planów sprzedażowych (telefoniczne umawianie spotkań sprzedażowych, pozyskiwanie rekomendacji od klientów banku, udział w prezentacjach sprzedażowych poza placówką)
- obsługa posprzedażowa klienta , obsługa reklamacji
![Julia Sokołowska](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Fuser_photo%2F160%2Fuser_1106080_3a7e7b_huge.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
wystawiono
Kiedyś jako doradca - wulkan energii, świetny sprzedawca, profesjonalistka, koleżanka, na której pomoc mozna zawsze liczyć. Dziś, jako menadżer - to samo, plus kompetencje manadżerskie
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Specjalista ds. Konferencji (Zakopane)
Grupa Hotelowo – Turystyczna „TRIP”
- organizacja imprez turystycznych w kraju i za granicą
- organizacja imprez integracyjnych oraz eventów
- organizacja szkoleń , kongresów , konferencji dla firm
- zarządzanie zespołem współpracujących podwykonawców
- koordynowanie wszelkich działań zespołu związanych z zapewnieniem realizacji projektu
- rozliczanie kosztów realizowanych projektów
- organizacja imprez integracyjnych oraz eventów
- organizacja szkoleń , kongresów , konferencji dla firm
- zarządzanie zespołem współpracujących podwykonawców
- koordynowanie wszelkich działań zespołu związanych z zapewnieniem realizacji projektu
- rozliczanie kosztów realizowanych projektów
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
KIEROWNIK PRODUKCJI (zlecenie)
Agencja Reklamy i Promocji VARIUS MEDIA 2
- koordynacja techniczna nad prawidłowym przebiegiem kilkunastodniowej imprezy masowej „Żywiec na Śniegu” w Zakopanem
- zarządzanie zespołami podwykonawców (gastronomia, serwis techniczny, ochrona)
- współpraca z zaproszonymi artystami ( gwiazdy sceny muzycznej , kabaretowej i radiowej) , dbałość o realizację wszystkich elementów riders’ów technicznych
- zarządzanie zespołami podwykonawców (gastronomia, serwis techniczny, ochrona)
- współpraca z zaproszonymi artystami ( gwiazdy sceny muzycznej , kabaretowej i radiowej) , dbałość o realizację wszystkich elementów riders’ów technicznych
![Lukas Bank S.A.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Doradca Junior
LUKAS Bank S.A
- Samodzielne inicjowanie działań sprzedażowych
- Obsługa klienta indywidualnego (prowadzenie rachunków klientów indywidualnych i wykonywanie operacji z tym związanych, udzielanie kredytów gotówkowych i samochodowych, przyjmowanie depozytów, sprzedaż funduszy inwestycyjnych, sprzedaż i obsługa kart płatniczych i kredytowych, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń gotówkowych, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw)
- Obsługa klienta indywidualnego (prowadzenie rachunków klientów indywidualnych i wykonywanie operacji z tym związanych, udzielanie kredytów gotówkowych i samochodowych, przyjmowanie depozytów, sprzedaż funduszy inwestycyjnych, sprzedaż i obsługa kart płatniczych i kredytowych, prowadzenie dokumentacji i rozliczeń gotówkowych, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw)
Szkolenia i kursy
• Amadeus - System zarządzania bazą klientów (CRM)
• Akademia Bankowca (ukończona z wyróżnieniem, certyfikat nr.221/2005) - znajomość produktów bankowych oraz elementów prawa bankowego ; standardy sprzedaży
• Aktywna sprzedaż aktywnych produktów - skuteczne techniki sprzedaży, umiejętności prowadzenia profesjonalnej i skutecznej rozmowy handlowej
• Akademia Managera - cele biznesowe, administracja i kadry, audyt i kontrola, coaching, rozwój, komunikacja i wsparcie pracowników
• Cel - Strategia -Plan - szkolenie w ramach Akademii Managera ,rozwijające kompetencje managerskie i liderskie (planowanie działań w obszarze zarządzania zespołem i sprzedażą , tworzenia strategii , analizy )
• Warsztaty ,,Sesja rozwojowa pracowników sprzedaży" - umiejętności pracy nad rozwojem kompetencji podwładnych oraz skutecznego i efektywnego coachingu
• Wyzwania Managerskie w procesie zmian (House of Skills) - umiejętność zarządzania procesem zmian : Ja w zmianie; wspieranie innych w zmianie (diagnoza etapu zmiany podwładnych, przeprowadzenie przez fazy zmiany, angażowanie pracownika w zmianę) ; zmiana w organizacji , komunikacja i narzędzia komunikacji w procesie zmian;
• Projekt ,,TAK" - Twój Aktywny Klient - jak być skutecznym coachem ; umiejętności wdrożenia nowych standardów sprzedaży i obsług klienta , budowanie niepowtarzalnej relacji z klientami
• Ocena kompetencji (HR) - umiejętność oceny i rozwoju kompetencji podwładnych ; prowadzenie rozmów oceniających i planujących
• Warsztaty doboru i adaptacji pracowników (HR)- umiejętność efektywnego budowania zespołu oraz profesjonalnego prowadzenia
procesu rekrutacji
• Coachingowy model zarządzania
• Efektywny Menedżer sprzedaży w procesie zmiany (Blue Accelerator)
• Lean Managemement - filozofia i strategia pracy oraz zarządzania zespołem w kontekście standardów, usprawnień i uzysków dla organizacji
• Akademia Bankowca (ukończona z wyróżnieniem, certyfikat nr.221/2005) - znajomość produktów bankowych oraz elementów prawa bankowego ; standardy sprzedaży
• Aktywna sprzedaż aktywnych produktów - skuteczne techniki sprzedaży, umiejętności prowadzenia profesjonalnej i skutecznej rozmowy handlowej
• Akademia Managera - cele biznesowe, administracja i kadry, audyt i kontrola, coaching, rozwój, komunikacja i wsparcie pracowników
• Cel - Strategia -Plan - szkolenie w ramach Akademii Managera ,rozwijające kompetencje managerskie i liderskie (planowanie działań w obszarze zarządzania zespołem i sprzedażą , tworzenia strategii , analizy )
• Warsztaty ,,Sesja rozwojowa pracowników sprzedaży" - umiejętności pracy nad rozwojem kompetencji podwładnych oraz skutecznego i efektywnego coachingu
• Wyzwania Managerskie w procesie zmian (House of Skills) - umiejętność zarządzania procesem zmian : Ja w zmianie; wspieranie innych w zmianie (diagnoza etapu zmiany podwładnych, przeprowadzenie przez fazy zmiany, angażowanie pracownika w zmianę) ; zmiana w organizacji , komunikacja i narzędzia komunikacji w procesie zmian;
• Projekt ,,TAK" - Twój Aktywny Klient - jak być skutecznym coachem ; umiejętności wdrożenia nowych standardów sprzedaży i obsług klienta , budowanie niepowtarzalnej relacji z klientami
• Ocena kompetencji (HR) - umiejętność oceny i rozwoju kompetencji podwładnych ; prowadzenie rozmów oceniających i planujących
• Warsztaty doboru i adaptacji pracowników (HR)- umiejętność efektywnego budowania zespołu oraz profesjonalnego prowadzenia
procesu rekrutacji
• Coachingowy model zarządzania
• Efektywny Menedżer sprzedaży w procesie zmiany (Blue Accelerator)
• Lean Managemement - filozofia i strategia pracy oraz zarządzania zespołem w kontekście standardów, usprawnień i uzysków dla organizacji
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Zainteresowania
Muzyka, motoryzacja, motocykle
Grupy
![A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_19202_25b95a_tiny.jpg)
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
![Agenci Ubezpieczeniowi](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_20878_182c8e_tiny.jpg)
Agenci Ubezpieczeniowi
Branżowa społeczności agentów ubezpieczeniowych w pracy i po pracy ... Przyłącz się!
![Banki](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_16886_1f4160_tiny.jpg)
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Forum "Bogatego Ojca"](http://static.goldenline.pl/group_logo/003/group_13347_8d9111_tiny.jpg)
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
![Fundusze inwestycyjne](http://static.goldenline.pl/group_logo/001/group_433_58d1cf_tiny.jpg)
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
![Giełda](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_29_100715_tiny.jpg)
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
![Praca](http://static.goldenline.pl/group_logo/009/group_25_3f7067_tiny.jpg)
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
![Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych](http://static.goldenline.pl/group_logo/013/group_13181_53700e_tiny.jpg)
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
![Profesjonalni pośrednicy finansowi](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_61648_623f9a_tiny.jpg)
Profesjonalni pośrednicy finansowi
Podziemny krąg pośredników i doradców finansowych - TYLKO DLA POŚREDNIKÓW/DORADCÓW FINANSOWYCH LUB PRACOWNIKÓW INSTYTUCJI FINANSOWYCH BEZPOŚREDNIO Z NIMI WSPÓŁPRACUJĄCYCH.